It support, helpdesk állások, munkák
134 db találat
Szűrés
-
az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kell nyújtanod a végfelhasználók számára, összetettebb problémák megoldása a specialistákkal közösen, az alábbi munkaidőben segíted a kollégák mindennapi életét: 8.15 - 17:00 és 10.15 - 19:00, megfelelő szünettel, előre egyeztetett b...tegnap 15:05
-
Create engagement with our users on a daily basis Respond to incoming emails within the given time-frame Understand user issues and aim to resolve as quickly as possible Work from home-officetegnap 14:40
-
Nemzetközi ügyfeleink informatikai támogatása telefonon, e-mailen és online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven A beérkező hibabejelentések feldolgozása, megoldása Magasabb szintű problémák eszkalálása L2 felé Folyamatos kapcsolattartás a felhasználókkal és mego...Friss
-
Administrate customer contracts & agreements within Sales Support function (create the document on behalf of legal template; initiate/support workflow approvals; record the terms & conditions into ERP; monitor achievements) Administrate, maintain and monitor execution of Customer...ma 07:16
-
A legfontosabb elvárás, hogy gyorsan oldj meg ügyfeleinknél felmerülő problémákat, hogy elégedettek legyenek, és úgy érezzék, hogy maximális szolgáltatást és törődést kapnak. Számos ügyfélnek fogsz távoli segítséget nyújtani, és időnként több helyszínre is ki kell menni. A tel...tegnap 20:35
-
Answer incoming calls to the Service Desk Provide first line response for internal users requiring assistance with issues relating to PC's, Microsoft Office, applications and basic network communications Provide basic administration of Access Management, End User Management, ac...tegnap 17:11
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...tegnap 16:55
-
Szerverek napi szintű karbantartása, felügyelete Hálózati eszközök konfigurálása, frissítése A napi működés támogatása IT projektekben való aktív részvétel Kapcsolattartás szolgáltatókkal IT eszközbeszerzésekben való részvételtegnap 15:55
-
A társaság informatikai rendszereinek optimális teljesítményének és biztonságának tervezése, fejlesztése, karbantartása és támogatása A számítógépes hálózat felhasználóinak a hálózat és programok működtetésében való segítség nyújtása Hibajelzés esetén (távoli vagy helyszíni) hiba...tegnap 15:01
-
Independent and responsible execution of 2nd or 3rd level support for applications, services, and infrastructure Resolve Incidents, Problems & Service Requests Write step-by-step processes, solutions, and ticket updates Project effort estimation of projects according to affordabi...tegnap 14:46
-
ügyfél e-mailek megválaszolása kötelező gépjármű-biztosítás témában sablonlevelek kiküldésetegnap 14:21
-
Parts Support Team Leader
Legyen az első 5 jelentkező között!6 Holland Fasor, Székesfehérvár Hungary, 8000JOB RESPONSIBILITIES Lead and develop the FECS Parts Support Representative team to deliver world class level of service in Spare Parts Quotation. Respond to sales enquiries from customers on a timely manner. Find solution for replacement spare parts by understanding customer r...tegnap 14:06 -
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 13:51
-
A szoftvertanácsadói csapatunkat erősíted majd. Az Adriana Accounting szoftvert már használó könyvelők fognak hozzád segítségért fordulni könyveléstechnikai és szoftverhasználathoz kapcsolódó kérdésekkel, emailben és telefonon. Részt vehetsz az új ügyfeleink oktatásában is onli...tegnap 13:21
-
Számítástechnikai rendszer folyamatos működésének biztosítása Microsoft környezetben user support ellátása Hibaelhárítás, felhasználói segítségnyújtás Felhasználói hibabejelentések kezelése és dokumentálása Rendszer dokumentációk karbantartása, frissítése Kapcsolattartás nemzetkö...tegnap 12:31
-
Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...tegnap 12:01
-
Contact person for all internal and external IT issues of the local site Ensuring smooth operation of the local IT Installation, configuration and administration of the IT hardware (PCs, laptops, printers, etc.) and software (Windows 10, etc.) First- and second-level support, inc...tegnap 11:55
-
Az IT osztály képviselete és kapcsolattartás a repülőtér forgalmi és terminál üzemeltetési 7x24 órás felügyeletet adó szervezeti egységei felé Részvétel az informatikai változások kezelésének koordinálásában, mind a meglévő rendszerek módosítása során, és a bevezetésre kerülő új...tegnap 11:46
-
Norwegian Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...tegnap 11:41 -
Hálózat nyilvántartás alapjainak elsajátítása Hálózat nyilvántartásban lévő hibák javítása A nyilvántartás napra készen tartásategnap 11:06