-
Senior Payroll Admin Associate
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatok- Ensure all administrative tasks connected with the People lifecycle are completed in line with legislation and internal guidelines
- Liaise with various teams to ensure payroll activities are completed on time and payments are paid on time.
November 28.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
-
Senior People Admin and Payroll Associate
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Be the process expert by understanding end to end processes, legislation and policies
- Handle any supervisor calls received from the Pepole partners in Stores / Office / DCs and resolve the issue
November 07.• Előre sorolva 3 órája -
-
Associate Technical Support - Polish Speaker
Tech Mahindra Hungarian Branch Limited - Budapest, Váci út 37, 1133
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Lengyel felsőfok
Főbb feladatokThe IT Service Desk Analyst will provide first line technical support to users. The successful candidate will require an aptitude for working with applications / systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of user's technical issues, which may range from basic troubleshooting to more...
November 21.• Előre sorolva 3 órája -
-
Associate Financial Analyst gyakornok diákmunka - Celanese
Hibrid • 1133 Budapest Váci út 80-84.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokEgyüttműködés a Pénzügyi Tervezés és Elemzés (FP&A) részleggel a napi feladatok támogatásában...
November 17. -
Payroll Associate
Hibrid • 1139 Budapest, Váci út 99.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Teljes körű bérszámfejtési feladatok ellátása (havi és hóközi számfejtés, koordináció az ügyfelek részére)
- Adatszolgáltatások, kimutatások, bevallások, statisztikák, adónyilatkozatok készítése
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel és hatóságokkal szóban, írásban, alkalmanként személyesen
November 10.• Előre sorolva november 28. -
-
Budapest
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills
- Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality
- Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 support
Tegnap 12:30 -
-
Czech/Slovak and Hungarian Speaking Customer and Colleague Engagement Associate
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 187.
-
Cafeteria
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and General Customer Service for Hungary
- Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues
- Taking ownership of the issue
- Escalating contacts efficiently
November 11.• Előre sorolva 3 órája -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Design, execute, and optimize marketing campaigns via EY’s marketing automation platform.
- Manage and enhance workflows in Marketo (Marketo experience is a strong advantage).
- Collaborate with stakeholders to develop personalized customer journeys.
November 28. -
-
Associate Technical Support - Czech Speaker
Tech Mahindra Hungarian Branch Limited - Budapest, Váci út 37, 1133
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Cseh felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshooting, diagnosing and correcting IT related technical issues, utilizing your technical and customer service skills
- Providing guidance to the client through the necessary steps to restore functionality
- Being responsible to either solve the issue or assign up to Level 2 support
November 28. -
-
Ügyfél támogatás - Support Associate ( német nyelv szükséges) - DIÁKMUNKA
1085 BudapestBr. 2 300 - 3 450 Ft/óra bér
-
Szakmai tréningek
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Németül beszélő ügyfélszolgálati támogató munkatársakat keresünk csapatunkba Budapesten
- Ügyfeleink, futárpartnereink és helyszíneink támogatása élő chaten és telefonon
- A szállítási műveletek zökkenőmentes lebonyolításának biztosítása
- Támogatási funkciónk fejlesztése a támogató csapattal,
November 04. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Contributes to achieving the sales targets by converting walk-in traffic into clients, creating excitement and desire around the product.
- Supports customer service efforts, by providing detailed information about product features, pricing, and after-sales services.
November 27. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Monitoring of transactions, tracking of matching, review of reconciliations. Pro-active interface management. Central point of contact for all kind of questions regarding business operations
- Involvement in strategic projects. Continuous improvement of processes
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Leverage operational background and experience to contribute to a growing business
- Work closely with PWM Management team, advising on operational policies and procedures to best navigate upcoming needs
November 27. -
Legal, GBM - Fixed Income, Currency and Commodities Lawyer, Associate/Vice President, Frankfurt/Paris
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAdvising on a variety of risk management and cross-border legal issues, in particular in relation to our complex hedging and financing structures, market structure reform in both cash and derivatives products and new product development...
November 28. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Providing advisory support to the business including Global Banking, commodities, asset management and private wealth management business lines
- Supporting the oversight and review of group-wide VAT compliance for Germany and across EMEA where returns are prepared by an outsourced provider
November 24. -
Goldman Sachs Asset & Wealth Management - Insurance Client Solutions Group - Associate - Frankfurt
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Assist in the development of strategic plans for individual clients, outlining a service plan and cross selling opportunities, and prospects
- Partner with team members to coordinate prospect pitches, product presentations, and requests for proposal
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Contributes to achieving the sales targets by converting walk-in traffic into clients, creating excitement and desire around the product.
- Supports customer service efforts, by providing detailed information about product features, pricing, and after-sales services.
November 19. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol anyanyelvi szint
Főbb feladatokCorporate customer visits: As a FELFEL Customer Merchant you independently visit FELFEL locations at companies across Switzerland in our FELFEL e-vans. You are the FELFEL face on site for our customers....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokStress Testing: Methodology development, model creation and governance, assumption review and approval, and risk measurement...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Manage and execute rental and service contracts for the Switzerland Innovation Park Basel Area and Basel Area Business & Innovation, including invoicing and related correspondence
- Prepare, manage, and file contracts and other administrative documents
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Senior payroll admin associate állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!