It support, helpdesk állások, munkák
170 db találat
Szűrés
-
4 fős ügyfél - kapcsolattartói csapat vezetése munkafolyamatainak koordinálása ügyfél igények SLA szerinti kielégítése. A csapat munkájában aktív részvétel: Helpdeskben a bejelentések menedzselése, belső eljárásrend szerinti priorizálása, ügyfelekkel és kollégákkal folyamatos kap...ma 14:37
-
We are looking for an IT Technician, dealing with IT Desktop Support within a multinational company directly at our customer's premises in Budapest. Main tasks: Install, upgrade, support and troubleshoot Windows and any other authorized desktop software/applications Install, upgr...ma 11:26
-
Turisztikai szoftvereink bevezetési folyamatainak támogatása munka- és ügyeleti időben, Felhasználók betanítása, Telefonos és email-es kapcsolattartás, segítségnyújtás céges partnereinknek, Felhasználói visszajelzések közvetítése a fejlesztés részére, Elvégzett javítások tesztelé...ma 10:07
-
Provide high-level availability and technical support for the Client regarding complex issues and identify the best solutions Hardware/software troubleshooting of smart devices by phone, remotely, or on the spot (requires traveling monthly/bimonthly up to 1 week, within Europe) A...ma 09:42
-
A vállalatnál dolgozó kollégák részére felhasználói támogatás nyújtása Számítógépek, mobiltelefonok, laptopok üzemeltetése Operációs rendszerek telepítése és konfigurálása Szoftveres, illetve hardveres hibák feltárása és elhárítása IT infrastruktúrába tartozó hálózati eszközök ke...Friss
-
Support implementation of new solutions, testing, management, troubleshooting, and administration of new and existing systems within Generics and Specialty areas of a Pharmaceutical laboratory environment which include but not limited to Chromatography Data Systems such as Empowe...ma 17:25
-
Lead a service desk team, which provides first-level IT support to the customer Coordinate the operational tasks on a daily basis Follow up on existing tickets and escalate unresolved cases to relevant support teams Keep SLA’s and help the team to achieve the target KPI’s Run and...ma 16:35
-
Our partner is a leading global provider of mission critical air and gas handling products providing service and support to customers around the world. To manage user service desk requests, both automated and user generated, within defined SLA’s and to provide initial triage and...ma 16:15
-
ügyfelektől érkező bejelentések kezelése bejelentések adminisztrációja és végig követése felhasználói, illetve kliens oldali L1 szintű hibák megoldása, magasabb szintű problémák továbbítása a megfelelő megoldó csoportok felé IT problémák távmenedzsment eszközökkel való megoldása...ma 14:25
-
Telefonon, email-en és jegykezelő rendszerekben érkező kérések, bejelentések rögzítése számítógépen, ügyeletes értesítése, bejelentések életciklusának nyomon követése, felhasználók felé történő folyamatos visszajelzés; Rendszer monitorozás szoftveres támogatással, monitoring rias...ma 14:12
-
Adatközpont üzemeltetése, hibakeresés és elhárítás a háttér-infrastruktúrán és a hosztolt szervereken Felügyeleti rendszerek, biztonsági mentések napi szintű kezelése Új szerverek telepítése, frissítése, telepített programok adminisztrációja, elsősorban Windows környezetben Beérk...ma 13:50
-
Provide 1st/ 2nd line IT support to colleagues in the UK and globally and support the IT Manager with the implementation of the IT strategy. Primary point of contact for end users for hardware and software technical support. Visit business units or site offices to provide hands...ma 13:50
-
napi alkalmazás üzemeltetési feladatok ellátása rutin ellenőrzések végrehajtása logfile-ok ellenőrzése, monitorozása adatbázisokból automatikus riportok fejlesztése, karbantartása, valamint egyedi riportok és statisztikák készítése alkalmazások fejlesztése, bővítése csapatban és...ma 13:20
-
Mit is várunk el leendő rendszergazdánktól? Az alábbiakat biztosan: IT szerver infrastruktúra üzemeltetését, MS Hyper-V, MS Exchange, MS SQL, MS 365 (Teams, Sharepoint), Ubuntu/Debian (Apache+MySQL), Hálózati infrastruktúra üzemeltetését, Részvétetl a beérkező hibajegyek kezelés...ma 11:40
-
kliensoldali rendszerek zavartalan működésének biztosítása az infrastruktúra üzemeltetése – egyik fő feladatod lenne a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel együttműködés a megrendelő IT szervezetének munkatársaival feladataid p...ma 11:05
-
Fogadd ügyfeleink hívásait, olvasd leveleiket, használd ticketing rendszerünket és segíts megoldani az informatikai ügyfélkéréseket. Végezz beállításokat hálózati eszközökön, szervereken, telefonközpontokon, ügyfél igények alapján. Segíts nekünk számítógépes és telefonos hálóza...ma 09:35
-
File- és levelező szerver felügyelete és karbantartása (hardver, szoftver), archiválás, vírusellenőrzés, biztonsági mentések, új felhasználók felvétele és jogosultságok kiadása. Felügyeleti szerver karbantartása (hardver, szoftver), archiválás, vírusellenőrzés, biztonsági mentés...ma 09:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which cannot be resolved o...ma 08:55
-
Informatikai támogatás nyújtása a Keter Hungary Kft. telephelyein (Ebes és Budapest) Számítógépek telepítése, konfigurálása, karbantartása, hibaelhárítás Lézer- és hőnyomtatók, táblagépek, kézi vezeték nélküli szkennerek, fénymásolók, Wi-Fi eszközök, mobiltelefonok és vezetékes t...ma 08:25
-
Közreműködés programtesztelésben, bevezetési feladatokban HelpDesk rendszeren keresztül beérkező ügyfélproblémák kezelése, megoldása Fejlesztési igények továbbítása, menedzselése Helyszíni támogatás a partnereinknek Közreműködés oktatásban, oktatási anyagok elkészítésében...ma 05:35