Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

386 db találat
Szűrés
  • Gum-tech Kft. keres új munkatársat lajosmizsei telephelyére, teljes munkaidőben, irodai adminisztrátori munkakörbe.   ajánlatok, rendelések rögzítése fuvarszervező munkájának támogatása fénymásolás, adatrögzítés levelezés árukiadás felügyelete szállítási okmányok kiállítása, átad...
    tegnap 10:35
  • A beszerző munkájának támogatása Kereskedelmi áruszámlák beszerzése, összeegyeztetése a bevételi jegyekkel és a számlák határidőben történő továbbítása Kereskedelmi áruszámlák szkennelése és archiválása Egyedi rendelések készítése és küldése a beszállítóknak Készletezési programh...
    tegnap 09:30
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    ápr. 16.
  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...
    tegnap 09:07
  • Vevőinkkel történő személyes és telefonos kapcsolattartás   Ügyfeleink magas szintű személyes és telefonon történő informálása  Működtetéssel kapcsolatos számlázás  Pénztárkezelés  Nyilvántartások pontos kezelése  Bejövő megrendelések kezelése  Az iroda folyamatos és zavartalan m...
    ápr. 17.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 16.
  • Irodai napi adminisztráció Napi készpénz kezelése és iktatása Szállítólevelek, számlák készítése Iratok, szerződések iktatása Beérkező telefonhívások fogadása Ügyvezetői döntések előkészítése Folyamatok, feladatok nyomon követése, státuszjelentés, statisztikák készítése Kapcsolat...
    tegnap 12:07
  • Beérkező külső és belső posta (papír alapú és e-mail levél, számla, szerződések, egyéb dokumentumok) átvétele, érkeztetése, iktatása, illetve szignálásra való előkészítése, hivatalos dokumentumok összeállítása, rendszerezése, továbbítása, nyomon követése, iratmegőrzés biztosítás...
    ápr. 16.
  • Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése; Dokumentumkezelés, -archiválás; Dolgozókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok intézése (beléptetés, kiléptetés); Vállalatirányítási szoftver kezelése; Társosztályokkal való kapcsolattartás; Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátá...
    ápr. 15.
  • Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás Teakonyhai, irodai eszközök rendelése Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben Érkező látogatók fogadása Be- és kimenő posta kezelése Öltözőszekrények nyilvántartása,...
    ápr. 15.
  • Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése; Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása; Adatok rögzítése és logisztikai jelentések készítése; Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése adminisztratív szinten; Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elké...
    ápr. 15.
  • Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása  Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest )   Szállítólevelek és számlák készítése  A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...
    ápr. 15.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 16.
  • Ügyfelekkel, belföldi- és külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések feldolgozása és nyomon követése Szállítási és vámkezelési ügyintézés Számlázás
    ápr. 14.
  • szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása (formai/stilisztikai ellenőrzés, nyomon követés, előkészítés, módosítás, hiánypótlások kezelése) szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása szerződések iktatása a vá...
    ápr. 15.
  • - Folyamatos kapcsolattartás, együttműködés a munkatársakkal és a szállítmányozó/fuvarozó cégekkel - Szállítmányozáshoz kapcsolódó dokumentációk elkészítése és adminisztrálása - Napi fuvarszervezési feladatok bonyolítása - Vállalatirányítási rendszer használata, napi munkák ponto...
    ápr. 14.
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    ápr. 14.
  • Igényled a változatosságot? Tudsz precízen adatokat és számlákat rögzíteni? Örömmel tölt el, ha segítségeddel szervezetten mennek a folyamatok? Jól és határozottan kommunikálsz magyarul és angolul? Nem ijedsz meg az egyszerű szervezési feladatoktól sem? Szívesen kóstolnál bele a...
    ápr. 16.
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim