-
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 8 órája -
-
Kereskedelmi asszisztens (Bp, XX.ker)
1201 Budapest, Helsinki út 74.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása
- Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Értékesítési képviselő – Békés és Csongrád-Csanád vármegye
Békés megye, Csongrád-Csanád megyeBr. 450e Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új értékesítési lehetőségek felkutatása
- Ajánlatok készítése a potenciális ügyfeleknek
- Értékesítési szerződések megkötése és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok megalapozása
- Személyes kapcsolattartás a potenciális ügyfelekkel
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodavezető
Hibrid • Pest megye, Törökbálint
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkakör célja: A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása. Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
- A cégvezetés napi munkájának támogatása
December 04. -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva december 5. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokRendelkezel már építőipari vagy FMCG területen szerzett értékesítői tapasztalattal?Élvezed, ha a munkád sok utazással és nagy fokú önállósággal jár? Akkor itt egy remek lehetőség az egyik Partnerünk megbízásából, akik Magyarország egyik vezető építőanyag-ipari gyártója és csapatukba keresünk új...
November 19. -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
December 02. -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
Műszaki Adminisztrátor Gyakornok
1151 Budapest, Bogáncs utca 1.
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Karbantartási és javítási jegyzőkönyvek rögzítése, rendszerezése
- Járműdokumentumok (forgalmi, műszaki vizsga, biztosítás) nyilvántartása
- Alkatrész-felhasználási listák vezetése
- Szervizelések és javítások adatainak rögzítése vállalati rendszerekben
- Járműállapot jelentések frissítése
December 01. -
Pénzügyi asszisztens (alapkezelői terület)
1027 Budapest, Henger utca
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkezett számlák alaki és tartalmi ellenőrzése, iktatása a törvényi és belső vállalati előírások szerint, banki utalások előkészítése és kezelése
- A pénzügyi adatok naprakész rögzítése és ellenőrzése, valamint kimutatások és nyilvántartások készítése belső és külső igényekhez
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A cég által üzemeltetett felvonók karbantartásához kapcsolódó műszaki adminisztráció előkészítése;
- A kórházak területén működő felvonókkal kapcsolatos feladatok tervezése, szervezése, illetve irányításában való részvétel;
November 26.• Előre sorolva december 2. -
9344 Rábakecöl, Miklósmajor
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a szarvasmarhatartó telepünkön működő biogázerőmű helyettesítő karbantartása (a biogázerőmű karbantartó szabadsága vagy betegsége idején)
- a fejőrobotos istállónk robotkarbantartása (betanítást biztosítunk)
- villanyszerelői karbantartó munkák elvégzése a szarvasmarha telepeinken
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Áruátvételi műszakvezető(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszakhoz tartozó áruátvételi tevékenység koordinálása
- A felelőssége alá tartozó területen dolgozók munkájának ütemezése, irányítása, felügyelete; munkatársak motiválása
- Aktív együttműködés a társosztályokkal
- Raktári rend biztosítása az általa irányított területen
November 19.• Előre sorolva 7 órája -
Diákmunka - Irodavezető – Francia és angol nyelvtudással
Budapest 9. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok•Az idegenforgalmi terület operatív irányítása és koordinálása •Toborzási folyamatok összefogása •Kollégák munkájának szervezése és felügyelete •Irodai adminisztráció és dokumentáció kezelése •Kapcsolattartás partnerekkel és ügyfelekkel •Programhelyszínek és kikötői feladatok koordinálása...
November 21. -
-
Céges autó • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A kivitelezési munkák napi szintű irányítása és ellenőrzése - Alvállalkozók, beszállítók és munkatársak koordinálása - Műszaki dokumentációk, építési napló és adminisztráció vezetése - Minőségi és munkavédelmi előírások betartásának felügyelete...
December 05. -
-
Vérvételi asszisztens (Nyíregyháza)
Nyíregyháza
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Betartja és betartatja a Medicare laborpont működésére vonatkozó előírásokat
- Felelős a szolgáltatások minőségéért és a vizsgálati eredmények megbízhatóságáért
- Biztosítja a telephely zavartalan működését
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
Iskolatitkár
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése (pl. beiratkozási dokumentumok előkészítése, órarendek készítése; KRÉTA -rendszerben történő adminisztráció)
- beiratkozás, iskolai események szervezésének segítése
- az iskola tanulói és dolgozói adatainak kezelése, nyilvántartása
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
2310 Szigetszentmiklós
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Szállítólevél alapján összekészített gumiabroncsok pakolása autóra, kiszállítása és tételes átadása- átvétele a telephelyen az illetékes kollégának
- Bizonylatok kezelése és adminisztrációja
- Menetlevél pontos vezetése
- Szállító járművek, munkakörnyezet tisztán tartása
December 05. -
-
Osztályvezető
Stop Shop - Gödöllő, Bossányi Krisztina utca 2, 2100
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nálunk arra koncentrálhatsz, amiben igazán jó vagy:
- Az osztály munkatársainak vezetése, fejlesztése és motiválása, hogy együtt érjétek el a kitűzött célokat
- Az osztály üzemeltetése, tanácsadás és értékesítés
- Adminisztráció és leltár feladatok
- Panaszkezelés
November 26.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
-
Takarítási területi vezető
Budapest, Pest megyeNettó 450e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- több munkaterületen a takarítási munkafolyamatok, takarítási eredmények ellenőrzése, azok folyamatos kontrollálása
- munkaeszközök leltározása, pótlása igény szerint, ezekkel kapcsolatos adminisztráció
November 28.• Előre sorolva december 4.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció vezető állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!