Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák német nyelvtudással
46 db találat
Szűrés
-
Identity and Access Management keretrendszer tervezése, üzemeltetése Informatikai rendszerek és hozzá kapcsolódó alkalmazások implementálása, konfigurálása, felügyelete Ügyfelek informatikai rendszereinek tervezése Operációs rendszerek üzemeltetése, konfigurálása, elsősorban Wind...márc. 25.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ma 08:09
-
The Trainer and Quality Expert will work closely with agents and upstream process owners to enhance their product knowledge and customer service skills. The role involves designing and delivering tailored training programs, using a variety of delivery methods, and collaborating w...Friss
-
Ügyfélkérdések kezelése telefonon, e-mailben vagy chaten A felmerülő problémák időben és hatékonyan történő megoldása Empatikus, megoldásorientált ügyféltámogatás Megkeresések és panaszok rögzítése, nyilvántartása Együttműködés más csapatokkal a lehető legjobb ügyfélélmény bizto...Friss
-
Ügyfelek fogadása A szalonba betérő ügyfelek vásárlási céljainak megismerése Az ügyfél szalonon belüli irányítása Folyamatos kapcsolattartás a szerviz folyamat managerekkel, termékszakértőkkel, értékesítési vezetővel, értékesítőkkel, pénztárossal és az ügyfélkapcsolati munkatárss...ma 15:10
-
A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igén...tegnap 16:02
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...tegnap 15:10
-
Meglévő partnereinkkel történő folyamatos kapcsolattartás és ügyeik gondozása A további együttműködéshez szükséges üzleti és jogi oktatási anyag átadása Telefonos tanácsadás és konfliktuskezelés telefonon Új ügyfelekkel történő kapcsolatfelvétel és tájékoztatás Híváskezelések fol...tegnap 13:30
-
Az állás leírása Szoftveres és telefonos távsegítség a Deutsche Telekom által megrendelt antenna (2G/4G/5G) állomásokat érintő műszaki fejlesztésekhez Ezzel kapcsolatos bejövő hívások és változtatások (Change) adminisztrációja Telefonos kapcsolattartás a helyszínen lévő kiv...tegnap 12:05
-
Az Ön munkaköre az értékesítést és az értékesítési folyamatokat támogató, adminisztratív feladatokat foglalja magába, kulcsfontosságú szerepkörben, ügyfeleink professzionális kiszolgálásában. Vevői ajánlatok, megrendelések feldolgozása és nyomon követése Kapcsolattartás a közvet...tegnap 11:10
-
Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs/ Internationaler Kundenberater
1087 Budapest, Hungária körút 40-44.A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon keresztül Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyama...márc. 26. -
Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...márc. 26.
-
Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...márc. 26.
-
Provide efficient technical support at L1 or L2 levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for pr...márc. 26.
-
Általános feladata az informatikai rendszer napi, üzemeltetési rutin feladatai végrehajtásának biztosítása, az IT osztály napi munkaszervezése A vonatkozó IT szabályzatok, utasítások, eljárásrendek, kézikönyvek és dokumentációk felülvizsgálata, módosítása; Üzemeltetési monitoring...márc. 26.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...márc. 26.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...márc. 26.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna utca 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...márc. 26. -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása (elsődlegesen a IT eszköz kérésekkel kapcsolatos jegyek) az SLA figyelembevételével Alkatrészek utánrendelése az erre kialakított rendszerben A nyitott rendelések nyomon követése Hardware leltár készítése és karban tartása A rendelésekk...márc. 26.
-
5-10 tagból álló 24/7 beosztásban dolgozó csapat irányítása Munkaidőbeosztás készítése biztosítva a folyamatos felügyeletet Eszkalációs pont a problémás incidenseknél A feldolgozott jegyek minőségének ellenőrzése Együtt dolgozik a többi IT csapattal biztosítandó a hibajegyek miné...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.