It support, helpdesk állások, munkák
131 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 13:50
-
Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...ma 12:00
-
Norwegian Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...ma 11:40 -
Műszaki megkeresések, hibabejelentések fogadása, ezek értékelése, kategorizálása egy jegyrendszerrel segítségével Hardver- és szoftvertámogatás nyújtása és a felhasználók segítése informatikával kapcsolatos kérdésekben Hibaelemzések készítése a meghibásodások fenntartható kiküszö...ma 07:15
-
You coordinate process and document requests (incidents, changes) received from key users of different locations as well as maintenance activities You narrow down root causes, derive necessary tasks and organize with locations and our technical experts You will be involved in sup...tegnap 18:20
-
2-4 fős csoport szakmai támogatása, feladatainak koordinálása, felhasználók informatikai támogatása, munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása, szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása, rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása,...tegnap 16:15
-
Delivery of actionable governance strategy within all master data domains for CHC ( Consumer HealthCare Global Business Unit ) Oversee continuous data cleansing and application of such policies across the CHC organization and within local Master Data Maintenance Teams Review, upd...tegnap 12:20
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 11:30
-
Support of network infrastructure Operation and maintenance of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).tegnap 00:40
-
Handling questions and issues via email, chat, and phone (in Hungarian and English). Creating and maintaining support documents (articles, FAQs, email templates). Close collaboration with the product development team to solve technical issues. Testing and reviewing new features a...máj. 26.
-
The primary function in this role is to provide commercial support such as order management, order entry, price checking, order clearing, compliance, complaint handling, coordination of delivery and billing.máj. 26.
-
Mi lesz a feladatod? - szerver-hosting szolgáltatással kapcsolatos operátori tevékenység ellátása, - szerverek, hálózati eszközök egyéb hardver elemek be-ki szerelése, - kábelezési munkák végzése, - szerverek, hálózati eszközök egyéb hardver elemek újraindítása, - belső üzemeltet...máj. 26.
-
LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...máj. 26.
-
Speak with customers and complete casework support to help resolve customer issues to a satisfactory standard for assigned product areas according to defined processes. If no processes yet defined, consult with Senior Support Engineer, Principal, Product Lead, or direct Manager t...máj. 26.
-
Az üzletág szintű IT csoportban kliens támogatási feladatok ellátása Kapcsolattartás technikai kérdésekben az üzletág minden szintjén Standardizált informatikai rendszerek / szoftverek telepítése és támogatása Események / szolgáltatási igények / változtatási kérelmek elfogadása é...máj. 26.
-
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása: bejövő email-ek, valamit chat-en és instant-üzenetküldő rendszereken érkezett megkeresések kezelése angol nyelven, írásban(nem call center, a kapcsolattartás az ügyfelekkel e-mailen keresztül tőrténik) A szolgáltatás kapcsán termékinformáció a...máj. 26.
-
● Ipari fókuszú webalkalmazás fejlesztése - front-end fejlesztés (elsősorban ReactJS) ● Részvétel a szoftverdokumentáció és akár a tervezési folyamatokban ● Egyéb fejlesztéshez kapcsolódó számítástechnikai feladatokmáj. 26.
-
Network administration, including: participation in the secure network architecture planning drafting network design changes proposing network security solutions configuration and maintenance of the network configuration w.r.t. network security Corporate IT network support, inclu...máj. 26.
-
Support of network infrastructure Operation maintenance and development of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).máj. 26.
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...máj. 26.