-
8200 Veszprém, Szeglethy József utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokÜgyfélszolgálat, foglalási rendszer teljes körű kezelése, repülőjegyek foglalása (közvetítése), utazásszervezés asszisztencia, pénzügyi műveletek, kommunikáció....
December 02. -
Videobank munkatárs
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Videobankon keresztül történő lakossági és vállalati ügyfelek gyors, pontos és udvarias kiszolgálása
- Keresztértékesítés
- Kapcsolatépítés és kapcsolattartás a bank ügyfeleivel
- Hitelezés vagy befektetés területén történő segítségnyújtás
- Online igényelhető szolgáltatásokban történő segítségnyújtás
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
French speaking B2B sales support specialist
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
Kereskedelmi asszisztens - Nyíregyháza
4400 Nyíregyháza, Orosi út 20.
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítést, illetve az értékesítőket támogató napi tevékenységek: rendelés rögzítés, számlázás, pénztárgép kezelés,
- Bejövő hívások kezelése és a beérkező ügyfelek fogadása, igények felmérése, valamint megrendelések esetén a teljes adminisztráció, számlázás,
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Ügyfélszolgálati Szaktanácsadó
Budapest, XXII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Headset • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a felhasználókkal telefonon (bejövő és kimenő hívások).
- Felhasználói adatbázis kezelése, adatok frissítése.
- Gyors és professzionális ügyfélkezelés minden hívásnál.
- Segítségnyújtás termékválasztásban, használatban és problémamegoldásban.
- Elemzések készítése a felhasználói adatbázisból.
December 01.• Előre sorolva 17 órája -
Customer service munkatárs
1065 Budapest, Nagymező utca 27.Nettó 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Ügyfeleink számára kiemelkedő színvonalú támogatás nyújtása telefonon, e-mailben vagy chaten keresztül.
- Ügyfélkérdések kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása.
- Upsell
- Szolgáltatásainkkal kapcsolatos információk pontos és részletes közvetítése.
December 02.• Előre sorolva 17 órája -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A parkoló ügyfélszolgálatra érkező ügyfelek kezelése (díjfizetés, számlakiállítás, általános tájékoztatás)
- Adminisztráció az elektronikus parkolási rendszerben, dokumentációk készítése
- Online felületen foglaló utasok tájékoztatása, szükség esetén segítése
- Parkolókártyák kódolása, kiadása
November 18.• Előre sorolva december 5. -
-
Back office munkatárs
Hibrid • 8200 Veszprém, Budapest út 16.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- számlázási folyamatok;
December 04.• Előre sorolva december 4. -
-
Üzleti ügyfélszolgálati/ Eladótéri munkatárs
4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 10.Nettó 600e - 850e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok– Vásárlók fogadása, igényeik felmérése és eligazítás az üzletben – Termékek és ajánlatok bemutatása, a legjobb megoldás ajánlása – Garázsipari gépek és szerszámok szakszerű ismertetése (betanítást kapsz!) – Webáruházi és személyes rendelések kezelése, adminisztráció – Vásárlói kérdések, garanciák,...
November 13.• Előre sorolva 17 órája -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- munkafelvétel, szerviz munkák ütemezésének támogatása, határidők és részhatáridők figyelembevételével;
- szükséges adminisztrációs feladatok ellátása, vezetése (szállítólevelek, munkalapok, ügyviteli rendszer kezelése, stb.);
- szerviz gördülékeny menetének biztosítása a műszaki vezetővel egyeztetve;
November 13.• Előre sorolva 17 órája -
Telefonos értékesítési munkatárs
Hibrid • 1093 Budapest, Czuczor utca 2-10.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel: barátságos és professzionális telefonos kommunikáció
- Értékesítés: egészségtudatos étrendkiegészítő termékeink bemutatása és ajánlása
- Ügyféltájékoztatás: naprakész információk megosztása legújabb termékeinkről
December 04. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása
- Egyedi igények teljes körű megoldása
- Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése
- Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19.• Előre sorolva december 3. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Távmunka / Remote
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és szakszerű kezelése a HELP asszisztencia szolgáltatásaink területén
- Műszaki és vészhelyzeti esetek rögzítése, koordinálása és a megfelelő szakemberek mozgósítása
- Országos szakember-hálózatunk bevonásával háztartási és egyéb asszisztencia ügyek teljes körű szervezése
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:12 -
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
1095 Budapest, Máriássy utca 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
- Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások
- Érdeklődő ügyfelek részére értékesítési konzultáció biztosítása
November 21.• Előre sorolva tegnap 17:10 -
-
Call center munkatárs
Távmunka / Remote • Opcionális irodaBr. 335e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Mozgóbér • 100e Ft havi jutalék • Prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő hívások indítása saját ügyfélkörünknek (nem hideg hívás)
- Bejövő hívások fogadása
- Ügyfelek magas színtű kiszolgálása
- Termékek keresztértékesítése
- Hívásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése
December 05. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Italos palackok paramétereinek ellenőrzése, GTIN szám, vonalkód és visszaváltási jelölés vizsgálata, eredmények rögzítése az informatikai rendszerben
- Audit showroom események szervezése és koordinálása, bemutatók tartása szükség esetén
November 18.• Előre sorolva december 5. -
Kiemelt Ügyfélszolgálati Munkatárs
2351 Alsónémedi, Tankcsapda utca 2.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kiemelt partnereink támogatása telefonon és e-mailben
- Logisztikai folyamatok nyomon követése, egyeztetés raktárunkkal és fuvarszervezőinkkel, igazi csapatjátékosokat keresünk
- Panaszkezelés és problémamegoldás gyorsan, profin
November 25.• Előre sorolva 17 órája -
-
Call Center Agent
Budapest
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő és kimenő hívások kezelése címzetti oldalon
- Ügyfelek magas szintű kiszolgálása, Ügyfélelégedettség biztosítása
- Felmerülő kérdések megválaszolása, problémák megoldása, reklamációk kezelése
- Adminisztratív feladatok ellátása, ticketing rendszer használata
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
November 25.• Előre sorolva 17 órája -
-
Adatcsere munkatárs
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adat és üzenetforgalom kezelése, felügyelete.
- Kereskedőkkel e-mailes és telefonos kapcsolattartás, egyeztetés.
- Reklamációkezelés és panasz ill. hatósági megkeresés esetén kivizsgálás.
- Kapcsolattartás és segítségnyújtás társszervezeteknek.
- Együttműködés az osztály ill. az igazgatóság többi csoportjával.
December 01.• Előre sorolva 17 órája -
-
Adminisztrációs munkatárs
1138 Budapest, Váci út 140.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- szerződések adatainak kezelése, rögzítése;
- ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése;
November 28.• Előre sorolva december 4.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!