It support, helpdesk állások, munkák
136 db találat
Szűrés
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 09:02
-
ServiceNow rendszerben hibajegy alapú munkavégzés Személyes helyszíni felhasználótámogatás Informatikai eszközök előkészítése, telepítése Informatikai eszközök helyszíni üzembehelyezése Eseti alkalmazástelepítés, konfigurálás elvégzése Windows klienseken Mobileszközök előkészítés...tegnap 14:48
-
Windows rendszerek adminisztrátori szintű kezelése; Felmerülő szoftver/hardver hibák és igények kezelése; Hibajegyek kezelése, adminisztrációja; Kapcsolattartás végfelhasználókkal; Leltár/raktár kezelés; Belső hálózattal kapcsolatos hibák és igények kezelése; Alvállalkozói kapcso...tegnap 14:33
-
Manage business queries and inbound calls Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources Process requests and update data...Friss
-
Customer Service Representative with Slovenian (Budapest)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestManage business queries and inbound calls Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources Process requests and update data...Friss -
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...ma 12:02
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...ma 12:02
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 12:02
-
Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...ma 12:00
-
ma 11:55
-
Norwegian Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...ma 11:40 -
IT támogatási szolgáltatás nyújtása ügyfeleink részére MS Windows operációs rendszer és egyéb rendszeresített üzleti alkalmazások telepítése, frissítése, hibaelhárítása Microsoft 365 szolgáltatásokhoz kapcsolódó kliens oldali beállítások elvégzése, felhasználók támogatása az alka...ma 11:00
-
What you will be doing: Work tickets via a web-based ticketing system, or live chat from admins, faculty, staff, and student end-users (some tickets will be initial contacts and others will be escalated from admins) Escalate tickets not resolvable at the L1 level to the L2 Suppor...ma 10:10
-
As an IT Specialist, you will support the IT Department in its efforts to ensure the quality and delivery of IT systems. These efforts will be fulfilled timely, within budget, and in accordance with IT operating standards. Specifically, the IT Specialist will perform the followin...ma 10:00
-
Éles rendszerek/környezetek szakértői szintű üzemeltetése, alkalmazások támogatása (L2/L3) Szabályzatok alapján történő incidens- és változáskezelés teszt/éles környezetekben Alkalmazás üzemeltetéshez kapcsolódó dokumentációk kezelése, aktualizálása Rendszerbevezetések támogatása...ma 09:25
-
Supporting the work of purchasing team Managing the deadlines Gathering knowledge about the special field and processes Solving ad hoc problems and tasks Collecting and reporting data regarding the line manager’s advice Processing related activities and delivering improvement ide...ma 09:17
-
Supporting the work of purchasing team Managing the deadlines Gathering knowledge about the special field and processes Solving ad hoc problems and tasks Collecting and reporting data regarding the line manager’s advice Processing related activities and delivering improvement ide...ma 09:17
-
Supporting the work of purchasing team Managing the deadlines Gathering knowledge about the special field and processes Solving ad hoc problems and tasks Collecting and reporting data regarding the line manager’s advice Processing related activities and delivering improvement ide...ma 09:17
-
A legfontosabb elvárás, hogy gyorsan oldj meg ügyfeleinknél felmerülő problémákat, hogy elégedettek legyenek, és úgy érezzék, hogy maximális szolgáltatást és törődést kapnak. Számos ügyfélnek fogsz távoli segítséget nyújtani, és időnként több helyszínre is ki kell menni. A tel...tegnap 20:35
-
Hardver-szoftver rendszereink irodai előkészítése/előtelepítése, kiszállítása, helyszíni telepítése. Rendszereink támogatása telefonon, internetet és az ügyfélnél helyszíni szervizelése. Szoftvereink konfigurálása és működésének bemutatása. Rendszereinkhez kapcsolódó hálózat konf...tegnap 18:35