-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva december 5. -
-
Beszerzési asszisztens
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- beszerzési megrendelések ügyintézése a vállalatirányítási rendszerben,
- belföldi megrendelések visszaigazolása és rögzítése a vállalatirányítási rendszerben,
- árajánlatok bekérése, adminisztrációja, összegzése,
- elfekvő tételek nyilvántartása, javaslatok előterjesztése,
November 25.• Előre sorolva 6 órája -
Head of Student Services
Hibrid • Corvinus University of Budapest, 1093 Budapest, Fővám tér 8.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar felsőfok
Főbb feladatokOversee the day-to-day management of all student-facing services, ensuring responsiveness, efficiency, and alignment with institutional priorities....
December 01.• Előre sorolva 6 órája -
Diszpécser - asszisztens
Hibrid • Budapest
- Alkalmi munka
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A vezető diszpécser munkájának támogatása;
- Gépek elérhetőségének biztosítása, foglalása, alvállalkozók bevonása;
- Ki- és beszállítások szervezése, engedélyek intézése;
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, hatóságokkal, partnerekkel;
- Megrendelések és szállítások adminisztrációja;
- Munkavégzés igazoltatása.
November 21. -
Operatív / Személyi asszisztens
Hibrid • 2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 9.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telephelyvezető és operatív vezető napi szintű munkájának támogatása
- Döntéselőkészítő anyagok készítése és javaslattétel a felmerült kérdés megoldására a projekt érdekében
- Havi, éves pénzügyi tervek/beszámolók előkészítése
- Működéshez szükséges teljeskörű adminisztráció
November 13.• Előre sorolva 6 órája -
-
Titkárságvezető
Budapest, II. kerületNettó 600e - 800e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A titkárság működésének teljes körű koordinálása és vezetése
- A beérkező ügyek, megkeresések, hivatalos dokumentumok kezelése és nyilvántartása
- A szervezet vezetésének támogatása: döntéselőkészítés, információáramlás biztosítása
- Találkozók, rendezvények, egyeztetések előkészítése és szervezése
December 01.• Előre sorolva 7 órája -
-
Pénzügyi és számviteli munkatárs
Hibrid • 1037 Budapest, Csillaghegyi út 13.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Pénzügyi és számviteli feladatok ellátása a gazdasági és adminisztratív vezető irányításával,
- Banki és pénzforgalmi adminisztráció,
- Számlázás,
- Bejövő számlák kezelése, ellenőrzése és rögzítése,
- Könyvelés előkészítése,
- Havi zárás támogatása,
- Szoros együttműködés a gazdasági csapat tagjaival,
November 17.• Előre sorolva december 4. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Naprakészen tartod a vezető naptárát és levelezését;
- Találkozókat, konferenciákat szervezel cégen belül, valamint hazai és nemzetközi ügyfelekkel egyaránt;
- A te felelősséged lesz a bejövő és kimenő postázás intézése;
- Ad hoc riportok készítésével támogatod a csapatot;
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Előkészített rendelések komissiózása vezető állásos, vagy autonom targoncával
- Szakszerű és biztonságos árutárolás / kezelés
- Szükséges adminisztráció elvégzése
- Raktári rend betartása
- Kiszedett rendelések továbbítása a megfelelő társosztályhoz
- Beérkezett áruk betárolása, áttárolása
December 03. -
Irodavezető asszisztens
1053 Budapest, Kossuth Lajos utcaBr. 291e - 800e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- adminisztrációs feladatok ellátása,
- recepciós feladatok ellátása,
- postázandó tételek összekészítése és a postára adás ügyintézése,
- iratok és dokumentáció kézbesítése, átvétele, helyszíni ügyintézés
- iratok elektronikus és papír alapú kezelése, digitalizálása, irattár nyilvántartása,
November 20. -
Kereskedelmi asszisztens (Bp, XX.ker)
1201 Budapest, Helsinki út 74.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása
- Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Értékesítési képviselő – Békés és Csongrád-Csanád vármegye
Békés megye, Csongrád-Csanád megyeBr. 450e Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új értékesítési lehetőségek felkutatása
- Ajánlatok készítése a potenciális ügyfeleknek
- Értékesítési szerződések megkötése és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok megalapozása
- Személyes kapcsolattartás a potenciális ügyfelekkel
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodavezető
Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda működésével kapcsolatos feladatok koordinálása, és gördülékeny működésének elősegítése
- Kapcsolattartás a központi irodával, társosztályokkal
- Irodai beszerzések intézése
- Az irodában dolgozó kollégák folyamatainak támogatása
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Junior projektfejlesztő
1027 Budapest, Henger utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Zöldenergiával kapcsolatos (döntően nap- és szélerőművek, illetve akkumulátoros energiatárolók) projektfejlesztési feladatainak irodai támogatása
- Potenciálisan alkalmas erőmű és egyéb energetikai berendezések helyszínének felkutatása meghatározott szempontrendszer szerint
December 02.• Előre sorolva december 4. -
Irodavezető
Hibrid • Pest megye, Törökbálint
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A munkakör célja: A vállalat napi adminisztratív, pénzügyi és bérszámfejtési folyamatai zavartalan, pontos és határidőre történő biztosítása. Az ügyvezetés, a könyvelés és a pénzügy számára szükséges adatok előkészítése, továbbítása.
- A cégvezetés napi munkájának támogatása
December 04. -
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva december 5. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokRendelkezel már építőipari vagy FMCG területen szerzett értékesítői tapasztalattal?Élvezed, ha a munkád sok utazással és nagy fokú önállósággal jár? Akkor itt egy remek lehetőség az egyik Partnerünk megbízásából, akik Magyarország egyik vezető építőanyag-ipari gyártója és csapatukba keresünk új...
November 19. -
Értékesítési képviselő – Somogy és Baranya vármegye
Baranya megye, Somogy megyeBr. 480e Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Jutalék
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új értékesítési lehetőségek felkutatása
- Ajánlatok készítése a potenciális ügyfeleknek
- Értékesítési szerződések megkötése és a hosszú távú ügyfélkapcsolatok megalapozása
- Személyes kapcsolattartás a potenciális ügyfelekkel
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
- Szakmai gyakorlat
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- adminisztráció (MS office napi szintű használata)
- személyi anyag naprakész tartása (doksik fűzése, szkennelése)
- orvosi alkalmassági vizsgálatok megszervezése
- toborzás támogatása
- kapcsolattartás a dolgozókkal (személyes, telefonon, e-mailben)
November 13.• Előre sorolva 6 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!