Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Customer service manager állás, munka
59 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice for customers by answering calls and emails. Help the development, and test new software features while taking into account our clients' points of view. Investigate customer-related...márc. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézés Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés biztosításával Kapcsolat tartása az ügyfeleinkkel telefonon és a ticketing rendszerben A munkakörrel...márc. 27.
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...márc. 27.
-
Ezek lesznek a napi feladataid Külső / Belső műszaki és informatikai support: segítségnyújtás az ügyfeleknek és a társosztályon lévő kollégáknak rendszerünk használatában Rendszeradminisztráció és testreszabás: hozzáférésed lesz az egyedi rendszereinkhez is, Te adhatsz majd jogos...márc. 23.
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...márc. 27.
-
German Speaking Operations Manager (REF2516R)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged, HungaryJob Description SCOPM, leadership, management, customer Responsibility for the complete service chain of customer application Being a single point of contact towards Service Delivery Manager and/or customer Ensure performance and quality of the operation Measuring and reporting o...márc. 24. -
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 27.
-
Felhasználók első szintű informatikai támogatása, problémamegoldás (Informatikai HelpDesk, Field Service) Rendszeradminisztráció Napi, adminisztratív jellegű feladatok Leltározás, kliensek üzembe helyezése, telepítése, cseréje Nyomtató karbantartás, kellékanyag csere...márc. 26.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 25.
-
Szeretne egy informatikai infrasruktúrát kézben tartani, és hosszútávon munkáltatója informatikai környezetét fejleszteni? Nemzetközi cégünkben a betanulást követően a rendszer belső támogatásához, és az IT modernizációs projektekhez keresünk felelős munkatársat. Munkaköre: A fel...márc. 24.
-
Customer support agent / Ügyfélszolgálati munkatárs (English speaking)
1051 Budapest, Szent István térAs a Customer Support Agent you will be the first contact of the customers – and you will have to handle social media inquires, emails & end-user requests of the products (no worries, there will be no support calls) Give accurate information to customers, who turn to you for tech...márc. 23. -
and recommends technical strategies and solutions to maintain and/or expand service levels. Monitors... ( Helpdesk , Customer , Service delivery Mgr ) Make technical advisory / designs for customer network... migrations Make technical advisory to improve customer security environment. Communicate & raise... Service Delivery Manager Understand vendor product / solution evolutions Minimum 5 years’ experience and... with end to end security in mind. Configuring end to end Quality of Service Troubleshout using...tegnap 08:25
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...márc. 23.
-
Gather all the required information from the Customer or monitoring systems, for further... troubleshooting. Own the customer relationship, handling and resolving technical issues. Provide... technical information to customers about service-affecting events and alarms via phone or other... Priority management skills Service orientation and customer focus Troubleshooting and analytical skills... ; Online Customer Service; Business Supporting Centres; IT Operation, Telecommunication; Client Services...márc. 24.
-
all the required information from the Customer or monitoring systems, for further investigation... troubleshooting. Own the customer relationship, handling and resolving technical issues. Provide... technical information to customers about service-affecting events and alarms via phone or other... management skills Service orientation and customer focus Troubleshooting and analytical skills Fluent... Customer Service; Business Supporting Centres; IT Operation, Telecommunication; Client Services...márc. 24.
-
A feladatod lesz a repülőtér-specifikus, real-time alkalmazások üzemeltetése, telepítése, monitorozása (utastájékoztató rendszer, utasfelvétel, automata beengedő kapuk). A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Helpdesk/Servicede...márc. 25.
-
Ensure the delivery of cost effective and high-quality services. Manage the scoping, design, implementation of new service areas, technologies or business processes and systems when assigned for new or existing clients. Maintain regular open communication with assigned customers...márc. 25.
-
VODAFONE MAGYARORSZÁG ZRT. RAN Performance Expert Budapest Budapest Panaszkezelő Analyze and... solve L2, L3 customer complains receiving from call center or other way Improve KPIs of the Radio... Network based on network statistics, drive test measurements or customer complaints Investigate network...tegnap 15:30
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30