It support, helpdesk állások, munkák
145 db találat
Szűrés
-
XenApp és XenDesktop 7.15 és magasabb verziójú infrastruktúra telepítése/karbantartása/támogatása Store Front szerverek konfigurálása és telepítése Citrix licenckiszolgálók telepítése, konfigurálása és kezelése (Windows/VPX) Képkezelés: A szerver- és asztali operációs rendszerek...márc. 17.
-
Eszközkezelési környezetünk kezelése és fejlesztése: SOTI / MobileIron / MS Intune Ügyfélszoftverek, mobilalkalmazások és operációs rendszerek csomagolása, telepítése és biztosítása Az ügyfél operációs rendszer és alkalmazások javításainak tervezése, tesztelése, telepítése és nyo...márc. 17.
-
On-permise, valamint felhő alapú informatikai infrastruktúra és szolgáltatás, távoli elérés biztosítása, folyamatos ellenőrzése, fejlesztése Informatikai rendszerek és eszközök (hálózat, szerver) üzemeltetési, felügyeleti, karbantartási, szervizelési feladatainak ellátása Munkaál...Friss
-
A társaság informatikai rendszereinek optimális teljesítményének és biztonságának tervezése, fejlesztése, karbantartása és támogatása A számítógépes hálózat felhasználóinak a hálózat és programok működtetésében való segítség nyújtása Hibajelzés esetén (távoli vagy helyszíni) hiba...ma 13:14
-
A Siemens cégcsoporton belüli fejlesztő, tesztelő kollégák részére adunk 1st és 1,5 level támogatást Az általunk üzemeltetett rendszerekkel kapcsolatos problémákat, kéréseket kezeljük ticketrendszeren keresztül angol, valamint német nyelvenma 12:12
-
Provide high-level availability and technical support for the Client regarding complex issues and identify the best solutions Hardware/software troubleshooting of smart devices by phone, remotely, or on the spot (requires traveling monthly/bimonthly up to 1 week, within Europe) A...tegnap 16:12
-
Gödöllői multinacionális gyártó cégnél felhasználók IT támogatása. MS Windows alapú számítógépes rendszer üzemeltetése, új eszközök üzembehelyezése, karbantartása. Kapcsolattartás külföldi IT csoporttal, installációs és adatmentési feladatok megoldása. Számítógépcserék, projektek...márc. 18.
-
Rendszerbeállítással, paraméterezéssel kapcsolatos, adatbázis műveletet igénylő hibaelhárítási és problémamegoldási tevékenység. Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel. Részvétel az ügyfélnél történő bevezetésekben, a bevezetések tapasztalatainak elemzése, rendszerezése, tudá...Friss
-
Villamos hálózat csatlakozási technikus (Budapest - Váci út 72-74)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Váci út 72-74A beérkező ügyfél megkeresések fogadása, kezelése, rögzítése és feldolgozása a támogató rendszerekben A termékekhez / szolgáltatásokhoz kapcsolódó műszaki jellegű ügyek megoldása Önkormányzatokkal és VIP ügyfelekkel történő kapcsolattartás Megrendelések / létesítések / hibaelhár...Friss -
Villamos hálózat csatlakozási technikus (Budapest - Megyeri út)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest IV. kerületA beérkező ügyfél megkeresések fogadása, kezelése, rögzítése és feldolgozása a támogató rendszerekben A termékekhez / szolgáltatásokhoz kapcsolódó műszaki jellegű ügyek megoldása Önkormányzatokkal és VIP ügyfelekkel történő kapcsolattartás Megrendelések / létesítések / hibaelhár...Friss -
Tanácsadás ügyfelek részére Helyszíni támogatás a partnereinknek Gazdálkodási rendszer kialakítása, bevezetése HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Közreműködés oktatásban, tesztelésbenma 12:55
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ma 12:45
-
Sony szórakoztató elektronikai termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Termékek kihelyezése és tisztántartása Terméktréningeken való részvétel (online és személyes)ma 12:20
-
Az Informatikai osztály által üzemeltetett kliens infrastruktúra eszközök üzemeltetésével kapcsolatos feladatok ellátása az alábbiak szerint: Számítógépek és nyomtatók karbantartása. Informatikai hálózatok kezelése. Számítógépekre frissítések telepítése. Felhasználói kapcsolattar...ma 11:40
-
Ügyfelek Microsoft szolgáltatásokon alapuló IT rendszereinek napi üzemeltetése Belső IT támogatás User support tevékenység Irodai hardverek és szoftverek karbantartása, támogatása A meglévő, valamint újonnan bevezetésre kerülő rendszerekkel kapcsolatos tanácsadás Beszerzések inté...ma 11:20
-
Érkező IT hibabejelentések szerződés szerinti L1 szintű ellátása (helyszíni / távoli) ill. megfelelő delegálása Bizonyos ügyfeleknél helyszíni jelenlét (Budapest), az ügyfelek munkavállalóinak lokális IT támogatása Rendszer kiépítési/telepítési projektekben való részvétel Hálózat...ma 10:20
-
You take care for the local IT infrastructure topics of the office (IT) and production (OT) environment for ensuring a smooth IT operation and production at our Automotive JIT/JIS axle assembly plant in Györ. You are the IT contact for your colleagues at the Axle assembly plant,...ma 10:10
-
ServiceNow rendszerben hibajegy alapú munkavégzés Kommunikáció és kapcsolattartás belföldi és külföldi felhasználókkal magyar és angol nyelven Eseti alkalmazástelepítés, konfigurálás elvégzése Windows klienseken Új rendszerek kliensoldali komponenseinek tesztelésben és egyéb IT p...ma 08:25
-
ServiceNow rendszerben érkező jogosultság igénylés, illetve incidens jegyek beállítása, adminisztrálása Felhasználói fiókok, jogosultságok kezelése Jogosultsági auditok támogatása Licenszigények kezelése Egyéb IT területekkel való együttműködés Események dokumentálása ServiceNow...ma 08:25
-
WHAT WILL YOU DO? This is an exciting opportunity to join our Global Service Centre Team as a 1st Line Helpdesk Analyst, where you will provide technical support to clients who need your help to diagnose and resolve IT issues. No prior service desk experience is required as you w...ma 05:20
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casestegnap 21:55
-
Providing Level 1 IT support to clients, act as first point of contact for the customer Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which cannot be reso...tegnap 21:55