It support, helpdesk állások, munkák
199 db találat
Szűrés
-
jún. 22.
-
jún. 22.
-
Értékesítést támogató rendszerek napi szintű működésének biztosítása, üzleti oldali üzemeltetés biztosítása Rendszerműködéssel kapcsolatos üzleti oldali kérdések megválaszolása, 1. szintű help desk feladatok ellátása, Felmerülő problémák kezelése, megoldása, egyeztetése az IT üze...tegnap 18:56
-
Rendszerbeállítással, paraméterezéssel kapcsolatos, adatbázis műveletet igénylő hibaelhárítási és problémamegoldási tevékenység. Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel. Részvétel az ügyfélnél történő bevezetésekben, a bevezetések tapasztalatainak elemzése, rendszerezése, tudá...tegnap 14:40
-
POS / banki terminálok szoftverezése, karbantartása és felügyelete POS / banki terminálok kitelepítése (könnyű fizikai munka) Esetleges hibajegyek kezelése, megoldása Rendszerhez szükséges infrastruktúra kiépítésetegnap 14:03
-
Felhasználók napi szintű támogatása (HW/SW) Jogosultságok kezelése és nyomon követése Érkezett hibajegyek és kérések kezelése (1st és 2nd line support) Alkalmazások támogatása Közreműködés új IT szolgáltatások bevezetésében Software telepítések, beállítások, frissítése Érkezett h...tegnap 13:18
-
Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása német nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elége...tegnap 12:58
-
Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása francia nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elé...tegnap 12:57
-
Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása holland nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elé...tegnap 12:57
-
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven A beérkező hibabejelentések feldolgozása, megoldása Magasabb szintű problémák eszkalálása L2 felé Folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal és mego...tegnap 10:53
-
Provides a high level 1st line support and first- time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems/ solutions. Works with greater independence, possesses bigger authority and knowledge to solve problems. Solves the overwhelming majority of t...tegnap 09:49
-
Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a Ticketing rendszerben Részt vállalsz az elsőszintű informatikai segítségnyújtásban a Társaság alkalmazottai és az Ügyfelei számára Aktív közreműködésedre számítunk a rögzített bejelentések megoldásában vagy kezelés...tegnap 09:06
-
Providing 1 and 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English...tegnap 08:34
-
* különböző informatikai rendszerek támogatása * ügyfelekkel való kapcsolattartás * a fejlesztői csapattal való együttműködés * a termékek tesztelésében és validálásában való részvételma 08:20
-
Manage the governance of Sales data and Management Information reports across all EMEA Client businesses Support the Automation & Client Reporting team through the delivery of self-service automation tools to client facing businesses Automation of priority client business and ext...tegnap 16:17
-
Working with the Portfolio Consulting platform team to develop and maintain scalable solutions for client porfolio analysis for US iShares institutional clients Developing platform code base to automate and scale the loading, analysis, and report generation for client investment...tegnap 16:17
-
A Portfolio Consulting Platform csapat munkájának támogatása Ügyfélportfóliók elemzéséhez szükséges skálázható megoldások fejlesztése és karbantartása Kódbázis fejlesztése a befektetési folyamatok automatizálásához (analizálás, riportok készítése, kiértékelés) Segítségnyújtás ada...tegnap 16:17
-
Implementing code and configuration enhancements related to several components of public web platform Participating in the full lifecycle of software development - analysis, design, build, documentation and testing Contributing to maintaining and enhancing the build and release i...tegnap 16:17
-
Biztosítja az összes házon belüli szerver, munkaállomás, nyomtató és egyéb technikai eszközök folyamatos rendelkezésre állását Naprakészen tartja a felhasználói adminisztrációt az informatikai rendszerekben Technikai támogatást biztosít a felhasználóknak és a szálloda vendégeinek...tegnap 16:05
-
We firmly believe that conversation is the new UI. By leveraging cutting edge technologies to bridge the gap between natural human language and AI comprehension Getronics is on route to becoming a market leader in this emerging area. As a result we are expanding our existing team...tegnap 15:30
-
Senior Consultant (Corporate Applications terület)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Győr, PécsKülönböző projektek támogatása (SAP PM/EAM) SAP Classic ERP modulok (pl. PM, SD, MM, CO) és SAP HANA szakértői támogatása Tanácsadói feladatok - állandó kommunikáció az ügyfelekkel és a fejlesztőkkel Hibaelhárítási és rendszerfelügyeleti támogatási feladatok Az ügyfél igényeinek...tegnap 14:40 -
Belső üzemeltetési csapatunkat DevOps irányban szeretnénk megerősíteni, ehhez pedig DevOps területen jártas kollégákat keresünk Új alkalmazások fejlesztésénél, meglévők újraírásánál vagy support feladatoknál részt veszel az üzemeltetési architektúra megvalósításában és hosszútávú...tegnap 14:25
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!