IT support, Helpdesk állás, munka
197 db találat
-
Desktop support engineer
2100 Gödöllő, Haraszti utcaDesktop Technician will provide day to day local \ remote desktop support, receive inbound calls, answer questions, troubleshoot and document steps performed to resolve challenges with hardware, software and application issues in a ticketing system. The candidate will also need t... -
AS400 szakértő
BudapestA pénzintézet alaprendszerének üzemeltetése beérkező hibajegyek és igények kezelése, megoldása monitoring, kapacitástervezés, jogosultsági rendszer kialakítása, karbantartása, készenlét nyújtása esténként és hétvégén, kapcsolattartás a végfelhasználókkal... -
IT support munkatárs
TörökbálintAktuális Innovatív Informatikai fejlesztésekben való részvétel (pl. Office 365 felhő alapú megoldások bevezetése) Üzleteink támogatása informatikai területen online csatornákon és telefonon keresztül Üzleteink felújítása során az IT rendszerek kiépítése, átköltöztetése Társország... -
Helpdesk munkatárs
Budapest, 13. kerületkiskereskedelmi egységek, gyógyászati segédeszköz üzletek, kórházak, bentlakásos otthonok rendszereivel kapcsolatos telefonos segítségnyújtás rendszerek bemutatása, oktatása online vagy személyes jelenléttel program használatával kapcsolatos tanácsadás igények fogadása, dokumentá... -
It támogató
Budapest, XIII. kerületA cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörű elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven POSeidon rendszerek telepítése, hardveres és szoftveres hibák elhárítása POSeidon rendszerek konfigurálása,... -
Customer Support Specialist
Budapest XI. kerületYou maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice for customers by answering calls and emails. You help successfully develop and test new software features, taking into account our clients' point of view. You investigate custom... -
Service Transition Manager
Budapest, PécsCoordinates with IT Service Owner to on-board support for new services Serves as a SPOC for on-boarding activities for IT Service owners, business stakeholders and management Coordinates with other national and international IT teams Maintains the service support on-boarding proc... -
2nd Level IT Operations Specialist
BudapestProvide 2nd level technical support for IT systems Maintaining, monitoring, and administrating of IT systems e.g. CRM, ERP, Web Portals, Billing systems, Billing gateways, ESBs, API Gateways and fulfilment systems in addition to troubleshooting and resolving incidents, escalation... -
1st Level IT Operations Specialist
BudapestProvide 1st level frontline technical support fo IT systems Receiving and triage queries on technical IT issues and support in solving them by applying first level resolutions, escalations to second level support and escalation management Open tickets based on received phone call... -
IT üzemeltető
BiharkeresztesFelhasználótámogatás Hálózat karbantartás Windows Server környezet fejlesztés és karbantartás Vállalatirányítási rendszerek üzemeltetése Informatikai rendszerek működésének zavartalan biztosítása Beléptető rendszerek üzemeltetése építési munkaterületen Fejlesztési projektekben sz... -
Junior System Administrator
BUDAPESTAs a member of the 4flow team, you will perform tasks from all areas of system administration at our national and international locations. Your primary tasks in this position will include: 1st and 2nd level support Administration of Windows domain and Microsoft Exchange Manageme.... -
Junior support mérnök
VeszprémA vállalat által készített alkalmazások üzemeltetése Linux/Unix platformon, beleértve a telepítést, karbantartást, adminisztrációt és konfigurálást Ügyféltámogató rendszerek üzemeltetése Fejlesztői és tesztelői kollégákkal szoros együttműködés Napi kapcsolattartás nemzetközi csap... -
Technology Support Agent
1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.#Be our Tech superhero! Provide 1st line, 2nd and 3rd line VMS (and ATS) support to customer programs, with a main focus on supporting the clients, their stakeholders, onsite colleagues and colleagues in Europe. 1st line support consists of handling incidents, service requests a... -
Senior IT Service Desk Support Consultant (880.000 HUF / month)
BudapestProviding infrastructure and application support in German or French or Italian or Spanish or Portuguese or Russian or Swedish + English languages Call and Incident Handling in Service Now Analyze issues/requests / incidents and assigns to relevant functional teams or resolve the...- Havi nettó fizetés, juttatás:
- 750 000 - 920 000 Ft
-
Italian Speaking Service Desk Representative
BudapestResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which... -
Resident IT Technician
1134 Budapest, Váci út 17.PC refresh or PC exchange, change the owner of an asset and single swap (HW-Incident) install manual packages from software share on the new Device. Install the newest Software Version, possibly via SCCM. check if additional installed hardware is in use and if it will work with t... -
Rendszergazda, informatikus
Budapestrendszerfelügyelet, rendszer karbantartás, rendszerfejlesztés új projektekben való segítségnyújtás kijáró kollégák munkájának technikai háttér segítése helpdesk segítségnyújtás (email, telefon, távsegítő szoftver), felhasználó támogatás -
Webfejlesztő
1039 Budapest, Pünkösdfürdő utca 52-54.Weboldal fejlesztése, felmerülő hibák javítása, karbantartása, optimalizálása Adatbázis optimalizálása Szerver karbantartása -
Service Desk Team Leader
BudapestInitiate and foster continuous improvement process (root cause/problem solving) Prioritize, respond and maintain the compliant management process Participate in new hire interviewing and the candidate selection process Monitor and measure performance of the team and individuals a... -
Spanish and Portuguese speaking Service Desk Agent
BudapestHandle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases
Egyéb munkalehetőségek IT üzemeltetés, Telekommunikáció kategóriában
- Hálózati és Rendszermérnök (198)
- IT, Telecom vezető (25)
- IT support, Helpdesk (198)
- Rendszerüzemeltető (224)
- Rendszergazda (132)
- Vállalatirányítási rendszer, SAP (64)
- Telekommunikáció (25)
- Információbiztonság (68)
- Projektmenedzsment (108)