Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással
9 db találat
Szűrés
-
Vállalati szintű alkalmazások fejlesztése Java nyelven, üzleti igényeknek megfelelően; Szerveroldali komponensek és webes API-k fejlesztése, adatbázis-kezelés, valamint a felhasználói felülettel való integráció biztosítása. Különböző rendszerek és alkalmazások közötti adatátvitel...tegnap 18:40
-
A vállalati szintű alkalmazások fejlesztése, amelyek kulcsfontosságúak az ügyfelek üzleti folyamatainak támogatásában. Összetett adatanalízisek kidolgozása és adatvezérelt modellek építése Munkafolyamatok automatizálása és eszközök fejlesztése Mikroszolgáltatások tervezése és imp...tegnap 18:45
-
szeizmikus adatok letöltése a méréshez használt adatrögzítő egységekből, a letöltött adatok feldolgozása célszoftverek segítségével, az adatrögzítő berendezések tesztelése, műszaki állapotuk ellenőrzése, a meghibásodások dokumentálása, az adatrögzítő berendezések terepről beérkez...ma 11:30
-
Üzleti alkalmazások fejlesztése workflow alapú fejlesztői környezetben Nagyvállalati informatikai környezetbe illesztve kell olyan kiegészítő alkalmazásokat fejleszteni, amelyek a meglévő vállalatirányítási és gyártási folyamat vezérlő rendszerek adatbázisaihoz illeszkednek Üzlet...ma 10:15
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 15.
-
Presenting live broadcasting WORKING HOURS: From Monday to Saturday - 22:30-24:00ápr. 09.