It support, helpdesk állások, munkák
132 db találat
Szűrés
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...Friss
-
ServiceNow rendszerben hibajegy alapú munkavégzés Személyes helyszíni felhasználótámogatás Informatikai eszközök előkészítése, telepítése Informatikai eszközök helyszíni üzembehelyezése Eseti alkalmazástelepítés, konfigurálás elvégzése Windows klienseken Mobileszközök előkészítés...tegnap 14:48
-
Windows rendszerek adminisztrátori szintű kezelése; Felmerülő szoftver/hardver hibák és igények kezelése; Hibajegyek kezelése, adminisztrációja; Kapcsolattartás végfelhasználókkal; Leltár/raktár kezelés; Belső hálózattal kapcsolatos hibák és igények kezelése; Alvállalkozói kapcso...tegnap 14:33
-
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven A beérkező hibabejelentések feldolgozása, megoldása Magasabb szintű problémák eszkalálása L2 felé Folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal és mego...tegnap 08:48
-
Éles rendszerek/környezetek szakértői szintű üzemeltetése, alkalmazások támogatása (L2/L3) Szabályzatok alapján történő incidens- és változáskezelés teszt/éles környezetekben Alkalmazás üzemeltetéshez kapcsolódó dokumentációk kezelése, aktualizálása Rendszerbevezetések támogatása...Friss
-
Supporting the work of purchasing team Managing the deadlines Gathering knowledge about the special field and processes Solving ad hoc problems and tasks Collecting and reporting data regarding the line manager’s advice Processing related activities and delivering improvement ide...Friss
-
Supporting the work of purchasing team Managing the deadlines Gathering knowledge about the special field and processes Solving ad hoc problems and tasks Collecting and reporting data regarding the line manager’s advice Processing related activities and delivering improvement ide...Friss
-
Supporting the work of purchasing team Managing the deadlines Gathering knowledge about the special field and processes Solving ad hoc problems and tasks Collecting and reporting data regarding the line manager’s advice Processing related activities and delivering improvement ide...Friss
-
A legfontosabb elvárás, hogy gyorsan oldj meg ügyfeleinknél felmerülő problémákat, hogy elégedettek legyenek, és úgy érezzék, hogy maximális szolgáltatást és törődést kapnak. Számos ügyfélnek fogsz távoli segítséget nyújtani, és időnként több helyszínre is ki kell menni. A tel...tegnap 20:35
-
Hardver-szoftver rendszereink irodai előkészítése/előtelepítése, kiszállítása, helyszíni telepítése. Rendszereink támogatása telefonon, internetet és az ügyfélnél helyszíni szervizelése. Szoftvereink konfigurálása és működésének bemutatása. Rendszereinkhez kapcsolódó hálózat konf...tegnap 18:35
-
2-4 fős csoport szakmai támogatása, feladatainak koordinálása, felhasználók informatikai támogatása, munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása, szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása, rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása,...tegnap 16:15
-
Be the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email, provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently, document al...tegnap 16:00
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help a...tegnap 15:45
-
Responsible for managing existing and future cloud infrastructure and platforms. Assist in developing and implementing cloud strategy for current and future infrastructure. Assist in architecting cloud offering for all internal customers. Provide guidance to infrastructure, archi...tegnap 14:50
-
Rendszergazdai feladatok (elsődlegesen Windows) Microsoft Windows (Linux, AS400) alapú szerver infrastruktúra üzemeltetése; Rendszergazdai feladatok ellátása; Éles, teszt és fejlesztői környezetek menedzselése; Szerverek konfiguráció menedzsmentje, szerverek patch menedzsmentje;...tegnap 13:20
-
Implement complex customer requirements in technical solutions in accordance with best practices, cost-efficiency and future security based on Amazon Web Services (AWS) Develop both High-Level and Low-Level design for all possible variations of migration or transformation to hybr...tegnap 12:32
-
Szortírozó üzem és GLS Depó telephelyek IT működésének biztosítása (hardver, szoftver) Felhasználók támogatása Alap rendszergazdai feladatok ellátása (Windows munkaállomások- hálózat karbantartása, ezek létesítése / beállítása / bővítése, jogosultságok kezelése) Ügyviteli szoftve...tegnap 12:30
-
DUTCH Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas munkavégzési helyResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:30 -
A jelenleg működő SAP rendszerrel összefüggésben 1. szintű support feladatok ellátása (elsősorban FICO, alkalmanként MM modulok vonatkozásában) Részvétel az SAP rendszerrel összefüggő bevezetési és fejlesztési projektekben Együttműködés a vállalati és külső SAP támogatói csapatta...tegnap 10:50
-
Számítógépek/ Laptopok/ Mobil és egyéb informatikai eszközök HW és SW karbantartása, hibaelhárítása Új eszközök beüzemelése, telepítése IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók ope...tegnap 10:36