It support, helpdesk állások, munkák

203 db találat Szűrés
  • Customer Service Representative

    Budapest, district XIII. or district XI.
    Troubleshooting, diagnosing and correcting L1 IT related technical issues: networking, general PC hardware and peripherals (i.e. mouse, monitor, keyboard, etc.) Coordinating and follow-up Service Requests, redirecting and escalating them to L2 resolver groups Providing guidance t...
    Friss
  • IT üzemeltető munkatárs

    1068 Budapest, Benczúr utca 28.
    · partnerek, felhasználók támogatása, segítségnyújtás · üzemeltetési szolgáltatás, eszközök felügyeletének biztosítása partnerek részére · igények és hibabejelentések kezelése, feldolgozása · meghibásodás esetén ügyfélhez kiszállás, termékcsere biztosítás...
    tegnap 14:30
  • German speaking IT service desk agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Budapest, XI. kerület
    Provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex support problems for customer inquiries received via email and phone (and occasionally live chat) Use a variety of modern communication channels to offer...
    tegnap 13:45
  • Szakterületi munkatársak munkájának támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Tudásbázis dokumentumainak bővítése, aktualizálása Fejlesztések, új verziók tesztelése
    tegnap 13:15
  • French speaking IT Service Desk Agent

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Budapest
    Informatikai jellegű műszaki problémák diagnosztizálása és javítása, technikai és ügyfélszolgálati ismeretek felhasználásával Útmutatást nyújtani az ügyfeleknek A szolgáltatási kérelmek koordinálása a többfunkciós csoportokkal történő nyomon követéssel...
    tegnap 10:40
  • Hibabejelentések fogadása, rögzítése és kezelése hibajegy kezelő rendszerben GLS szoftverekkel kapcsolatos megkeresések kezelése telefonon és e-mailben Adatfeldolgozással kapcsolatos adategyeztetések Szoftver beállítási- és kezelési kérdések megválaszolása Az ügyfelek részéről fe...
    tegnap 09:00
  • General setup/functionality questions Make changes to clients' phone setup Configure routers via CLI/GUI for VoIP optimization Troubleshooting related to UCC products (GTM, GTW, GTT, joinme, OV) Processing inquiries regarding the GTC phone system – Be on top of the more complex n...
    tegnap 07:30
  • Every day will bring new and exciting challenges on the job while you: Learn and use groundbreaking technologies. Apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions to our customers' individual needs. Interact with leading engineers around the world. Partner wi...
    szept. 23.
  • Providing 1 and 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope Ticket creation/categorization/prioritization Ticket escalation to respective Support Group Coordinating the end user resolution in cooperation with the other English speaking s...
    szept. 23.
  • Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása német nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elége...
    szept. 23.
  • Üzleti alkalmazásokhoz köthető support tevékenység Hibajegykezelő rendszer használata Kommunikáció a felhasználókkal, a problémák azonosítása, kategorizálása Hibák javítása vagy továbbítása a Global IT felé Belsős szoftverfejlesztés tervezése, kivitelezése Fejlesztések tesztelése...
    szept. 23.
  • How can you make a difference? To ensure that effective and efficient solutions are provided to all incidents and queries on IT infrastructure and services. The positions are required to work in 24x7 shifts. Key functions, accountabilities, and related tasks:  Provide Access Mana...
    szept. 23.
  • Break/fix technician for a wide variety of user technologies in the related practices of MAC and Windows Desktop support. Advanced knowledge of Desktop Operating Systems like Windows 10 & Mac OS. Driving & Monitoring Queue for ticket closure. Incident Management and Request fulfi...
    szept. 23.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim