It support, helpdesk állások, munkák
242 db találat
Szűrés
-
máj. 17.
-
máj. 16.
-
Eager to see the benefits of your language skills? Are you ready to discover a position that combines IT with your interpersonal communication abilities? If yes, we can provide you an excellent opportunity to do so… In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your langua...Friss
-
Eager to see the benefits of your language skills? Are you ready to discover a position that combines IT with your interpersonal communication abilities? If yes, we can provide you an excellent opportunity to do so… In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your langua...Friss
-
Komplex feladatok A vállalat informatikai stratégiájának kidolgozása Kapcsolattartás az informatikai szolgálatásokat nyújtó partnerekkel (kamerarendszer, telekommunikáció, szerverpark stb.) Szolgáltatási szintek megállapítása és ellenőrzése Részvétel az IT projektekben, azok koo...ma 11:36
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesma 07:49
-
Analysis and resolution of incidents for Buying processes in SAP on 2nd level Monitoring of events in SAP related to our global supply chain and appropriate troubleshooting Proactive and continuous improvement of the support of our business processes Responsibility for knowledge...tegnap 16:03
-
kliensoldali rendszerek zavartalan működésének biztosítása az infrastruktúra üzemeltetése – egyik fő feladatod lenne a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel együttműködés a megrendelő IT szervezetének munkatársaival feladataid p...tegnap 16:02
-
Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Incident...tegnap 15:56
-
Microsoft Hyper-V, VMware alapú hostok, cluster környezet üzemeltetése Microsoft Windows, Linux alapú virtuális gépek és fizikai szerverek üzemeltetése; életciklus alatti patch management, szerverek kivezetése MS Active Directory infrastruktúra, Azure AD konfigurációja, üzemeltet...tegnap 13:59
-
The Contact Centre Associate leads and coordinates activities of the Regional Shared Services Centre Hub. S/he ensures the smooth flow of work and information by setting priorities and organizing the day-to-day work. The job role requires in-depth knowledge and interpretation of...tegnap 12:16
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseit, problémáit fogadd telefonon, emailben és első, valamint másod szintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támogatási c...tegnap 11:20
-
Bereitstellung und Unterstützung lokaler IT Services. Anwendungsunterstützung des digitalen Arbeitsplatz, u.a. auf Basis Microsoft 365. Erfassung, Bearbeitung und Lösung von Hard- Software Problemen auf Basis der zentralen IT Standards mit Unterstützung von Service Now (Helpdesks...tegnap 09:44
-
Incident Managerként a Service Desk szolgáltatásainak minőségének felügyelete és biztosítása Incident Management folyamat napi szintű lebonyolítása, felügyelete, szükség szerinti fejlesztése Folyamatosan kapcsolatot tart a menedzsmenttel, és információt szolgáltat a folyamattal,...tegnap 09:20
-
Másondszintű ügyféltámogatás SzolgáltatásüzemeltetésFriss
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...Friss
-
First Line Analysts aka Service Desk Agents as the members of a first line customer support team, find the best and the easiest solution for users’ problems. This entry level position fits you perfectly if you are junior or you are in the early stage of your career and you wish t...Friss
-
Az új ügyfelekkel történő onboarding folyamat technikai támogatása. Meglévő ügyfelekkel történő re-onboarding folyamat technikai támogatása. A MiniCRM rendszer testreszabása az onboarding folyamat során. Komplex technikai igények megvalósítása (pl. MiniCRM testreszabása, automati...Friss
-
Develop and increase the maturity of the analytics landscape Definition of processes and structures Product Responsible for Analytics tools Expert support to development teams, and 3rd Level Contact for SAP Manage and coordinate releases and system upgrades Ensure and improve the...Friss
-
Participation in short analysis and understand the requirement Check the possible solutions on alignment with the strategy Support business partner to properly plan and initiate the activities Supports cross functional team to deliver common solutions for the Business Contribute...Friss
-
Responsible of the smooth operation of high availability (7/24) systems Maintain the authorization systems configuration Support the operation of ATM/POS network Participate in Business Continuity tests Maintain value added services Complete project related changes and implementa...ma 12:20
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!