Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Telefonos operátor állások, munkák középiskolai végzettséggel
394 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
- Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára, - Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása, - Autómentés szervezése; csereautó biztosításának menedzselése; szállás-, szakember megszervezése; egyéb vészhelyzetek megoldása (automotive). - A megoldandó ká...tegnap 11:37
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...tegnap 16:00
-
Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelek), kezelése, az ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása Telefonos értékesítés (étrendkiegészítő termékek) Vásárlóink, ügyfeleink folyamatos tájékoztatása az új termékekről Hívások utáni adminisztráció elvégzése...tegnap 09:49
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...tegnap 11:15
-
a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelventegnap 11:05
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...tegnap 14:52
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...tegnap 14:56
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...tegnap 14:55
-
ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...tegnap 09:05
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ápr. 21.
-
Adminisztráció Beérkező megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés Megrendelői panaszok kezelése szóban és írásban Feladatok továbbítása az illetékes kollégáknak Változó munkarend hétköznapi/hétvégi akár esti műszak (műszakok: 08:30-17:00 és 14:30-23:00)...ápr. 20.
-
A Coca-Cola Magyarország Vevőszolgálatát felkereső partnerek, fogyasztók, és kollégák szakértő és udvarias kiszolgálása Megrendelések felvétele, a vállalat termékeinek proaktív ajánlása, és értékesítése a cég meglévő partnerei számára Problémamegoldás, vevői és fogyasztói panaszo...ápr. 18.
-
Számítógépes Telefonos Szoftverrel történő ügyfélmegkeresés Alapvető számítógépes tudást igénylő rendszer használat Napi szintű kapcsolattartás közvetlen felettessel Napi és heti szintű riportok elkészítése Meetingeken való részvétel Képzéseken való részvétel Potenciális ügyfelek...ápr. 21.
-
The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...ápr. 22.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...tegnap 05:20
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...tegnap 16:00
-
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...tegnap 12:39
-
Ügyféligények felmérése és szakmai tanácsadás Meglévő partner-kapcsolatok ápolása, vevői elégedettség javítása és piaci részesedés növelése (online és telefonos kapcsolattartás) Meglévő ügyfelek hatékony monitorozása (az általad kezelt ügyfelek ragaszkodjanak a cégünkhöz és termé...tegnap 13:35
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 22.