It support, helpdesk állások, munkák

129 db találat Szűrés
  • Ügyfeleinktől érkező bejelentések kezelése Bejelentések rögzítése ticketing rendszerben Felhasználói problémák és kérések, valamint kliens oldali hibák elhárítása, szükség esetén a hiba eszkalálása további megoldó csoportok felé Kliens oldali szoftverek telepítése és beállítása F...
    Friss
  • Windows szerverek napi szintű felügyelete és üzemeltetése (Windows Server 2012-2022) AD,Exchange,O365,MS SQL infrastruktúra üzemeltetése Virtualizációs környezet alapszintű üzemeltetése (VmWare) Microsoft 365 szolgáltatások üzemeltetése (Azure AD, Teams stb.) IT Helpdesk csapat m...
    Friss
  • RPA fejlesztő gyakornok - Diákmunka

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Budapest XI.
    RPA, workflow és low-code megoldások, alkalmazások kialakítása a cég partnerei számára Egyedi projektekben való részvétel  Részvétel a kapcsolódó support tevékenységekben Hibaanalízis és megoldási alternatívák kidolgozása Esetenként üzleti követelményspecifikációk elemzése és az...
    ma 05:20
  • CAD/CAM szoftver támogató mérnök

    2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám körút 5.
    a TRUMPF saját CAD/CAM softwarekkel kapcsolatos vevőszolgálati/tanácsadási/oktatási tevékenység ellátása hazai és külföldi ügyfeleink részére ügyfélszolgálati tevékenység, ügyfelek által bejelentett problémák hatékony megoldása Software frissítési szerződések kidolgozása és gondo...
    tegnap 14:10
  • This is a hands-on technical position in a complex multi-platform environment with a wide variety of duties that include:  Install and configure computer hardware, operating systems, and applications Monitor and maintain computer systems, networks, and Avaya telephone equipment A...
    tegnap 12:55
  • Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.
    tegnap 09:40
  • Informatikus, IT Support

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Helyszíni jelenlét partnereink telephelyein Azonnal megoldható hibák és felhasználói igények megoldása Jegykezelő rendszer használata és pontos feladat dokumentáció Közös tudásbázis bővítése új megoldási javaslatokkal...
    tegnap 09:35
  • Banki alkalmazások 2. szintű támogatása A hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések megoldása Megoldandó problémák priorizálása, hibák elemzése és reprodukálása Segítségnyújtás ügyfeleknek a hibák elhárításában Kijavított megoldások tesztelése, részvétel az új...
    tegnap 00:00
  • Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...
    máj. 28.
  • Norwegian Speaking Service Desk Representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...
    máj. 28.
  • Műszaki megkeresések, hibabejelentések fogadása, ezek értékelése, kategorizálása egy jegyrendszerrel segítségével Hardver- és szoftvertámogatás nyújtása és a felhasználók segítése informatikával kapcsolatos kérdésekben Hibaelemzések készítése a meghibásodások fenntartható kiküszö...
    máj. 28.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim