Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Customer service representative állások, munkák főiskolai végzettséggel
616 db találat
Szűrés
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...tegnap 13:17
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:36
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ápr. 24.
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 24. -
Check all incoming orders on part numbers, price and conditions and enter it into the system / handle cancellation requests; Handle and change of orders / material returns / samples orders; Deal with SAP-exceptions and take pro-active steps to avoid unnecessary exceptions; Monito...ápr. 23.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:35
-
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...ápr. 24.
-
Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands! If like us, you are p...ápr. 24.
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managersápr. 22.
-
Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelek), kezelése, az ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása Telefonos értékesítés (étrendkiegészítő termékek) Vásárlóink, ügyfeleink folyamatos tájékoztatása az új termékekről Hívások utáni adminisztráció elvégzése...ápr. 23.
-
Taking ownership of customer issues reported and seeing problems through to resolution. Researching, diagnosing, troubleshooting, and identifying solutions to resolve hardware / software issues. Following standard procedures for proper escalation of unresolved issues to the appro...ápr. 23.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 22.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 23.
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthezápr. 22.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 22.
-
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.ápr. 24.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 22.
-
Call center operátor – értékesítés/telesales (remote/home office opcióval, 4-6-8 órában)
Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföldTelefonos munkában, azon belül elsősorban B2B szolgáltatás és/vagy termékértékesítésben tapasztalattal rendelkező kollégákat keresünk. Ha te vagy a mi emberünk, akkor abban az esetben sem zárkózunk el a közös munkától, ha telefonos tapasztalatodat más területen szerezted, és/vag...tegnap 17:55 -
- Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára, - Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása, - Autómentés szervezése; csereautó biztosításának menedzselése; szállás-, szakember megszervezése; egyéb vészhelyzetek megoldása (automotive). - A megoldandó ká...ápr. 23.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...ápr. 23.