It support, helpdesk állások, munkák
152 db találat
Szűrés
-
Propose an organisation-wide BC management system aligned with business goals and objectives and prepare the BC programme for management signoff Develop and maintain the business continuity programme and policy Complete critical process BIAs to map potential distruption events E...tegnap 08:25
-
Routing & switching és határvédelmi rendszerek tervezési, létesítési, migrálási, üzemeltetési, lebontási feladatokat csapatmunkában szakmailag vezetni, aktívan részt venni a feladatok elvégzésében Szakmai támogatása a mérnök és a L1 kollégáknak Partnerekkel való kapcsolattartás é...tegnap 11:29
-
Gondoskodik a hardver és szoftver életciklusának teljes körű lebonyolításáról a vásárlástól a selejtezésig. Helyszíni és távoli technikai támogatást nyújt a munkatársaknak minden csatornán (help desk, telefon, e-mail). Kezeli és megoldja a hardverekkel és szoftverekkel kapcsolato...tegnap 16:23
-
LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...tegnap 14:21
-
Ensure that SLAs are met and that the support line operates at its best. Manage resources and maintain the support schedule to ensure 24/7 coverage. Assign and manage customer queries and issues to Technical Support Engineers. Handle all customer escalations related to support is...tegnap 13:36
-
Heti 40 órában kell dolgoznod Irodai szoftvereket telepítesz Hálózati hibákat detektálsz Online segítséget nyújtasz Ügyfelekkel beszélgetsz telefonon Hálózati eszközöket, perifériákat állítasz be Vírusvédelmet alakítasz ki Karbantartást és frissítéseket végzel Automatizált adatme...tegnap 13:15
-
Main responsibilities: Installing, configuring and supporting Hospitality products as well as their associated interfaces. Ensuring that our PMS/POS solutions meet all the unique specifications and functions that are required by our Hospitality clients. Training clients in the us...tegnap 11:41
-
Every day will bring new and exciting challenges on the job while you: Learn and use groundbreaking technologies. Engineers will apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions for our customers and lead customer interactions by thoughtfully working with the...tegnap 09:15
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...márc. 28.
-
DUTCH Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas munkavégzési helyResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 16:40 -
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel Hibajegyek kezelése, hálózati és kliens oldali hibaelhárítás Szerver oldali hibabehatárolás, elhárítás Implementációs és ütemezett karbantartási feladatok ellátása szerver környezetben Tevékenységek adm...tegnap 16:25
-
You are the first point of contact for customers seeking technical assistance by using the self service portal, email or, if necessary, by phone Your task is to qualify and document the problems raised by customers as well as Identify the types, categories, severity, and urgency...tegnap 14:40
-
Részvétel a banki rendszerek felhasználói, üzleti tesztek és az azokhoz kapcsolódó tevékenységek lebonyolításának előkészítésében, összehangolásában, végrehajtásában és dokumentálásában Eredmények dokumentálása ALM rendszerben A teszt során feltárt problémás esetek, hibák dokumen...tegnap 14:20
-
We are looking for an IT Technician, dealing with IT Desktop Support within a multinational company directly at our customer's premises in Budapest. Main tasks: Install, upgrade, support and troubleshoot Windows and any other authorized desktop software/applications Install, upgr...tegnap 13:05
-
Provides technical support to field engineers, technicians, and product support personnel in diagnosing, troubleshooting, repairing and debugging complex computer systems, software, or networked and/or wireless systems. Provides technical support in the operation and maintenance...tegnap 11:40
-
Ability to work on single and domain separated ServiceNow instances Work on Requests against ServiceNow applications Manage Instance Security - User/Group Access/Access Control Lists Manage Update Set creation and migration Must be a team player and have the ability to collaborat...tegnap 11:20
-
Vendégek fogadása és támogatása Telefon kezelése Tárgyalótermek kezelése, foglalások gondozása Beérkező és kimenő postai küldemények kezelése Futárral érkező küldemények kezelésetegnap 10:20
-
Technikai kérdések megválaszolása az összes kommunikációs csatornán keresztül (e-mail, telefon, chat) Vásárlói panaszok megoldása, a partnerekkel illetve a marketing és sales kollégákkal együttműködve Vásárlói elégedettség növelésében való aktív részvétel...tegnap 08:45
-
L1/L2 szintű IT desktop support feladatok ellátása a kollégák informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása, felhasználótámogatás távoli segítségnyújtás eszközeivel, illetve helyszíni megjelenéssel, budapesti és vidéki telephelyeken IT desktop üzemeltetés...márc. 28.
-
Lenovo is looking for a Junior Technical Engineer for the Innovation Center facilities located in Ullo – Hungary. The goal of the Innovation Center is to provide the IT infrastructure in terms of servers, storage and networking for customers to run remote Proof of Concepts (POCs)...márc. 28.
-
Ensure effective Floor Management to handle call volumes as per KPIs Relationship building with support groups Initiate and foster continuous improvement process (root cause/problem solving) Scheduling adherence of the team (shift schedule and leave management) Prioritize, respon...márc. 28.
-
telefonon, e-mail-en érkező feladatok elvégzése, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, problémák jelentése, továbbítása a tapasztaltabb szakemberek felé projektekben való részvételmárc. 28.