Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák
473 db találat
Szűrés
-
Dokumentumok rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése vállalatirányítási rendszerben Szerződések és teljesítésigazolások elkészítése, kezelése Rendezvényekhez köthető ügyintézés (pl. szállás- és repülőjegy-foglalás) Partnerekkel való kapcsolattartás Futárok, telephelyre...ápr. 17.
-
HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...ápr. 16.
-
Szereted a sokrétű, mozgalmas feladatköröket, amiben egyszerre tudsz az ügyfelekkel kapcsolatot tartani, a munkatársak munkáját és még az iroda működését is támogatni? Partnerünk pontosan ilyen munkaerőt keres két éves határozott időre Ügyfélszolgálati és irodai asszisztens pozíc...tegnap 13:11
-
bejövő számlák rendszerünkben való rögzítése; szállítmányok nyomonkövetése; különféle, szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés; ügyfelek, alvállalkozók, légi- és hajós társaságok tarifáinak, díjszabásának rögzítése az operatív elszámolási rendszer támogatásához; a rögzített a...tegnap 12:45
-
Megváltozott munkaképességű pályázók jelentkezését is várjuk! IT eszközök, munkavédelmi felszerelések megrendelése, kiadása, nyilvántartása; hiányzó információk és dokumentumok begyűjtése a kollégáktól; szoros együttműködés a HR osztállyal; irodaszerek megrendelése; scannelés, má...ápr. 17.
-
a rendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben, illetve a folyamat elindítása a társterületek felé, szerződéses törzsadatok rendszerszintű karbantartása, szállítólevelek és üzembe helyezési jegyzőkönyvek alapján virtuális szerződések létrehozása és aktiválása (tömeges il...ápr. 16.
-
bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzéseápr. 16.
-
Ha van adminisztratív és szervezési folyamatokat támogató gyakorlatod, szereted a változatos munkát, és szeretnél egy elismert, innovatív csapat tagja lenni Irodai asszisztensként/Recepciósként; csatlakozz hozzánk! Feladatod: Recepciós feladatok ellátása, vendégek fogadása, céges...ápr. 17.
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...ápr. 16.
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...ápr. 18.
-
Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátásaápr. 15.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelápr. 17.
-
- Általános adminisztrációs/szervezési feladatok ellátása - Nyilvántartások vezetése - Kimenő számlák kiállítása instrukció szerint - Bejövő bizonylatok rendszerezése, iktatása, postai küldemények kezelése - Kollégák munkájának támogatása...ápr. 15.
-
Marketing és sales területekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása: Számlák, elszámolások kezelése, beszerzési igények létrehozása. Megbeszélésekre való catering rendelése, bekészítése. Fix költségek tervezésében, követésében való részvétel. Utazások szervezése, adminisztr...ápr. 16.
-
A sneak peek into this role: It is a unique role where you can collaborate with and support high-level Executive leaders around Europe among many other experienced Assistants in the same organization in a multinational environment. What you will do in this role: providing daily...ápr. 16.
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkalápr. 14.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...ápr. 17.
-
Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása: - Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése - Kimenő és bejövő számlák kezelése - GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival - A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adm...ápr. 14.
-
Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...ápr. 16.
-
Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...ápr. 12.