Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Account menedzser állások, munkák it üzemeltetés, telekommunikáció területen
69 db találat
Szűrés
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice for customers by answering calls and emails. Help the development, and test new software features while taking into account our clients' points of view. Investigate customer-related...márc. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
Szeretsz telefonon egyeztetni az ügyfelekkel? Szereted szervezni, logisztikázni kollégáid mindennapjait és kézben tartani a folyamatokat? Nyitott vagy az informatika világára? Elismerés számodra az ügyfél elégedettség? Bírod a helyhez kötött munkavégzést?tegnap 00:35
-
Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézés Első szintű hibaelhárítás nyújtása ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelés biztosításával Kapcsolat tartása az ügyfeleinkkel telefonon és a ticketing rendszerben A munkakörrel...tegnap 12:19
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...tegnap 15:10
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...márc. 26.
-
Belső IT üzemeltetési és szakmai szervezetek valamint a külső beszállítók munkájának összehangolása, koordinálása. A szolgáltatási szerződésben vállalt SLA-k és KPI-k folyamatos monitorozása, felügyelete és kommunikálása a szolgáltatásban érintettek számára. Szoros együttműködés...márc. 24.
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai b...márc. 26.
-
Informatikai támogatás, oktatás biztosítása helyszínen vagy távmenedzsment eszközökkel Partnerektől beérkező igények, hibabejelentések dokumentálása és rendszerezése Azonnal kezelhető hibák és felhasználói igények megoldása A szolgáltatások működésével, felhasználásával kapcsolat...márc. 24.
-
Ezek lesznek a napi feladataid Külső / Belső műszaki és informatikai support: segítségnyújtás az ügyfeleknek és a társosztályon lévő kollégáknak rendszerünk használatában Rendszeradminisztráció és testreszabás: hozzáférésed lesz az egyedi rendszereinkhez is, Te adhatsz majd jogos...márc. 23.
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...márc. 22.
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban (pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódóan), program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató...Friss
-
You will be hired as a software support specialist for the 4flow software business line. You will be part of a project team that is granting access to the possibility of transportation network management. With this product, our customers are able to create and visualize their net...tegnap 00:35
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 00:35
-
Felhasználók első szintű informatikai támogatása, problémamegoldás (Informatikai HelpDesk, Field Service) Rendszeradminisztráció Napi, adminisztratív jellegű feladatok Leltározás, kliensek üzembe helyezése, telepítése, cseréje Nyomtató karbantartás, kellékanyag csere...márc. 26.
-
Szeretne egy informatikai infrasruktúrát kézben tartani, és hosszútávon munkáltatója informatikai környezetét fejleszteni? Nemzetközi cégünkben a betanulást követően a rendszer belső támogatásához, és az IT modernizációs projektekhez keresünk felelős munkatársat. Munkaköre: A fel...márc. 24.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...márc. 25.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogat...márc. 25.
-
Customer support agent / Ügyfélszolgálati munkatárs (English speaking)
1051 Budapest, Szent István térAs a Customer Support Agent you will be the first contact of the customers – and you will have to handle social media inquires, emails & end-user requests of the products (no worries, there will be no support calls) Give accurate information to customers, who turn to you for tech...márc. 23. -
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...márc. 23.