Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office clerk állások, munkák

306 db találat
Szűrés
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 22.
  • bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzése
    ápr. 22.
  • Adminisztratív feladatok ellátása A vezetők munkájának támogatása Napi kapcsolattartás a társosztályokkal Kimutatások, statisztikák készítése, ellenőrzése, elemzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Megrendelések nyomon követése Panaszkezelés Vállalatirányítási rendszer használata...
    ápr. 22.
  • Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátása
    ápr. 21.
  • szerződések adatainak kezelése, rögzítése; ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése; alvállalkozók, partnerek, ügyfelek szóbeli (személyes, telefonos) / írásbeli tájékoztatása a munkakörhöz tartozó t...
    ápr. 21.
  • Irodai asszisztens

    4405 Nyíregyháza, Debreceni út 236.
    Árajánlatok elkészítése, kiküldése, nyomonkövetése, Megrendelések rögzítése, nyomonkövetése a kiszállításig, Megrendelések előkészítése számlázásra, árak ellenőrzése, Szállítólevelek kiállítása,  Kapcsolattartás ügyfelekkel,
    tegnap 10:20
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    ápr. 23.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    ápr. 21.
  • Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal
    ápr. 20.
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    ápr. 23.
  • pénztár; kifizetések kezelése, programban történő rögzítése adminisztráció, adatszolgáltatások teljeskörű ügyintézése, rögzítése excelben engedélyezési folyamatok adminisztrációjának lebonyolítása, nyilvántartások, kimutatások, jelentések, stb. készítése excelben határidők nyomon...
    ápr. 23.
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    ápr. 19.
  • Pénztárkezelés és a pénztárral kapcsolatos feladatok ellátása; Bankkártya terminál kezelése, a kártyás fizetésekkel kapcsolatos problémák jelzése; Vevőszámlák kiállítása; A kiállított számlák alapján pontos pénzkezelés; Számlák és szállítólevelek sorszám szerinti lefűzése; A pénz...
    ma 15:07
  • Irattáros

    1026 Budapest, Pasaréti út 83.
    Irattári feladatok ellátása, irattárban lévő iratok, szortírozása Esetenként az iratok leltározása Dokumentumok digitalizálása Irattári elektronikus rendszer bevezetésében aktív részvétel, majd annak a naprakészen tartása Irattáróból dokumentumok kiadása, bevételezése Recepciós m...
    ma 17:32
  • General Tasks: Assist Chief Accountant with financial tasks Handle office administration duties Organize daily workflow efficiently Professional Duties: Process incoming mails Verification of invoices: canning, copying, threading invoices Checking account compliance (formal, co...
    ápr. 23.
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    ápr. 22.
  • Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...
    ápr. 23.
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    ápr. 22.
  • 30 éves múlttal rendelkező Távközlési Hálózattervező és Kivitelező Kft, adminisztrációs munkatársat keres Budapest XXII. kerület. távközlési munka és anyagfelmérések rögzítése, raktári nyilvántartás vezetése, adatbázis élőben tartása, egyéb adminisztrációs feladatok...
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim