-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Operate and maintain the Integrated Management System (ISO 9001, 14001), (advantageous 50001, 45001) at site level.
- Manage and keep documentation up to date (EtQ system).
- Prepare and support audits.
- Support quality assurance, environmental management, and occupational safety processes.
December 01.• Előre sorolva 19 órája -
-
Office coordinator
1097 Budapest, Albert Flórián útca 10.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokThe Role As Office Coordinator, you will be responsible for the day-to-day coordination of office operations, facilities, and administrative support, ensuring a well-organised, efficient, and welcoming environment for both employees and visitors. You will manage relationships with vendors and...
November 25.• Előre sorolva 19 órája -
-
Order management coordinator
2330 Dunaharaszti, Csonka János utca 2.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Folyamatos együttműködés az értékesítő munkatársakkal;
- Aktív kapcsolattartás a külföldi és hazai társosztályokkal, beszállító partnerekkel, finanszírozó pénzintézetekkel;
November 19.• Előre sorolva 19 órája -
-
HR coordinator
1051 Budapest, Szent István tér 13.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokRadisson Collection 5-Star Hotel is seeking a creative, and dedicated HR COORDINATOR. Our main goal is to create a positive and supportive work environment for our team and to do so, we are looking for an enthusiastic HR colleague, who shares our vision. If you are up for a challenge and want to...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Office coordinator
2120 Dunakeszi, Pallag utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Beérkező posta iktatása, központi levelezőrendszer monitorozása
- Bejövő telefonhívások kezelése
- Szkennelési, iratkezelési feladatok ellátása
- Vendégek fogadása, látogatásokkal és rendezvényekkel kapcsolatos szervezési feladatok elvégzése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Inside sales coordinator (export)
Budapest, XXIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás meglévő export partnerekkel (e-mail, telefon)
- Beérkező megrendelések kezelése, nyomon követése
- Export dokumentációk és szállítási folyamatok adminisztrálása
- Reklamációk kezelése, hibák feltárása és megoldásjavaslatok kidolgozása
November 12.• Előre sorolva 19 órája -
Customer service coordinator
ENNOVI Energy & Power Solutions Hungary Kft. - Kunszentmárton, Ipari Park, 07/28.hrsz., 5440
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- High level of customer service
- Problem Solving
- Sales Support
- Analysis and reporting
- Manage customer record systems through online interfaces
- Every day contact with partner departments and production planning
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
German Speaking Coordinator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Preparation and completion of management information through relevant business tools to provide accurate/up to date data
- Prioritise and co-ordinate own and others work schedules to ensure that business and customer needs are met and deadlines are adhered to.
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
-
MICE Sales Coordinator
1074 Budapest, Dohány utca 42-44.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A Zeina Hotels (Continental Hotel Budapest****Superior, Prestige Hotel Budapest****Superior, Charm Hotel Budapest) szolgáltatásainak értékesítése a belföldi és nemzetközi piacon
- A Zeina Hotels értékesítési és operációs feladatainak támogatása
November 18.• Előre sorolva december 5. -
IT Technical Coordinator
1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Linux • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
HARDWARE • WINDOWS • LINUX • VIRTUALIZATION • VMWARE • SECURITY • NETWORK • FIREWALL • BACKUP • DATABASES • ACTIVE DIRECTORY • CLOUD • ANSIBLE • ITIL
Főbb feladatok- Support the daily operation of IT systems, acting as the IT point for contact for internal and customer requests
- Manage business outage, contribute to root cause analysis recovery plan and related communications
- Participating in IT projects and documentation
November 13.• Előre sorolva december 5. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Coordinate and manage logistics for CI- team meetings, workshops, and review sessions (schedule, agenda, documentation, action tracking).
- Prepare and distribute reports and dashboards summarizing KPIs, CI project progress, and business performance trends.
November 10.• Előre sorolva december 5. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Felsőfokú végzettség (építészet, mérnöki, közgazdaság, üzletfejlesztés előny)
- Előnyt jelent: fit-out vagy építőipari projektkoordinációs 1-2 éves tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) ismeret
- Precizitás, problémamegoldó attitűd, jó időgazdálkodás
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
Change & Customer Liaison Coordinator
6000 Kecskemét, Csonka János utca
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokDrive changes within the defined Global Change Management System throughout all phases considering the in- and external given timeframe....
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
English Speaking Junior Service Coordinator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Being the Single Point of Contact between End users and Onsite Engineers.
- Understanding and supporting the End-to-End Product Management Lifecycle
- Use of IT Service Management tools including Order Management, Asset Data Handling, Appointment scheduling with End users
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
German Speaking Junior Service Coordinator
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 30-34.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Being the Single Point of Contact between End users and Onsite Engineers.
- Understanding and supporting the End-to-End Product Management Lifecycle
- Use of IT Service Management tools including Order Management, Asset Data Handling, Appointment scheduling with End users
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Procure-to-Pay (P2P) Coordinator
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage PR/PO creation and administration in SmartBuy, including vendor setup and approval tracking.
- Process and monitor invoices and payments, follow up on approvals, and resolve payment-related issues.
- Handle and escalate system, invoice, and PO-related tickets in a timely manner.
December 05. -
English Speaking Scheduler - On-site Coordinator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Remote Troubleshooting- If minor hardware issues can't be resolved by Level 2-3 Service Desk Teams.
- Issue Assessment- You'll analyse incoming hardware-related incidents to determine the best course of action.
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Key ResponsibilitiesCompliance & Documentation- Manage and maintain all documentation and approvals for compliance and audit packages across Finance systems.
- Ensure timely and accurate preparation of materials for internal and external audits.
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
Logistics Coordinator
Hibrid • 2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Registration of customer orders, monitor level of orders in the system and active search for potential orders within the existing customer base.
- Plannings shipments based on product availability and customer requests.
- Coordinate and schedule shifts for drivers.
November 27.• Előre sorolva december 3. -
-
Technical Sales Coordinator (IoT)
1118 Budapest, Sasadi út 66.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás angol nyelven külföldi partnerekkel
- Prezentációk, dokumentációk összeállítása
- Sales csapat utazásainak támogatása
- Nemzetközi kiszállítások szervezése és nyomonkövetése
- Árajánlatok készítése, kezelése CRM rendszerben
- Sales kollégák támogatása műszaki kérdésekben
November 10.• Előre sorolva december 4. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!