Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It service desk állások, munkák
59 db találat
Szűrés
-
Provide efficient technical support at L1 or L2 levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for pr...márc. 26.
-
Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...márc. 26.
-
IT Service Desk Analyst - German and English
1112 Budapest, Boldizsár utca 2., 7622 Pécs, Bajcsy-Zsilinszky utca 33., 4025 Debrecen, Barna utca 23.Within the international IT department of ALDI SÜD, you are responsible for delivering high quality support by fulfilling the below tasks. IT support of our European stores, offices and logistics centres by phone and e-mail Analysing and working towards the resolution of emerging...márc. 26. -
Portuguese speaking Service Desk Agent
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesma 08:35 -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ma 08:09
-
Az informatikai rendszerekhez köthető felhasználói bejelentések fogadása, feldolgozása és megoldása Szükség esetén a feladatok továbbítása a megoldócsoport felé Incidenskezelés támogatása Tudásbázis bővítése Kliens számítógépek telepítése, konfigurálása Felhasználói fiókok, jogos...márc. 25.
-
Vision Recruitment Kft. Dutch Speaking Business Support Budapest és környéke Resolving IT... issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end... upper-intermediate English language skills Experienced in any customer service – experience gained in... IT Help Desk/ customer support role (we provide you 4-weeks foundation IT training as part of the... Teljes munkaidő; Középiskola; IT support, Helpdesk; Informatikai támogatás; Ügyféltámogatás, Adminisztráció...márc. 26.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which cannot be resolved o...márc. 26.
-
2nd Level telephone contact support. Respond to and resolve customer requests, in relation to software, hardware and network operations difficulties by providing fast, efficient and friendly customer service. Must be logged into the call system so that HHO’s can be received Abili...márc. 26.
-
Addressing clients' IT problems Managing end-user inquiries through various channels, including tools, phone, and email Maintaining accurate records and administrative tasks, including call logging in the ticketing system Escalating issues beyond your scope to the appropriate tea...márc. 25.
-
Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban; Eszköz átadások, visszavételek dokumentálása; Rendszerhasználattal kapcsolato...márc. 24.
-
Service Desk Shift Lead with English and German language skills
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...márc. 25. -
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 26.
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmárc. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 23.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 23.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 23.