Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It helpdesk munkatárs állások, munkák főiskolai végzettséggel
373 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ma 16:10
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételetegnap 21:23
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ápr. 15.
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...ápr. 14.
-
Felhasználók támogatása ügyviteli rendszerben Hibajelentések felvétele (tel., mail, web), hibakeresés, dokumentálás Hibaelhárítási folyamat működtetése Szerver telepítések, karbantartási feladatok Általános IT support feladatok Kapcsolattartás a rendszerfejlesztőkkel Ügyfél-probl...ma 15:45
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...tegnap 10:00
-
A feladatod lesz a repülőtér-specifikus, real-time alkalmazások üzemeltetése, telepítése, monitorozása (utastájékoztató rendszer, utasfelvétel, automata beengedő kapuk). A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Helpdesk/Servicede...ápr. 12.
-
Job Description Wise has already pioneered new ways for people to transfer money across borders and currencies. Our customers can manage their money with the world’s first platform to offer true multi-currency banking and we’re on a mission: to make money without borders the new...ma 11:20
-
Job description Wise has already pioneered new ways for people to transfer money across borders and currencies. Our customers can manage their money with the world’s first platform to offer true multi-currency banking and we’re on a mission: to make money without borders the new...ma 11:15
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ma 08:10
-
Számítógépek, nyomtatók, mobil eszközök (telefonok, tabletek, kézi vonalkód olvasó terminálok) telepítése, konfigurálása, karbantartása Felmerülő kliens oldali IT (hardver, OS, szoftver, hálózati) problémák megoldása Felhasználók oktatása, betanítása, első szintű támogatása PC-k...ápr. 15.
-
Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support Du erstellst und kontrollierst Trouble-Tickets Du pflegst unsere Wisse...ápr. 14.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 15.
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés Rendszermonitorozás szoftveres támogatással, monitoring riasztá...ápr. 15.
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...ápr. 15.
-
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...ápr. 15.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...ápr. 15.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 14.
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...ápr. 15.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 14.