Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Support munkatárs állások, munkák
204 db találat
Szűrés
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ma 16:09
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 17.
-
Vállalati Netbank, Vállalati App, Direct Bank felhasználói támogatása telefonon és írásban A fenti rendszerekkel kapcsolatos problémák/panaszok kivizsgálása, megoldása/eszkalálása üzemeltetés/szállítók felé Ügyfelekhez történő helyszíni kiszállások megszervezése Hatályos jogszabá...tegnap 10:04
-
A termeléstervező és customer support csoport napi munkájának vezetése, ellenőrzése A területen felmerülő problémák megelőzése, kezelése, megoldása Releváns logisztikai mutatószámok folyamatos monitorozása Termeléstervezői tevékenységek: LPS tervek havi előkészítése Tervek összeh...ma 10:27
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 14.
-
A termelési folyamatok támogatása, annak folyamatos és hatékony működéséért A felmerülő problémák kezelése, javító intézkedések és folyamat fejlesztő javaslatok kidolgozása A kiválasztásban, és képzési tervek kidolgozásában való közreműködé Auditokon való részvétel, korrekciós in...ma 09:05
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 13.
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.ma 15:32
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ápr. 17.
-
Vevőreklamációs - külső és belső - ügyintézés Reklamációkkal kapcsolatos analízisek, intézkedési tervek megfogalmazása Folyamatos kommunikáció a társosztályokkal a hiba megszüntetésének érdekében Javítóintézkedések megfogalmazása és bevezetése Minőségügyi elemzések, kiértékelések...ma 15:33
-
University or College degree in the field of Economics/Engineering/Law 2+ years of Service Support experience Openness and good understanding of Procurement, Supply Chain Management, Category management and Sourcing processes and systems Customer focused and result-oriented attit...ápr. 17.
-
Starting date: As soon as possible Application deadline: Open until filled Full or Part Time: Part-time (21 hours/week) Location: Budapest The Information Technology Department at Central European University (CE...tegnap 00:40
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 13.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ápr. 15.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 16.
-
Providing top-notch customer service and solutions to our clients via phone, e-mail and live-chat; resolving their issues and concerns in a timely and efficient manner Information gathering, analytical troubleshooting and query research Ensuring customer satisfaction and buildin...ápr. 16.
-
L2/ L3 System administration Support in Linux/Unix handling incident management, Change management, problem management, Service request. Experience in telecommunications /OSS Domain Experience in handling ticketing and communicating with multiple teams Troubleshooting complex Lin...ápr. 17.
-
Job summary: The IT Support Technician role is to contribute to the smooth operation of the IT support and the Imerys computer network. This includes planning, configuring, installing, maintaining network hardware, software, and communication links whilst ensuring minimal network...ápr. 14.