-
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 25.• Előre sorolva 7 órája -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Leltározási, selejtezési és készletkezelési folyamatok támogatása
- Raktári/ irodai rend fenntartása, dokumentumkezelés
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
HR gyakornok/Általános irodai adminisztrátor - biztosítási és kockázatkezelési területen (diákmunka)
BudapestBr. 2 000 Ft/óra bér
-
Szakmai tréningek
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A tanácsadói csapat támogatása a napi működéshez kapcsolódó adminisztratív feladatokban
- Irodai adminisztráció és általános ügyintézés, háttértámogatás a szakmai projektekhez
- Kapcsolattartás partnerekkel, szolgáltatókkal, valamint a belső csapat tagjaival
November 28. -
-
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
HR Adminisztrációs Gyakornok - Diákmunka, Budapest
Budapest, II. kerületBr. 2 300 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok· A napi operatív HR folyamatok támogatása · HR adminisztráció és dokumentáció kezelése, naprakész nyilvántartása, archiválása, · Új belépők onboarding folyamatának segítése · Személyi anyagok karbantartása, ellenőrzése...
December 01. -
Irodai adminisztrátor
7030 Paks, Fehérvári út
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatrögzítés és adminisztráció vállalatirányítási rendszerben
- Szállítólevelek, számlák kezelése, iktatása és nyilvántartása
- Adminisztráció, bevételezés
- Szerződések és egyéb üzleti dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás beszállítókkal és partnerekkel
November 24. -
-
Pénzügyi és irodai asszisztens
1026 Budapest, Gárdonyi Géza út 27-33.Nettó 350e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégcsoport tulajdonosának és vezérigazgatójának támogatása
- Számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése
- Banki utalások előkészítése, kintlévőségek folyamatos követése, házipénztár vezetése
November 14. -
Back office ügyfélszolgálati munkatárs
1119 Budapest, Nándorfejérvári út 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailben
- Ügyfelek igényeinek fogadása és a reklamációk kezelése
- Készletváltozások számítógépes feldolgozása
- Szállítási dokumentumok kezelése és előkészítése
- Szállítólevelek készítése, ellenőrzése, lefűzése
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Műszaki Adminisztrátor Gyakornok
1151 Budapest, Bogáncs utca 1.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Karbantartási és javítási jegyzőkönyvek rögzítése, rendszerezése
- Járműdokumentumok (forgalmi, műszaki vizsga, biztosítás) nyilvántartása
- Alkatrész-felhasználási listák vezetése
- Szervizelések és javítások adatainak rögzítése vállalati rendszerekben
- Járműállapot jelentések frissítése
December 01. -
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Recepciós-asszisztens
1012 Budapest, Vérmező útNettó 290e - 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Küldemények átvétele, kezelése, postázás
- Beszerzési feladatok előkészítése, intézése
- Közreműködés az általános adminisztrációs feladatokban
- Iroda működésével kapcsolatos ad hoc feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, beléptetése, tárgyaló előkészítése
November 28.• Előre sorolva december 3. -
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Projektekre és kapcsolódó munkákra vonatkozó árajánlatok, árajánlatkérések, vállalkozási-, tervezési- és alvállalkozói szerződések, levelek és egyéb dokumentumok előkészítése iratminták alapján.
- Projekt adatbázis kezelése (Microsoft Dynamics NAV), naprakész vezetése, karbantartása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Projekt asszisztens
1087 Budapest, Luther utca 4-6.Br. 500e - 530e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Iratkezelés, iktatás, archiválás, hivatalos levelek, jelentések, dokumentumok előkészítése, - Angol nyelvű levelezés folytatása - Kormányzati és nemzetközi partnerekkel történő kapcsolattartás és ügyvitel. - Belső és külső kommunikáció kezelése, támogatása - Találkozók, értekezletek, képzések és...
November 06. -
Műszaki anyagraktáros és adminisztrátor
8200 Veszprém, Kistó utca 5.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Áruátvétel, áru beérkezésének koordinálása
- Ajánlatok és rendelések koordinálása
- Műszaki alkatrészek és vegyi anyagok kiadása
- A vissza szállításra történő áruk összekészítése, csomagolása, feliratozása.
- A beérkezett áruk szakszerű elhelyezése a raktárban.
- Ajánlatok bekérése a partnerektől
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Értékpapír és ingatlan befektetési alapok, nyugdíjpénztári portfoliók nettó eszközértékének számítása és a hozzá tartozó feladatok ellátása
- Ügyletek kezelése a beérkező instrukciók alapján
- Riportok, jelentések elkészítése
- A terület adminisztratív és törzsadatkezelési feladatainak ellátása
December 02. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatokA világ legnagyobb technológiai gyártója, a FOXCONN CSOPORT tagjaként működő Foxconn Industrial Internet leányvállalata, a CLOUD NETWORK TECHNOLOGY KFT. most bővíti csapatát! 1974-ben alapított tajvani anyavállalatunk az elektronikai ipar globális úttörője, mi pedig Magyarországon 2003 óta...
November 14. -
Szerviz adminisztrátor
6000 Kecskemét, Külső-Szegedi út 100.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Beérkező ügyféligények, munkamegrendelések felvétele, rendszerezése
- Hatékony munkaszervezés
- Garanciális ügyek intézése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
November 14. -
Disztribúciós adminisztrátor
Pest megye, Biatorbágy (A Premier Outlet közelében)
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Disztribúcióhoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenység: napi adatrögzítés, archiválás, bizonylatok előkészítése, okmányok kezelése
- Belföldi forgalomban résztvevő gépkocsivezetők elszámoltatása
- Reklamációk kezelésében, azok okainak feltárásban való közreműködés
November 14. -
Személyügyi adminisztrátor
Bács-Kiskun megye, Kecskemét
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- Bérszámfejtéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése, havi béradatok előkészítése
- Jelenléti ívek kezelése, adatok rögzítése, egyeztetése, szabadságok nyilvántartása
- Kapcsolattartás bérszámfejtővel, egyéb hivatalokkal
- Dolgozói törzsadat karbantartás
- Be-és kiléptetési folyamatok adminisztratív támogatása
November 14. -
Back Office munkatárs
1053 Budapest, Szép utca 2.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIT és adminisztrációs támogatás: új felhasználói fiókok igénylése, módosítása, törlése; új IT-eszközök előkészítése, beállítása, visszavétele; IT hibák továbbítása, IT eszköznyilvántartás naprakészen tartása....
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Projektvezetők támogatása adminisztratív és szervezési feladatokban
- Projekt dokumentációk előkészítése, kezelése, nyomon követése
- Határidők, erőforrások és költségkeretek adminisztratív követése
- Jelentések, kimutatások, prezentációk összeállítása
- Projektmegbeszélések szervezése, jegyzőkönyvek készítése
November 25.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs lakossági fedezetlen és mikrovállalati operáció határozott időre állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!