Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens állások, munkák III. kerületben

112 db találat Szűrés
  • páciensek fogadása kezelésekről tájékoztatás, időpont egyeztetés személyre szabott szakmai tanácsadás felmérések és műszeres mérések elvégzése esztétikai lézerkezelések végzése: alakformálás, arcfiatalítás, lézeres szőrtelenítés orvosok munkájának segítése bejövő- és kimenő hívás...
    Friss
  • Ingatlan fejlesztéssel és befektetéssel foglalkozó magyar cég keresi erős értékesítési vénával rendelkező asszisztens kollegáját, aki több év bérbeadási tapasztalattal rendelkezik kiskereskedelemben és irodaházak bérbeadásában egyaránt. Fő feladatok közé tartozik: egy 2. kerületi...
    ma 11:25
  • Két cégvezető napi munkájának folyamatos támogatása; Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása, naptármanagement; Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése; Üzleti levelezés, dokumentum management; Az iroda napi működésének adminisztratív és...
    márc. 25.
  • bejövő számlák iktatása, ellenőrzése házipénztár vezetése bizonylatok, számlák archiválása külsős könyvelővel való kapcsolattartás, folyamatos adatszolgáltatás év végi zárásban való aktív részvétel céges levelezés (elektronikus és posta), kezelése, fogadása, iktatása szerződések...
    márc. 25.
  • Vérvételi asszisztens Karriertipp!

    1032 Budapest, Bécsi út 154.
    Páciensek fogadása Vérvétel és mintavétel szakmai szabályoknak megfelelően Laboratóriumi vizsgálatok adminisztrálása, dokumentálása
    márc. 25.
  • főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...
    márc. 25.
  • Webshopba beérkező megrendelések kezelése, továbbítása a logisztikai partner felé Kiskereskedelmi rendelések-visszaküldések kezelése, továbbítása a logisztikai partner felé Marketing ügynökséggel való kapcsolattartás, rendelések kezelése, továbbítása Készletkezelés vállalatirányí...
    márc. 25.
  • Iskolai szektorban történő irodai adminisztráció Szállítói számlák kezelése (iktatás, könyvelés a NAV BC rendszerben) Bank könyvelés Szállító analitika naprakész vezetése, egyeztetése Szállító számlákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása Vegyes feladások készítése Főkönyvelő mu...
    márc. 24.
  • HR asszisztens Karriertipp!

    1036 Budapest, Montevideo u.
    Foglalkoztatással összefüggő feladatok ellátása (szerződések elkészítése, be- és kijelentések) On-Boarding és Off-Boarding folyamat megvalósítása Toborzási folyamatban aktív részvétel (álláshirdetés előkészítése, hirdetések megjelentetése, telefonos előszűrés, interjú szervezés,...
    márc. 24.
  • Hematológiai készülékekkel történő mérések előkészítése, hitelesítése, laborszerű bemérése vérkontrollal, humán és állat vérrel. A mérések eredményeinek összegzése, nyomon követése, kiértékelése, pontos dokumentálása Aktív részvétel a cég ISO minőségirányítási rendszerének kialak...
    márc. 24.
  • az üzletek napi működésének koordinálása az üzlet munkavállalóinak munkaidő beosztása, vezénylés tervezése optimális készletgazdálkodási folyamat kidolgozása, monitorozása, különös tekintettel az elfekvő készletek hatékony kezelésére új munkatársak beilleszkedésében való részvéte...
    márc. 24.
  • Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, mind személyesen mind e-mailben Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok /rögzítés, lemondások kezelése/ Számla kiállítás, számlák egyeztetése ügyfelekkel Alapszintű pénzügyi feladatok, reklamációk kezelése Felszólító le...
    márc. 23.
  • Asszisztens

    1039 Budapest, Boglár utca
    MINDENRE BETANÍTUNK! :)  adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...
    márc. 22.
  • Heti 20 órában (heti 2 vagy 3 nap, ez lehet fix vagy változó is megbeszélés szerint) a rendelésen betegek fogadása, számítógépes adminisztráció, időpontok kezelése, beutalók- igazolások- és táppénzes papír kiállítása, segítség a betegek ellátása során a házi gyermekorvosi rendelő...
    márc. 23.
  • Olyan elkötelezett Személyi/Irodai Asszisztenst keresünk, aki teljes munkaidőben készen áll arra, hogy közvetlenül és folyamatosan az ügyvezető mellett dolgozzon, és szorosan együttműködjön vele a napi feladatok és kihívások során. Ebben a pozícióban a kiválasztott jelölt az ügyv...
    márc. 23.
  • A Lindt kereskedelmi partnereihez kapcsolódó asszisztencia Az Értékesítési Igazgató és a Key Account Managerek munkájának támogatása Promóciós ajánlatok kezelése, ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Értékesítési adatok elemzése, döntéstámogató statisztikák és anyag...
    márc. 22.
  • Általános recepciós teendők (vendégek fogadása, kínálása, irodák előkészítése a meetingekre, postaügyek, biciklis futár, DHL rendelés, taxi rendelés, központi bejövő email fiók kezelés, telefonközpont kezelés, szkennelések, dokumentáció rendszerezés, reprezentációs feladatok, iro...
    márc. 23.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim