Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Menedzser állás, munka

482 db találat Szűrés
  • az iroda napi munkájának támogatása beérkező számlák ellenőrzése, rögzítése, előkészítése a könyvelésre banki utalások előkészítése pénzügyi kapcsolattartás partnereinkkel, és a könyveléssel külsős könyvelővel való kapcsolattartás, adatszolgáltatás kimenő számlák kiállítása szemé...
    tegnap 13:15
  • - Árajánlatok készítése, pályázati anyagok összeállítását támogató adminisztratív tevékenységek - Telefonon, e-mailen keresztül ügyfélszolgálati feladatok ellátása - Ügyfelek kérdéseinek és kéréseinek kezelése, problémáik megoldása - A vezető értékesítők folyamatos, hatékony támo...
    Friss
  • Weboldal szövegírás, weboldal tartalom felügyelet, rendszeres frissítés Hírlevelek szövegírása és elkészítése Együttműködés a grafikussal Termékajánlatok feltöltése saját, és partner webáruházak felületére Kapcsolattartás partnerekkel és társosztályokkal Kisebb fordítási feladato...
    márc. 25.
  • Felsővezetők/tulajdonosok teljes körű személyi asszisztenciája (munka és magánügyekben is) Erőforrások támogatása akár belső toborzás segítése, kapcsolattartás HR szolgáltató cégekkel Partnercégekkel történő kapcsolattartás (telefonon, emailen keresztül) Esetlegesen felmerülő ügy...
    márc. 18.
  • BECK AND PARTNERS Kft. Projekt asszisztens Budapest Budapest Budapest Projekt menedzserek... work; High school; Administrator, Document Manager; Professional Assistant; Personal Assistant...
    márc. 26.
  • We are looking for enthusiastic Office manager with fluent Hungarian and English languages who will provide onsite and remote support to all team members within office, administrative and financial responsibilities. This person will ensure that the Budapest 13th district office f...
    márc. 25.
  • Office Manager

    1052 Budapest, Piarista köz
    Office support services   Develop and implement office management related policies by setting up procedures and standards to guide the operation of the office in accordance with the current standard; Cooperate with IT Officer on procurement of IT equipment; Cooperate with HR Mana...
    márc. 25.
  •   napi irodai adminisztrációs feladatok Iroda működésének támogatása beszerzések intézése vendégfogadás adatfeldolgozási és adatrögzítési feladatok értékesítő kollégák munkájának segítése, árajánlatok elkészítése folyamatok adminisztratív támogatása beérkező rendelések rögzítése,...
    márc. 26.
  • Erasmus+ pályázatok megvalósításának teljes körű lebonyolítása Belső és külső kommunikáció lebonyolítását telefonon, írásban és személyesen Kapcsolattartást az ideérkező európai diákcsoportokkal, a tanáraikkal és az uniós koordinátorokkal Kapcsolattartás céges partnerekkel Új par...
    márc. 23.
  • Japán tolmács – gyártási adminisztrációs asszisztens

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    7636 Pécs, Időjós út 9.
    a Gyártási menedzser számára. Magabiztos kommunikációképes japán és magyar nyelvtudás szóban... ; High school; Administrator, Document Manager; Interpreter, Translator; Administration, Assistance...
    márc. 24.
  • Milyen feladatok várnak Rád? A cég és a termékek (cipők) képviselete. Árajánlatok készítése, azok nyomon követése. Online értékesítésben szerzett gyakorlat. Vendégek fogadása, eligazítása, kínálása Tárgyalók előkészítése, megbeszélésekre való bekészítés Az iroda napi zökkenőmente...
    márc. 22.
  • munkaidőben, helyileg a Recepción, az Office menedzser vezetése mellett: Iratkezelés, iktatás... és fizikai irattárazás, szerződéskezelés) Office menedzser munkájának proaktív támogatása (irodai eszköz... ; Administrator, Document Manager; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work...
    márc. 23.
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    márc. 26.
  • Pest megye Projektkoordinátor A szaktanácsadó munkatársak által értékesített projektek teljes körű... a Projektkoordinátori Csoportvezető felé, valamint aktív részvétel az intézkedések megvalósításában... és a területi vezető részére, a kapacitástervezésben való aktív részvétel. Minimum középfokú végzettség... munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school; Administrator, Document Manager... ; Call Center Services; Project Manager; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Client...
    tegnap 00:40
  • a napi operatív folyamatok felügyelete, összehangolása és folyamatos fejlesztése együttműködés a fuvarozás, logisztika, üzemeltetés, vendéglátás, projektmenedzsment és kontrolling területeinek vezetőivel a pénzügy, bérszámfejtés, HR, minőségügy és marketing területeinek felelős v...
    márc. 26.
  • Értékesítők munkájának támogatása Vevői forint- és devizaszámlák előkészítése, kiállítása a hatályos számviteli előírások alapján Ajánlatok készítése, nyomon követése Egyeztetés a partnerekkel Teljesítésigazolások, számlareklamációk kezelése Szerződések előkészítése, nyilvántartá...
    márc. 21.
  • Iroda vezető

    1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 13-15.
    fogászati rendelő háttér adminisztrációjának vezetése nem fogászati anyag beszerzések lebonyolítása könyvelővel, partnerekkel való kapcsolattartás számlák, nyilvántartások vezetése szükség esetén adminisztratív munkatárs helyettesítése orvosokkal, asszisztensekkel való együttműkö...
    márc. 25.
  • Számlák kezelése, számlák feldolgozása, Flottamenedzsment, az üzem működésének támogatása, Találkozók szervezése, azok koordinálása, napirendek követése, Vendégek és kollégák utazásainak koordinálása, szervezése, Irodai kellékek beszerzése, Céges események szervezése, kollégák be...
    márc. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim