Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Support munkatárs állások, munkák
138 db találat
Szűrés
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...tegnap 16:10
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 19.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 22.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:29
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:28
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...tegnap 12:05
-
University or College degree in the field of Economics/Engineering/Law 2+ years of Service Support experience Openness and good understanding of Procurement, Supply Chain Management, Category management and Sourcing processes and systems Customer focused and result-oriented attit...tegnap 12:30
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.tegnap 10:28
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...tegnap 10:25
-
Támogatod a csapatban dolgozó ügyfélreferensek és ügyféltámogató kollégák munkáját, Ellátsz adatrögzítési, belső dokumentumkezelési és egyéb adminisztratív feladatokat, Statisztikákat és kimutatásokat készítesz, illetve ezek elkészítésében segítséget nyújtasz, Kezeled a banki ren...tegnap 05:10
-
A termeléstervező és customer support csoport napi munkájának vezetése, ellenőrzése A területen felmerülő problémák megelőzése, kezelése, megoldása Releváns logisztikai mutatószámok folyamatos monitorozása Termeléstervezői tevékenységek: LPS tervek havi előkészítése Tervek összeh...ápr. 19.
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Telekommunikációs hálózatok, berendezések specifikus hibaelhárí...ápr. 22.
-
A termelési folyamatok támogatása, annak folyamatos és hatékony működéséért A felmerülő problémák kezelése, javító intézkedések és folyamat fejlesztő javaslatok kidolgozása A kiválasztásban, és képzési tervek kidolgozásában való közreműködé Auditokon való részvétel, korrekciós in...ápr. 19.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...tegnap 12:25
-
Eset-, illetve hibajegy kezelés. Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően. Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban. A meglévő szolgáltatások, rendszerek,...Friss
-
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...ápr. 22.
-
Meglévő banki ügyfélkapcsolatok kiszolgálásnak támogatása számlavezetési és hitelezési fókusszal, elektronikus szolgáltatásokban való segítségnyújtás, Új potenciális ügyfelek felkutatásának, velük való partneri kapcsolatok kiépítésének támogatása, Lehetőséged nyílik újabb cégek a...ápr. 20.
-
Vevői reklamációk kezelése Vevői portálok naprakészen tartása Vevői-, belső és külső auditokon való aktív részvétel Jelentések összeállítása, elemzések és riportok készítése Részvétel az új projektek bevezetésének garanciális oldali támogatásában Beszállítói problémák koordinálás...ápr. 20.
-
munkatársaink ajánlásait, rekreáció számos lehetőségét kínáljuk (AYCM, aktív sportkörök, biciklibarát... és elismerésekben részesítjük munkatársainkat, XIV. kerületi Róna utcai munkavégzési helyszínnel, valamint heti 3... ; Középiskola; IT support, Helpdesk; Rendszerüzemeltető; IT üzemeltetés, Telekommunikáció... ; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; Employee status; High school; IT... Support, Helpdesk; System operator, Maintenance Staff; IT Operation, Telecommunication; Language skills are not required; junior; General work schedule ...ápr. 22.
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 22.