Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állások Hajdú-Bihar megyében angol nyelvtudással
51 db találat
Szűrés
-
szállítói számlák ellenőrzése, rögzítése vevői számlák kiállítása banki utalások intézése pénzügyi nyilvántartások naprakész vezetése kapcsolattartás a könyvelőirodával, Partnerekkel Szerződések kezelése Cégvezető munkájának segítésema 15:35
-
Gépbeszerzések megszervezése, kapcsolattartás a beszállítókkal, értékesítési tevékenység hátterének biztosítása, készletek ügyviteli kezelése.tegnap 17:05
-
Beérkező levelek iktatása, szétosztása, kimenő levelek kezelése Üzleti utazások, találkozók szervezése Ügyvezető igazgató munkájának támogatása Központi telefon és email kezelése Vállalati rendezvények szervezése Üzleti vendéglátáshoz kapcsolódó feladatok ellátása Szerződések ele...ápr. 15.
-
; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Személyi asszisztens; Pénzügyi asszisztens... , Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend... ; Full time work; Employee status; High school; Professional Assistant; Personal Assistant... ; Financial Assistant; Finance, Accounting; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...ma 10:49
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...ápr. 16.
-
Beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Kapcsolattartásban való részvétel a külföldi és belföldi beszállító partnereinkkel Beszerzési rendelések és szerződések előkészítése Új beszállítók felkutatása, versenyeztetése, szerződéses feltételek egyeztetése...tegnap 12:20
-
A kijelölt első vezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Kisebb projektek adminisztratív támogatása Riportok, kimutatások előkészítése Értékesítési adatok kezelése Belső és külső ügyfelek fogadása Értekezle...ma 09:10
-
- Beérkező telefonok kezelése, információnyújtás - Meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyfélkezelés - Rendelések kezelése - Adminisztratív feladatok ellátásaápr. 14.
-
Meglévő és új partnerekkel történő személyes kapcsolattartás saját gépjárművel Jelenléti ívek kezelése, összegyűjtése a partnerektől Kapcsolattartás az iskolákkal Kimenő posta feladása Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Közreműködés a havi adminsztrációs feladatok...ma 00:30
-
What awaits you? −supporting construction related back-office administration (e.g. fleet management, external service providers e.g. for facility management); −contributing to construction management activites by preparing documents, change requests, reports. −supporting planning...ápr. 15.
-
Fogászati asszisztensi feladatok elvégzése, a legújabb anyagok és technológiák ismeretének birtokában: Páciensek személyes fogadása Vizsgálathoz szükséges anyagok és eszközök előkészítése Töméseknél, gyökérkezelésnél, fogeltávolításnál, fogpótlásnál, valamint implantációhoz fűződ...ápr. 16.
-
HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...ápr. 16.
-
Fogorvosi rendelőbe keresünk recepciós-asszisztenst. Napi feladatok ellátása: betegkoordináció: időpontok beírása, tájékoztatás, fizetés-számlaírás, rendelővel kapcsolatos napi feladatok ellátása,ápr. 16.
-
a vállalat minőségirányítási rendszer támogatása, részvétel a működtetésében és fejlesztésében a HACCP rendszer munkakörre vonatkozó részeinek működtetése gyártásközi ellenőrzés végzése nyilvántartások vezetése beérkező alap-segéd és csomagoló anyagok vizsgálata, szükséges dokume...ápr. 16.
-
a régiókból beérkező vevői igények összegzése, rendszerezése; árubeszerzésekkel kapcsolatos operatív teendők végzése; kereskedelmi készletek ügyviteli kezelése; készletgazdálkodás; kapcsolattartás a beszállítókkal;ápr. 16.
-
termékregisztrációkhoz szükséges dokumentumok összeállítása kapcsolattartás a külföldi partnerekkel termékregisztrációs témákban minőségirányítási dokumentumok készítése, aktualizálása folyamatok és berendezések validálása, dokumentálásaápr. 15.
-
- vérvételi feladatok ellátása - betegek adatainak rögzítése - vizsgálatok rögzítése - jelentések elküldése - betegvizsgálati eszközök előkészítéseápr. 12.
-
A vállalat napi pénzügyi tranzakcióinak kezelése, beleértve a számlák kiállítását és a beérkező fizetések nyomon követését, pénztárral kapcsolatos teendők ellátását Havi zárások és pénzügyi jelentések előkészítése Közreműködés a költségvetés tervezésében és a pénzügyi előrejelzés...ápr. 14.
-
ügyintézése Új termékek belistázásával kapcsolatos adminisztráció Vezető munkájának támogatása. Új partneri... jogviszony; Főiskola; Szakmai asszisztens; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs; Értékesítés... , Kereskedelem; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Employee status; College; Professional Assistant; Commercial Assistant; Sales Representative...ápr. 12.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Vámügyintéző végzettség Fuvarszervező tapasztalat EKÁER rendszer... , Fuvarszervező; Vámügyintéző; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Pénzügy... ; Logistic Specialist, Transport Organizer; Customs Clearance Clerk; Financial Assistant; Transportation...ápr. 14.