It support, helpdesk állások, munkák
138 db találat
Szűrés
-
Irodai felhasználói- és egyedi fejlesztésű rendszerek üzemeltetése, támogatása, változáskezelése. Felhasználók szakértői támogatása. Hibabejelentések fogadása, kivizsgálása és kezelése, a felmerülő hibák elhárítása. Üzemeltetési folyamatok tervezése, dokumentálása. Vállalt SLA sz...Friss
-
Rendszerbeállítással, paraméterezéssel kapcsolatos, adatbázis műveletet igénylő hibaelhárítási és problémamegoldási tevékenység. Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel. Részvétel az ügyfélnél történő bevezetésekben, a bevezetések tapasztalatainak elemzése, rendszerezése, tudá...ma 10:54
-
Fogadod és kezeled a beérkező IT üzemeltetéshez kapcsolódó felhasználói kéréseket, igényeket; Kollégáiddal együtt megoldod a rendszerekhez kapcsolódó felhasználói problémákat, vagy továbbítod azokat a rendszergazdákhoz, fejlesztőkhöz; Gondoskodsz a munkatársak céges készülékeihez...ma 09:06
-
Alkalmazás üzemeltető munkatársként Rád fognak a kollégák számítani technikai problémák, konfigurálási és karbantartási feladatok ellátása esetén; Tudj felmérni önállóan folyamatokat és azokból admin guidokat, oktatási anyagokat készíteni, ezzel is fejlesztve az informatikai terü...tegnap 17:18
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 16:17
-
Deployment of computers, installation of applications, account set-up, maintenance and troubleshooting To take ownership of user problems and be pro-active when dealing with user issues. Act as a liaison between users and internal and external support staff to ensure accurate p...tegnap 13:39
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 09:12
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 09:12
-
Parts Support Team Leader
Legyen az első 5 jelentkező között!6 Holland Fasor, Székesfehérvár Hungary, 8000JOB RESPONSIBILITIES Lead and develop the FECS Parts Support Representative team to deliver world class level of service in Spare Parts Quotation. Respond to sales enquiries from customers on a timely manner. Find solution for replacement spare parts by understanding customer re...Friss -
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...Friss
-
- A FlexiTon által fejlesztett szoftver megoldások támogatása - Problémák diagnosztizálása és elhárítása - Service Desk szolgáltatás, esetkezelés, adminisztrációs feladatok - Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelek képviselőivel - Rendszertelepítés, karbantartás - Termékdokumentác...ma 12:41
-
Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...ma 12:25
-
Távközlési szolgáltatók számára készített saját szoftvereink terméktámogatása 1st és 2nd line support nyújtása ügyfeleknek Cég termékeinek tesztelése és üzembe helyezése (szoftvermodulok) Tesztrendszerek összeállítása és tesztelés végzése Operációs rendszer szintű terméktámogatás...ma 11:31
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 11:31
-
Hozzád fog tartozni a kliensoldali rendszereink üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel A Te feladatod lesz a felhasználóktól érkező IT problémák L1 szintű megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Precízen dokumentálod feladataid ticket...ma 11:05
-
Szoftverekkel kapcsolatos szakmai tanácsadás, oktatás, Frissítések és átállások támogatása, Külföldi és hazai ügyfelek helyszíni oktatása, Üzembe helyezés menedzselése, Karbantartások elvégzése.ma 10:41
-
Software-related issues/tasks: installation of computer, OS patch follow up, support MS 365 applications. Hardware-related issues/tasks: Assembling/disassembling PCs and Laptops, replacing faulty accessories/computer parts. Monitor and act upon requests in inhouse Ticketing Syste...ma 10:15
-
Alkalmazás komponensek működtetése és a működés felügyelete L1 szintű IT üzemeltető tevékenység az incidens-, változás- és problémakezelési folyamatokban Üzemviteli és változáskezelési feladatok végrehajtása az alkalmazásokat érintő projektekben Szoftverüzemeltetői dokumentációk...ma 10:12
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ma 09:15
-
Számítástechnikai eszközök, és egyéb eszközök (jellemzően kamerák, nyomtatók, mobil készülékek, vonalkód olvasók) beszerzése, összeszerelése, üzemeltetése Számítógép-, perifériák- illetve hálózati problémák felderítése, elhárítása Felhasználók IT támogatás Felhasználói problémák...ma 09:01