Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor részmunkaidő állások, munkák

158 db találat
Szűrés
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    tegnap 13:25
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ma 12:42
  • Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálása
    ma 12:04
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    tegnap 14:50
  • Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátása
    ma 11:31
  • Adminisztrátor (4 órás)

    1114 Budapest, Bartók Béla út 57.
    Mi lesz a te feladatod? A háttértámogatásban leszel a csapat fontos bástyája, akinél összefutnak adatok és struktúrába rendezi nekünk, hogy a számok terén is mindent tisztán lássunk. Költségnyilvántartás vezetése, hogy tisztán lássunk. Utalások és számlák koordinálása. Szerződése...
    tegnap 13:25
  • Gazdasági adminisztrátor

    2051 Biatorbágy, Erdőalja utca 6.
    Posta kezelése Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése és iktatása ügyviteli rendszerbe Beérkező hívások fogadása Egyéb adminisztratív jellegű feladatok elvégzése
    tegnap 08:26
  • Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása: - Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése - Kimenő és bejövő számlák kezelése - GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival - A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adm...
    ápr. 20.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...
    ápr. 19.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    tegnap 10:17
  • Ügyvezető és Üzemeltetési vezető munkájának támogatása. Könyveléssel való kapcsolattartás. Kimenő és bejövő számlák iktatása, ahhoz kapcsolódó adminisztráció, belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, hatékony kezelése. Árurendelés, optimális raktár töltöttség biztosít...
    ápr. 18.
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    tegnap 15:20
  • a recepció kiegyensúlyozott működésének biztosítása. Vendégek szívélyes fogadása és segítése bejövő hívások professzionális kezelése bejövő és kimenő posta, számlák kezelése, regisztrációja. Bejövő számlák szkennelése, formai ellenőrzése. Szerződések szkennelése és feltöltése a N...
    ma 10:25
  • HR adminisztrátori feladatok ellátása. A foglalkoztatás teljes- vagy részmunkaidőben történhet.
    ápr. 17.
  • Gum-tech Kft. keres új munkatársat lajosmizsei telephelyére, teljes munkaidőben, irodai adminisztrátori munkakörbe.   ajánlatok, rendelések rögzítése fuvarszervező munkájának támogatása fénymásolás, adatrögzítés levelezés árukiadás felügyelete szállítási okmányok kiállítása, átad...
    ápr. 18.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ápr. 21.
  • Pénzügyi dokumentumok kezelése és nyomon követése Borítékolás, Irat rendezés, Számlázás, Excel kimutatások kezelése
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim