-
Administrative Assistant / Secretary
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatokABOUT US JK Advisory is a trusted advisory firm in the fields of blockchain and artificial intelligence. As part of our commitment to excellence, we are looking for a detail-oriented and proactive Administrative Assistant/Secretary to join our dynamic team and contribute to our success. KEY...
December 01. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoképítőanyagok bevételezése kiírása kapcsolattartás vevőkkel fuvarszervezés...
December 05. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Complete products returns process from creation through crediting and filing
- Assist in verifying documents for archiving purpose
- Sending shipping documents to customers
- Generating or sending reports to required recipients
December 05. -
Irodai adminisztrátor
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMunkakörhöz tartozó feladatok ellátása....
November 27. -
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 28. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
6728, Szeged, Zápor út 4.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 28. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatoktermékek értékesítése ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek, chat) cserék, visszáruk kezelése a kiskereskedelmi rendszerünkben adminisztráció webáruház asszisztens támogatása webshopos rendelések egyeztetése, kezelése, összekészítése webáruházban termékinformációk...
December 02. -
Junior IT System Administrator (m/f/x)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Responding to internal inquiries regarding IT support issues (help desk, first-level support) in German and English
- Analyzing, finding solutions for, and implementing solutions to hardware and software problems on site or remotely
December 03. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki üzemeltetési folyamatok napi szintű támogatása
- Munkalapok készítése, nyilvántartása, lezárása
- Légtár vagy ArchiFM rendszer használata (előny, de nem feltétel)
- Bejelentések, hibajegyek kezelése és továbbítása
- Kapcsolattartás a karbantartó csapatokkal, alvállalkozókkal
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Provide support to the team responsible for member and affiliate services.
- Prepare routine documents, letters, presentations, and surveys, and maintain templates.
- Assist in organizing and coordinating the semi-annual event for young professionals.
November 25. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése • Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel • Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése • Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése • Negyedéves...
December 03. -
Irodai adminisztrátor
2225 Üllő, Pesti út 278.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Számlázás • Banki utalások (ütemezés és kifizetés) • Utalások és számlák összefésülése • Kintlévőségek, számlák, szállítólevelek kezelése és nyilvántartása • Könyvelési anyag összekészítése • Nyilvántartások készítése • Postai küldemények átvétele és feladása • ...
November 24. -
Irodai ügyintéző
6724 Szeged, Csongrádi sugárút 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokHeti 12 órában (hétfő, szerda és pénteki napokon, 9-13 óráig) irodai asszisztenst keresünk hosszú távra Szegedre. Átlagos irodai munka: ügyfélkapu használata, banki tranzakciók végrehajtása, számlázás, excell tábla készítése, vezetése, bejövő- és kimenő számlák rendszerezése, számlák előkészítése...
November 26. -
Adminisztrátor
1027 Budapest, Margit Körút 44.
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi adminisztratív feladatainak szakszerű és precíz ellátása (beérkező és kimenő posta kezelése, iratkezelés, fénymásolás, iktatás, számlázás).
- Jogi dokumentumok és beadványok előkészítése, formázása és rendszerezése a belső protokollok szerint.
November 26. -
Irodai ügyintéző
Baranya megye, Tolna megyeNettó 120 - 150e Ft havi bér
-
Céges üdülés, üdültetés • Beiskolázási támogatás
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel Időpontok egyeztetése, adminisztrációs feladatok ellátása Az új anyagok elsajátítása...
November 22. -
-
Salesforce Administrator (m/f/d)
Hibrid • Hamburg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Identify and collect requirements to improve Salesforce from users and cross-functional stakeholders
- Implement Salesforce configuration changes such as Flow Builder automations, custom fields, page layouts, record types, custom settings, dashboards, and reports based on those requirements
November 26. -
Administrative Assistant
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Completed commercial or administrative training (KV EFZ or equivalent qualification); a Bachelor's degree is a plus.
- Several years of relevant administrative experience, ideally in an academic, research, or healthcare environment.
November 20. -
Front Desk Assistant
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Organization of permanently functioning routines for smooth office operations
- Contacting suppliers and service providers to ensure the stock of office supplies and, if necessary, maintenance
- Collaboration with various departments and ensuring smooth communication between departments
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Support in the preparation, implementation and follow-up of HR consulting mandates in close cooperation with our consulting team, e.g. preparation of project documents in English and German, IT support, etc.
- Professional reception and hospitality of (inter-)national clients
November 26. -
ServiceNow Administrator (m/f/d) Parental Leave Replacement
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
SERVICENOW • ITIL • TROUBLESHOOTING • INCIDENT MANAGEMENT
Főbb feladatok- You provide daily troubleshooting and support to users, ensuring a seamless experience
- You participate in routine platform maintenance and upgrade processes, keeping our systems up-to-date
November 24.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs lakossági fedezetlen és mikrovállalati operáció határozott időre állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!