Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service desk állások, munkák főiskolai végzettséggel
113 db találat
Szűrés
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 20.
-
Act as a focal point for specific clients in a highly leveraged environment Hold 3 main types of responsibilities: service management, internal operations management, transition/implementation management In their service manager role operations managers represent the Service Desk...tegnap 12:45
-
Kapcsolattartás a B2B ügyfelekkel A Healzz medikai rendszert használó intézmények munkájának támogatása A rendszer folyamatos tesztelése, hibák, hiányosságok feltárása, jelzése Felhasználói segédletek készítése, naprakészen tartása Közreműködés a rendszer fejlesztésében Kapcsolat...ápr. 19.
-
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...ápr. 21.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.
-
University or College degree in the field of Economics/Engineering/Law 2+ years of Service Support experience Openness and good understanding of Procurement, Supply Chain Management, Category management and Sourcing processes and systems Customer focused and result-oriented attit...ápr. 17.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 19.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció és kapcsolattartás Helpdesk szolgáltatási szerződések hatékony kezelése Üzleti igények felmérése és feldolgozása Felhasználók szakmai támogatása távolról vagy helyszínen Értékesítési és implementációs folyamatok támogatása Naprakész ismeretek a forga...tegnap 11:10
-
Job summary: The IT Support Technician role is to contribute to the smooth operation of the IT support and the Imerys computer network. This includes planning, configuring, installing, maintaining network hardware, software, and communication links whilst ensuring minimal network...ápr. 20.
-
Milyen kihívásra keressük új Head of Customer Support kollégánkat? Törekedj a legjobb ügyfélélményre: Fejleszd a minőségbiztosítási rendszerünk, amely segítségével folyamatosan monitorozni tudod és visszajelzésekkel irányítani tudod a csapatod teljesítményét. Megkeresések dokumen...ápr. 21.
-
Vállalati Netbank, Vállalati App, Direct Bank felhasználói támogatása telefonon és írásban A fenti rendszerekkel kapcsolatos problémák/panaszok kivizsgálása, megoldása/eszkalálása üzemeltetés/szállítók felé Ügyfelekhez történő helyszíni kiszállások megszervezése Hatályos jogszabá...ápr. 18.
-
Támogatod a csapatban dolgozó ügyfélreferensek és ügyféltámogató kollégák munkáját, Ellátsz adatrögzítési, belső dokumentumkezelési és egyéb adminisztratív feladatokat, Statisztikákat és kimutatásokat készítesz, illetve ezek elkészítésében segítséget nyújtasz, Kezeled a banki ren...ma 05:10
-
A termelési folyamatok támogatása, annak folyamatos és hatékony működéséért A felmerülő problémák kezelése, javító intézkedések és folyamat fejlesztő javaslatok kidolgozása A kiválasztásban, és képzési tervek kidolgozásában való közreműködé Auditokon való részvétel, korrekciós in...ápr. 19.
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managerstegnap 15:00
-
Vevői reklamációk kezelése Vevői portálok naprakészen tartása Vevői-, belső és külső auditokon való aktív részvétel Jelentések összeállítása, elemzések és riportok készítése Részvétel az új projektek bevezetésének garanciális oldali támogatásában Beszállítói problémák koordinálás...ápr. 20.
-
jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; College; IT Support, Helpdesk; System... operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...tegnap 17:45
-
Vevőreklamációs - külső és belső - ügyintézés Reklamációkkal kapcsolatos analízisek, intézkedési tervek megfogalmazása Folyamatos kommunikáció a társosztályokkal a hiba megszüntetésének érdekében Javítóintézkedések megfogalmazása és bevezetése Minőségügyi elemzések, kiértékelések...ápr. 19.
-
Development, optimization, and management of manufacturing processes, including handling changes Preparation of manufacturing documentation Troubleshooting technical and production issues, supporting daily production, ensuring manufacturing continuity Supervision, calibration, an...ápr. 16.
-
The Customer care and Sales Support colleague will be responsible for close cooperation with Field Sales and Headquarters’ departments. You will also get to work directly with customers; to build relations and ensure high quality standards. As the Sales Support and Customer Care...ápr. 18.
-
access SZÉP Card Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; IT support, Helpdesk... ; Rendszergazda; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; junior; Általános munkarend; Full time... work; Home office; Employee status; College; IT Support, Helpdesk; IT Administrator; IT Operation, Telecommunication; English; junior; General work schedule ...tegnap 15:50