It support, helpdesk állások, munkák
129 db találat
Szűrés
-
S2D és HyperV Cluster, Microsoft Office 365 és Azure infrastruktúrák napi szintű üzemeltetése és felügyelete Windows és Linux szerverek üzemeltetése, frissítése, felügyelete MS DPM és/vagy Veeam mentőrendszer üzemeltetése, konfigurációja Office 365 hybrid környezet üzemeltetése M...Friss
-
Hibabehatárolás és javítást végzel a hozzád rendelt informatikai eszközökön, berendezéseken (pl. pc, notebook, különböző nyomtatók, mobilok, PDA-k), és rendszerekkel kapcsolatban Elvégzed a garanciális eszközök bevizsgálását és szükség esetén indítod a s garanciális javíttatást,...ma 14:25
-
a TRUMPF saját CAD/CAM softwarekkel kapcsolatos vevőszolgálati/tanácsadási/oktatási tevékenység ellátása hazai és külföldi ügyfeleink részére ügyfélszolgálati tevékenység, ügyfelek által bejelentett problémák hatékony megoldása Software frissítési szerződések kidolgozása és gondo...ma 14:10
-
Team member role that requires general supervision Manages day-to-day internal client interaction. Sets and manages internal client expectations. Communicates effectively with internal clients to identify needs and evaluate alternative business solutions. Continually seeks opport...ma 13:15
-
This is a hands-on technical position in a complex multi-platform environment with a wide variety of duties that include: Install and configure computer hardware, operating systems, and applications Monitor and maintain computer systems, networks, and Avaya telephone equipment A...ma 12:55
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests. Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat. Support our top customers using your specific language skills.ma 09:40
-
Partnereink informatikai támogatásának biztosítása Helyszíni jelenlét partnereink telephelyein Azonnal megoldható hibák és felhasználói igények megoldása Jegykezelő rendszer használata és pontos feladat dokumentáció Közös tudásbázis bővítése új megoldási javaslatokkal...ma 09:35
-
Szerver monitoring és szerver oldali üzemeltetési feladatokban való részvétel Hibajegyek kezelése, hálózati és kliens oldali hibaelhárítás Szerver oldali hibabehatárolás, elhárítás Implementációs és ütemezett karbantartási feladatok ellátása szerver környezetben Tevékenységek adm...ma 09:10
-
Felhasználók L2 szintű támogatása SAP jogosultsági igények szakmai ellenőrzése Közreműködés fejlesztési feladatok tesztelésében, fejlesztéshez kapcsolódó GxP dokumentációk elkészítésében, végfelhasználók oktatásában. Vezető modulfelelős irányításával kisebb fejlesztési feladatok...ma 08:30
-
RPA, workflow és low-code megoldások, alkalmazások kialakítása a cég partnerei számára Egyedi projektekben való részvétel Részvétel a kapcsolódó support tevékenységekben Hibaanalízis és megoldási alternatívák kidolgozása Esetenként üzleti követelményspecifikációk elemzése és az...ma 05:20
-
Banki alkalmazások 2. szintű támogatása A hibajegy kezelő rendszerben érkező hibabejelentések, kérések megoldása Megoldandó problémák priorizálása, hibák elemzése és reprodukálása Segítségnyújtás ügyfeleknek a hibák elhárításában Kijavított megoldások tesztelése, részvétel az új...ma 00:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 13:50
-
Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...tegnap 12:00
-
Norwegian Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...tegnap 11:40 -
Műszaki megkeresések, hibabejelentések fogadása, ezek értékelése, kategorizálása egy jegyrendszerrel segítségével Hardver- és szoftvertámogatás nyújtása és a felhasználók segítése informatikával kapcsolatos kérdésekben Hibaelemzések készítése a meghibásodások fenntartható kiküszö...tegnap 07:15
-
You coordinate process and document requests (incidents, changes) received from key users of different locations as well as maintenance activities You narrow down root causes, derive necessary tasks and organize with locations and our technical experts You will be involved in sup...máj. 27.
-
2-4 fős csoport szakmai támogatása, feladatainak koordinálása, felhasználók informatikai támogatása, munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása, szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása, rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása,...máj. 27.
-
Delivery of actionable governance strategy within all master data domains for CHC ( Consumer HealthCare Global Business Unit ) Oversee continuous data cleansing and application of such policies across the CHC organization and within local Master Data Maintenance Teams Review, upd...máj. 27.
-
DUTCH Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas munkavégzési helyResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 27. -
Support of network infrastructure Operation and maintenance of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).máj. 27.