It support, helpdesk állások, munkák

131 db találat Szűrés
  • Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...
    ma 12:00
  • Norwegian Speaking Service Desk Representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...
    ma 11:40
  • IT rendszergazda

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Németország
    Műszaki megkeresések, hibabejelentések fogadása, ezek értékelése, kategorizálása egy jegyrendszerrel segítségével Hardver- és szoftvertámogatás nyújtása és a felhasználók segítése informatikával kapcsolatos kérdésekben Hibaelemzések készítése a meghibásodások fenntartható kiküszö...
    ma 07:15
  • 2-4 fős csoport szakmai támogatása, feladatainak koordinálása, felhasználók informatikai támogatása, munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása, szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása, rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása,...
    tegnap 16:15
  • Delivery of actionable governance strategy within all master data domains for CHC ( Consumer HealthCare Global Business Unit ) Oversee continuous data cleansing and application of such policies across the CHC organization and within local Master Data Maintenance Teams Review, upd...
    tegnap 12:20
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    tegnap 11:30
  • Handling questions and issues via email, chat, and phone (in Hungarian and English). Creating and maintaining support documents (articles, FAQs, email templates). Close collaboration with the product development team to solve technical issues. Testing and reviewing new features a...
    máj. 26.
  • LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...
    máj. 26.
  • Kliens támogató

    7632 Pécs, Móra Ferenc utca 72.
    Az üzletág szintű IT csoportban kliens támogatási feladatok ellátása Kapcsolattartás technikai kérdésekben az üzletág minden szintjén Standardizált informatikai rendszerek / szoftverek telepítése és támogatása Események / szolgáltatási igények / változtatási kérelmek elfogadása é...
    máj. 26.
  • Ügyfélszolgálati feladatok ellátása: bejövő email-ek, valamit chat-en és instant-üzenetküldő rendszereken érkezett megkeresések kezelése angol nyelven, írásban(nem call center, a kapcsolattartás az ügyfelekkel e-mailen keresztül tőrténik) A szolgáltatás kapcsán termékinformáció a...
    máj. 26.
  • ● Ipari fókuszú webalkalmazás fejlesztése - front-end fejlesztés (elsősorban ReactJS) ● Részvétel a szoftverdokumentáció és akár a tervezési folyamatokban ● Egyéb fejlesztéshez kapcsolódó számítástechnikai feladatok
    máj. 26.
  • Network administration, including: participation in the secure network architecture planning drafting network design changes proposing network security solutions configuration and maintenance of the network configuration w.r.t. network security Corporate IT network support, inclu...
    máj. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim