-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 22 órája -
-
Irodavezető/Pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1135 Budapest, Lehel utca 61.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatokSzámlázással kapcsolatos adminisztrációs, könyvelési feladatok Bejövő számlák kezelése, iktatása Banki tételek rögzítés Kapcsolattartás a könyvelővel, folyószámlák egyeztetése Kimutatások készítése, munkaidő nyilvántartás ellenőrzése Posta kezelése Irodai ügyek önálló és proaktív intézése A...
December 03. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!