Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák

2890 db találat
Szűrés
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    ápr. 17.
  • Irodai asszisztens

    2141 Csömör, Erkel Ferenc utca 26.
    meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása; az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése; általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése; számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokume...
    ápr. 16.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...
    tegnap 12:00
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatása
    tegnap 10:17
  • Meglévő és új partnerekkel történő személyes kapcsolattartás saját gépjárművel Jelenléti ívek kezelése, összegyűjtése a partnerektől Kapcsolattartás az iskolákkal Kimenő posta feladása Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Közreműködés a havi adminsztrációs feladatok...
    tegnap 00:30
  • Beérkező ajánlatkérések/megrendelések kezelése (főleg a külföldi vevőknél a felmerülő kérdések tisztázása, kommunikáció a technológiával stb.); Ajánlatkérések elkészítése, nyomon követése; Szállításokkal, vámkezeléssel kapcsolatos kommunikáció a vevő felé; Szerviz utak, kiküldeté...
    ápr. 17.
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    ápr. 16.
  • Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás Teakonyhai, irodai eszközök rendelése Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben Érkező látogatók fogadása Be- és kimenő posta kezelése Öltözőszekrények nyilvántartása,...
    ápr. 15.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 16.
  • Adatok riportálása, adatbázisok kezelése és munkaidő riportok készítése, Beosztástervezés és tényleges jelenlét rögzítése, Munkavállalók be- és kiléptetésével összefüggő dokumentációk kezelése, Szabadság, táppénz, adózási dokumentumok begyűjtése, ellenőrzése és leadása, Kapcsolat...
    ápr. 18.
  • Gum-tech Kft. keres új munkatársat lajosmizsei telephelyére, teljes munkaidőben, irodai adminisztrátori munkakörbe.   ajánlatok, rendelések rögzítése fuvarszervező munkájának támogatása fénymásolás, adatrögzítés levelezés árukiadás felügyelete szállítási okmányok kiállítása, átad...
    ápr. 18.
  • Szállodai adminisztrativ feladatok elvégzése: Bérszámfejtés előkészítése, adminisztrálása; ki- és belépődolgozók adminisztratív előkészítése Házipénztár vezetése, pénztárosi teendők ellátása Napi kapcsolattartás a könyveléssel, beérkező számlák iktatása, ellenőrzése, feldolgozása...
    ápr. 18.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Celebi rendszerből származó szállítólevél importálási információk ellenőrzése A felhasználóra vonatkozó információk bevitele a vámrendszerbe Ellenőrzőlista készítése a szállítólevelekről
    ápr. 18.
  • Bejövő és kimenő számlák kezelése, iktatása, a könyvelő kolléga munkájának segítése, könyvelési, kontrolling feladatok ellátása, táblázatok, kimutatások készítése, nyilvántartások készítése, naprakész vezetése, általános, irodai adminisztrációs, ügyintézési és iktatási feladatok...
    ápr. 18.
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 16.
  • Irodai asszisztens

    1186 Budapest, Közdűlő út 49.
    Általános adminisztrációs feladatok végzése Kapcsolattartás szállítókkal, üzleti partnerekkel Személyi asszisztencia – tárgyalások szervezése, előkészítése Dokumentumok (papír alapú és elektronikus) kezelése, rendszerezése, archiválása Pénzügyi adminisztrációs feladatok végzése (...
    ápr. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim