-
Irodavezető
Magyarország,Zala,Zalaegerszeg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- egyrészt ő felel az iroda zavartalan működéséért (pl. bérleti díjak, irodaszerek, jelenléti ívek kezelése)
- segíti a munkatársak munkaügyeit (jelenléti ívek, beléptetés, táppénz, szabadságigény, stb.)
November 24.• Előre sorolva tegnap 01:01 -
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodavezető
Hibrid • Pest megye, Törökbálint
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkakör célja: A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása. Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
- A cégvezetés napi munkájának támogatása
December 04. -
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Irodavezető asszisztens
Budapest, III. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen
- iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése
- havi leltározás teljes körű lebonyolítása
- házipénztár kezelés
- adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása
- áru- és irodaszer rendelés
- CRM rendszer napiszintű használata
November 07.• Előre sorolva december 4. -
-
Diákmunka - Irodavezető – Francia és angol nyelvtudással
Budapest 9. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok•Az idegenforgalmi terület operatív irányítása és koordinálása •Toborzási folyamatok összefogása •Kollégák munkájának szervezése és felügyelete •Irodai adminisztráció és dokumentáció kezelése •Kapcsolattartás partnerekkel és ügyfelekkel •Programhelyszínek és kikötői feladatok koordinálása...
November 21. -
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Diszpécser / Irodavezető
1115 Budapest, Bartók Béla út 152/c.Nettó 400e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • 5 - 10 százalék éves jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések rögzítése - elszámolások készítése - teljesítési igazolások ellenőrzése - számlázás előkészítése - adatbázis továbbítása a pénzügynek és az értékesítésnek - telefonos megkeresések rögzítése...
November 29. -
-
Irodavezető
Országos lefedettség
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMenedzseli a könyvelőiroda mindennapjait Nyomonköveti a jól működő folyamatokat Emlékezteti a kollégákat kötelezettségeikre vagy elmaradásaikra Átlátja a működést, támogatja a kollégákat Kezeli az innovatív ötletek bevezetését a csapatban Biztosítja az ügyfelek igényeinek teljesítését rugalmasan és...
November 10. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai koordinátor állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!