Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr asszisztens állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

124 db találat
Szűrés
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    tegnap 16:15
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    tegnap 09:25
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése Törzsadatnyilvántartás vezetése Álláshirdetések koordinálása Havi HR riportok támogatása Rendszeres...
    ápr. 22.
  • Adminisztratív feladatok ellátása HR osztály munkájának segítése
    ápr. 23.
  • Pénzügyi és adminisztratív osztály munkájának adminisztratív támogatása Kezeli a munkaidő nyilvántartó rendszert Naprakészen követi és rögzíti a rendszerben a módosításokat A munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellá...
    ápr. 23.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 22.
  • Vezetők munkájának támogatása. Önéletrajzok leválogatása, minősítése, továbbítása. Előszűrések lebonyolítása. Munkatársak kiválasztásában való részvétel, interjúk lebonyolítása Adminisztrációs feladatok ellátása. Meetingek szervezése, azok PPT anyagának összeállítása. Kapcsolatta...
    ápr. 21.
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    tegnap 11:40
  • Álláshirdetések publikálása Felvett dolgozók adatainak kezelése Jelentkezők telefonos tájékoztatása, szűrése Kiválasztáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Folyamatos kapcsolattartás a jelentkezőkkel és megbízókkal Be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése F...
    ápr. 17.
  • Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztráció elvégzése Munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése Jelenlét és távollét adatok vezetése és karbantartása Igazolások és egyéb munkaügyi dokumentumok kezelése Munkavállalók személyi anyagainak karbantartása, hozzájuk kap...
    ápr. 23.
  • HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.
    ápr. 23.
  • Ha még ezen a területen kevés tapasztalattal rendelkezel, akkor először egy tapasztalt kolléga munkájának szakmai támogatása lesz feladatod, ami által be is tanulsz majd. Toborzási projektekben önálló részfeladatokat fogsz végezni. Megismered a partnereinket, a nyitott álláslehet...
    tegnap 17:07
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ápr. 24.
  • HR ügyintéző

    1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 87.
    Munkaügyi feladatainak teljes körű lebonyolítása (a dolgozók be- és kiléptetésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása); Gondoskodik a HR adatok pontos és naprakész vezetéséről a humánpolitikai rendszerben; Folyamatos kapcsolattartás a régiós HR ügyintézőkkel, az érint...
    ápr. 22.
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...
    tegnap 09:41
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim