-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- belső audit vizsgálatok tervezése, végrehajtása és dokumentálása
- kockázatelemzés és kontrolltesztelés különböző üzleti területeken
- ellenőrzési megállapítások és javaslatok megfogalmazása, audit riportok készítése
- audit eredmények nyomon követése és utóellenőrzések végzése
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
Szenior Fejlesztési Portfólió szakember
Hibrid • 1056 Budapest, Szabadság tér 5-6.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- ICT tervezési folyamat koordinálása, egyeztető megbeszélések előkészítése
- ICT igények begyűjtése / nyomonkövetése, kapcsolattartás a társosztályokkal
- Koordinációs feladat a kérelmező területekkel, jóváhagyási folyamat nyomonkövetése
November 10. -
-
Minőségbiztosítási asszisztens csoportvezető
2040 Budaörs, Vasút utca 13.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Minőségbiztosítási asszisztensi csapat operatív feladatainak irányítása
- Csapat erőforrásainak megfelelő elosztása, priorizálása, kezelése
- Rendszeres egyeztetés és beszámolás a minőségbiztosítási vezetőnek
November 11. -
Adatvédelmi Referens
Hibrid • 1072 Budapest, Akácfa utca 15.
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az adatvédelmi szabályoknak való megfelelés biztosítása, ezen belül különösen:
- önálló és proaktív közreműködés az adatvédelemmel összefüggő belső szabályozások készítésében és folyamatok kialakításában, tájékoztató anyagok készítésében, nyilvántartások vezetésében, szerződések véleményezésében
November 18. -
-
INCIDENS ÉS PROBLÉMA MENEDZSER
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
ITIL
Főbb feladatok- Kiemelt incidensek megoldásának vezetése, szakértő kollégák munkájának koordinálása;
- Kommunikációs feladatok elvégzése a kiemelt incidensek során;
- Incidensek dokumentációjának nyomon követése, felülvizsgálata;
- Problémákhoz kapcsolódó megbeszélések szervezése;
November 11. -
Projekt elemzési referens
1095 Budapest, Soroksári út 34.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkatárs részt vesz a projektek sikeres megvalósítása érdekében a megvalósítást érintő szakmai problémák feltárásában, elemzésében.
- Összegyűjti a különféle adatbázisokból, rendszeres adatszolgáltatásból, társterületektől a projekteket érintő adatokat, szakmai információkat, majd elemzi azokat.
November 28. -
-
Vizsgálómérnök
TÜV Rheinland InterCert Kft. - Budapest, Gizella út 51-57, 1143
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakértői és szabványossági vizsgálatok önálló elvégzése
- Vizsgálati jegyzőkönyvek készítése angol nyelven
- Dokumentumok és vizsgálati minták szakszerű kezelése, tárolása
- Mérő- és vizsgáló műszerek megfelelő használata, állapotának megőrzése
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
MKV mid-office munkatárs - Dunaújváros
Hibrid • Dunaújváros
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Együttműködés a kisvállalati referensekkel az ügyfélkiszolgálásban
- Hitelezés jóváhagyás utáni folyamatának lebonyolítása, többek közt szerződések ellenőrzése, közjegyzői eljárás, folyósítási feltételek ellenőrzése, hitelek folyósításának ügyintézése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Együttműködés a kisvállalati referensekkel az ügyfélkiszolgálásban
- Hitelezés jóváhagyás utáni folyamatának lebonyolítása, többek közt szerződések ellenőrzése, közjegyzői eljárás, folyósítási feltételek ellenőrzése, beruházási hitelek folyósításának ügyintézése
November 26.• Előre sorolva december 2. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Együttműködés a kisvállalati referensekkel az ügyfélkiszolgálásban
- Hitelezés jóváhagyás utáni folyamatának lebonyolítása, többek közt szerződések ellenőrzése, közjegyzői eljárás, folyósítási feltételek ellenőrzése, beruházási hitelek folyósításának ügyintézése
November 26.• Előre sorolva december 2. -
Gazdasági informatikus - rendszergazda
9023 Győr, Tegez utcaBr. 800e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Üzleti, gazdasági, számviteli folyamatok támogatása
- IT-infrastruktúra üzemeltetése
- Windows desktop PC-k, végfelhasználói eszközök beüzemelése, karbantartása
- Belső vállalati webalkalmazások szoftverek fejlesztése, üzemeltetése
- SQL lekérdezések, kimutatások készítése
November 24. -
-
Ügyfél életút és Lead szakértő (Ökoszisztéma – marketing igazgatóság)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- részvétel az Ökoszisztéma és Kate Coin üzleti koncepciójának kidolgozásában
- társterületekkel való együttműködés koordinációja a szolgáltatások kialakítása és működése érdekében, felmerülő igényeink becsatornázása a fejlesztési folyamatokba
November 10. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Együttműködés a kisvállalati referensekkel az ügyfélkiszolgálásban
- Hitelezés jóváhagyás utáni folyamatának lebonyolítása, többek közt szerződések ellenőrzése, közjegyzői eljárás, folyósítási feltételek ellenőrzése, beruházási hitelek folyósításának ügyintézése
November 26.• Előre sorolva december 2. -
Jelentésszolgálati szakértő
1065 Budapest, Nagymező utca 46-48.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az MNB részére készítendő rendszeres (napi, havi, negyedéves) felügyeleti és statisztikai jelentések összeállítása,
- Az adatszolgáltatáshoz szükséges információk ellenőrzése, esetleges hibajavítások elvégzése,
November 06. -
-
Könyvelő
1024 Budapest, Margit Körút 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Több kis- és közepes méretű cég teljeskörű könyvelési feladatának önálló ellátása
- Analitikus és főkönyvi számlák egyeztetése, az eltérések tisztázása
- Adóbevallások elkészítése (ÁFA, TAO, HIPA)
- KSH adatszolgáltatás
- Kapcsolattartás és adatszolgáltatás a könyvvizsgálók és a hatóságok felé
November 20.• Előre sorolva december 1. -
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokfolyamattámogató, nyilvántartó és analitikai rendszerekre vonatkozó üzleti igények elemzése és értékelése, ezek megoldás tervezéssé alakítása (különleges megoldások fejlesztésében projekt-specifikus intézkedések)...
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
ügyfélélmény szakértő - KATE (marketing igazgatóság)
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- digitális pénzügyi asszisztenshez (KATE) kapcsolódó ügyfélutak, funkciók üzleti definiálása,
- ügyfél- és üzleti igényeken alapuló funkciók fejlesztésének üzleti koordinációja
November 10. -
Pénzügyi munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Pénzügyi dokumentumok elkészítése, nyilvántartások vezetése
- A kereskedelmi ügyekhez kapcsolódó szerződések, dokumentumok ellenőrzése
- Napi bankanyagok, okmányok kezelése, okmányos ügyletek bonyolítása
- Kintlévőségek kezelése, rendszeres beszámolók készítése
November 10. -
Felsővezetői asszisztens
1134 Budapest, Rózsafa utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi tevékenységének támogatása
- Adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Nyilvántartások vezetése (szerződések, számlák, beszerzések, megrendelések…)
- A cég tevékenységéhez kapcsolódó dokumentumok kezelése (rendszerezés, tárolás…)
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és külső partnerekkel
November 27.• Előre sorolva december 2. -
Vállalati fundraiser
Hibrid • 7623 Pécs, Bajnok utca 8.Nettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokFő feladatok • Vállalati támogatókkal való kapcsolattartás, együttműködés, kapcsolatok gondozása • Új céges partnerek felkutatása, kapcsolatfelvétel, tárgyalások előkészítése és lebonyolítása • A támogatási naptár és az adományozási folyamatok átlátása, rendszerszintű nyomon követése • Céges...
November 10. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!