It support, helpdesk állások, munkák
137 db találat
Szűrés
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás az alábbi témákban: Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Felmerülő észrevételek kezelése Telekommuni...tegnap 20:12
-
Felhasználói támogatás biztosítása hardveres és szoftveres problémák esetén Rendszerüzemeltetés és hibaelhárítás a munkaállomások, szerverek és hálózati eszközök terén. Szoftverek telepítése, frissítése és karbantartása Adatvédelem és biztonsági intézkedések végrehajtása és fenn...tegnap 15:18
-
Irodai felhasználói- és egyedi fejlesztésű rendszerek üzemeltetése, támogatása, változáskezelése. Felhasználók szakértői támogatása. Hibabejelentések fogadása, kivizsgálása és kezelése, a felmerülő hibák elhárítása. Üzemeltetési folyamatok tervezése, dokumentálása. Vállalt SLA sz...tegnap 13:48
-
Rendszerbeállítással, paraméterezéssel kapcsolatos, adatbázis műveletet igénylő hibaelhárítási és problémamegoldási tevékenység. Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel. Részvétel az ügyfélnél történő bevezetésekben, a bevezetések tapasztalatainak elemzése, rendszerezése, tudá...tegnap 10:54
-
Fogadod és kezeled a beérkező IT üzemeltetéshez kapcsolódó felhasználói kéréseket, igényeket; Kollégáiddal együtt megoldod a rendszerekhez kapcsolódó felhasználói problémákat, vagy továbbítod azokat a rendszergazdákhoz, fejlesztőkhöz; Gondoskodsz a munkatársak céges készülékeihez...tegnap 09:06
-
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Terminál utasforgalom - specifikus informatikai eszközeinek karbantartása, és a felmerülő hibák elhárítása A Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error / Service / User Access...ma 00:01
-
Informatikai, infokommunikációs feladatok ellátásának segítése IT infrastuktúra támogatása Kiberbiztonság betartása Karbantartási, javítási feladatok ellátásategnap 21:21
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása Felhasználói azonosítók létrehozása, jogosultságkezelés a különböző rendszerekben Számítógépek, IT eszközök telepítése, üzembe helyezése telephelyeinken Egyszerűbb IT jellegű hibák elhárítása Egyszerűbb IT rendsze...tegnap 17:11
-
Independent and responsible execution of 2nd or 3rd level support for applications, services, and infrastructure Resolve Incidents, Problems & Service Requests Write step-by-step processes, solutions, and ticket updates Project effort estimation of projects according to affordabi...tegnap 17:08
-
Fulfill service requests, documentation, and training needs. Monitoring system operation and proactive error detection and solving. Incident and problem management. Ownership of the services or a set of additional tools besides SharePoint. Special tasks from our M365 project migh...tegnap 16:41
-
kollégáink informatikai támogatása, egyedi informatikai problémáinak kezelése, munkaállomások, nyomtatók, tárgyaló eszközök, irodai hálózat üzemeltetése, szoftver licencek adminisztrálása, szolgáltatások felhasználóinak kezelése, eszközigények kezelése, leltározás...tegnap 16:41
-
A felhasználókkal való kapcsolattartás, bejelentések fogadása, kategorizálása és adminisztrálása e-mailen, telefonon, ticketing rendszeren keresztül; IT jellegű igények kezelése, incidensek, felmerülő kérések megoldása, Level 1 szintű támogatás nyújtása felhasználók részére távme...tegnap 16:36
-
2-4 fős csoport szakmai támogatása, feladatainak koordinálása, felhasználók informatikai támogatása, munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása, szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása, rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása,...tegnap 16:16
-
A projekt időtervének, költségvetésének folyamatos nyomon követése, ezzel kapcsolatos riportok elkészítése Számlák nyomon követése, árajánlatok és javaslatok készítése költségcsökkentési lehetőségekre A projekt csapat támogatása a társosztályok és az alvállakozók közötti együttmű...tegnap 14:21
-
Parts Support Team Leader
Legyen az első 5 jelentkező között!6 Holland Fasor, Székesfehérvár Hungary, 8000JOB RESPONSIBILITIES Lead and develop the FECS Parts Support Representative team to deliver world class level of service in Spare Parts Quotation. Respond to sales enquiries from customers on a timely manner. Find solution for replacement spare parts by understanding customer re...tegnap 14:06 -
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...tegnap 13:20
-
- A FlexiTon által fejlesztett szoftver megoldások támogatása - Problémák diagnosztizálása és elhárítása - Service Desk szolgáltatás, esetkezelés, adminisztrációs feladatok - Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelek képviselőivel - Rendszertelepítés, karbantartás - Termékdokumentác...tegnap 12:41
-
Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...tegnap 12:25
-
Távközlési szolgáltatók számára készített saját szoftvereink terméktámogatása 1st és 2nd line support nyújtása ügyfeleknek Cég termékeinek tesztelése és üzembe helyezése (szoftvermodulok) Tesztrendszerek összeállítása és tesztelés végzése Operációs rendszer szintű terméktámogatás...tegnap 11:31
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:31