It support, helpdesk állások, munkák
127 db találat
Szűrés
-
Helyi felhasználok támogatása Windows és Office rendszerek üzemeltetése Felhasználók létrehozása és felügyelete a rendszerekben Helyi informatikai rendszerek működtetése, karbantartása Céges telefonflotta (iPhone) működtetése Hardver és szoftver leltár karbantartása Szerver bizto...tegnap 23:59
-
A munkakör elsődleges célja a vállalati ügyfeleink helyszíni támogatása. Minden hozzárendelt támogatási kérelmet kivizsgál és válaszol, azzal a céllal, hogy a végfelhasználóknak nyújtott IT-szolgáltatásokat a lehető leghatékonyabb módon állítsa vissza vagy teljesítse. Ez a munkak...tegnap 20:08
-
A legfontosabb elvárás, hogy gyorsan oldj meg ügyfeleinknél felmerülő problémákat, hogy elégedettek legyenek, és úgy érezzék, hogy maximális szolgáltatást és törődést kapnak. Számos ügyfélnek fogsz távoli segítséget nyújtani, és időnként több helyszínre is ki kell menni. A tel...tegnap 20:35
-
Feladatok: Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása ticketing rendszerben Számlázó programunk teljeskörű ismerete, támogatása Felhasználói hozzáférések létrehozása, jogosultságkezelés, adminisztráció Számítógépek, IT eszközök, mobiltelefonok telepítése,...tegnap 16:20
-
IT támogatás nyújtása a felhasználók, elsősorban az oktatási terület számára WiFi, VPN beállításában és hibaelhárítás alkalmazások, szoftverek telepítése felhasználók adminisztrálása Microsoft 365 (Outlook, Teams, OneDrive, SharePoint) kezelése, beállításai oktatási tevékenységek...jún. 03.
-
LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...jún. 02.
-
Monitorozó rendszerek nyomon követése, riasztási események kezelése Üzemszerű működéstől eltérő esetek továbbítása a rendszergazdák felé Technikai ügyfélszolgálat – hívások fogadása, magyar és angol nyelven Ügyfelek kérdéseinek, kéréseinek megválaszolásának nyomon követése Ügyfel...jún. 02.
-
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása: bejövő email-ek, valamit chat-en és instant-üzenetküldő rendszereken érkezett megkeresések kezelése angol nyelven, írásban(nem call center, a kapcsolattartás az ügyfelekkel e-mailen keresztül tőrténik) A szolgáltatás kapcsán termékinformáció a...jún. 02.
-
Hibabehatárolás és javítást végzel a hozzád rendelt informatikai eszközökön, berendezéseken (pl. pc, notebook, különböző nyomtatók, mobilok, PDA-k), és rendszerekkel kapcsolatban Elvégzed a garanciális eszközök bevizsgálását és szükség esetén indítod a s garanciális javíttatást,...jún. 02.
-
Support of network infrastructure Operation and maintenance of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).jún. 02.
-
Support of network infrastructure Operation maintenance and development of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).jún. 02.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...jún. 02.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...jún. 02.
-
Manage business queries and inbound calls Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources Process requests and update data...jún. 02.
-
Customer Service Representative with Slovenian (Budapest)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestManage business queries and inbound calls Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources Process requests and update data...jún. 02. -
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...jún. 02.
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...jún. 02.
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...jún. 02.
-
Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...jún. 02.
-
jún. 02.