Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák és állásajánlatok

203 db találat
Szűrés
  • Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...
    ma 15:45
  • Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...
    ma 15:05
  • A Project Managerek és Biztonsági mérnökök napi munkájának támogatása Kapcsolattartás a Stakeholderekkel Adatok begyűjtése, normalizálása, alakítása, validálása és rendszerezése Közreműködés a meetingek és review-k szervezésében Dokumentumok, riportok készítése és frissítése...
    ma 14:17
  • IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók operatív támogatása Informatikai fejlesztési javaslatban való együttműködés Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása Ticketing...
    ma 14:00
  • Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartása
    ma 12:17
  • Gondoskodik a projekt eredménytermékeinek a tervezett határidőben, minőségben és költségkereten belüli megvalósításáért. Ellátja a projekt vezetését a projekt teljes életciklusa során, együttműködve a stratégiai irányítókkal, a szakmai vezetőkkel és más, a projektvezetést és végr...
    ma 12:10
  • HelpDesk adminisztrátor

    1205, Budapest, Nagysándor József utca 1-5.
    A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...
    ma 12:05
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ma 11:55
  • Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...
    ma 11:25
  • Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartása
    ma 11:17
  • Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...
    ma 10:30
  • L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...
    ma 10:25
  • Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.
    ma 10:05
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim