Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support munkatárs állások, munkák középiskolai végzettséggel
355 db találat
Szűrés
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban, program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató videók szakmai karbantartása, az ügyfél által...ma 11:20
-
Az ügyfelek felmerülő igényeinek megválaszolása és problémáik megoldása a termékkel kapcsolatban (pénzügy és könyvelés modulhoz kapcsolódóan), program használatában tanácsadás, segítségnyújtás az ügyfélkör részére telefonon és ticketing rendszerben, felhasználói kézikönyv/oktató...ma 12:20
-
Telefonon, e-mailen vagy személyesen történő technikai támogatás nyújtás a munkatársak számára Felhasználói problémák diagnosztizálása Hardver- és szoftverproblémák kezelése Hálózati Problémák kezelésében történő részvétel, a problémák diagnosztizálása és megoldási javaslatok tov...tegnap 15:10
-
Szeretne egy informatikai infrasruktúrát kézben tartani, és hosszútávon munkáltatója informatikai környezetét fejleszteni? Nemzetközi cégünkben a betanulást követően a rendszer belső támogatásához, és az IT modernizációs projektekhez keresünk felelős munkatársat. Munkaköre: A fel...márc. 24.
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...márc. 25.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 09:55
-
Portuguese speaking Service Desk Agent
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Handle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesma 08:35 -
Job Description Wise has already pioneered new ways for people to transfer money across borders and currencies. Our customers can manage their money with the world’s first platform to offer true multi-currency banking and we’re on a mission: to make money without borders the new...ma 11:18
-
Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...márc. 26.
-
Informatikai támogatás, oktatás biztosítása helyszínen vagy távmenedzsment eszközökkel Partnerektől beérkező igények, hibabejelentések dokumentálása és rendszerezése Azonnal kezelhető hibák és felhasználói igények megoldása A szolgáltatások működésével, felhasználásával kapcsolat...márc. 24.
-
Job description Wise has already pioneered new ways for people to transfer money across borders and currencies. Our customers can manage their money with the world’s first platform to offer true multi-currency banking and we’re on a mission: to make money without borders the new...ma 11:12
-
Handle end user calls and web queries in English and German Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases **This role requires work in...ma 08:09
-
Provide efficient technical support at L1 or L2 levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for pr...márc. 26.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...márc. 26.
-
A Magyar Posta Zrt. munkavállalói által bejelentett (telefonon vagy webes felületen) IT hibabejelentések fogadása, elsőszintű hibaelhárítás, felhasználói támogatás nyújtása, a vállalat által használt jegykezelő rendszer kezelése. Az incidensek kezelése során egyeztetés a postai b...márc. 26.
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...tegnap 00:35
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which cannot be resolved o...márc. 26.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...márc. 26.
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...márc. 26.
-
Felhasználók első szintű informatikai támogatása, problémamegoldás (Informatikai HelpDesk, Field Service) Rendszeradminisztráció Napi, adminisztratív jellegű feladatok Leltározás, kliensek üzembe helyezése, telepítése, cseréje Nyomtató karbantartás, kellékanyag csere...márc. 26.