IT support, Helpdesk állás, munka
197 db találat
-
Senior IT Professional - Desktop Services - 2nd level
Pécs, Budapestproviding 2nd level support regarding Desktop Services for ALDI International countries (Europe, United States, Australia) planning and development of automated Windows operating system installations supporting the selection of new client hardware (e.g. notebooks, convertibles, t... -
Senior IT Professional - Microsoft Exchange - 2nd level
Pécs, Budapestproviding 2nd level support regarding all Microsoft Exchange related incidents for ALDI International countires (Europe, United States, Australia) analysis, classification and correction of system failures within the scope of incident management handling requests and changes coop... -
IT Engineer - Microsoft Exchange
Pécs, Budapestproviding 3rd level support regarding all Microsoft Exchange related incidents for ALDI International countires (Europe, United States, Australia) analysis, classification and correction of system failures within the scope of incident management handling requests and changes coop... -
IT Engineer - Software Distribution and Patch Management
Pécs, Budapestproviding 3rd level support regarding Software Distribution and Patchmanagement for ALDI International countries (Europe, United States, Australia) extension and maintenance of the Software Distribution infrastructure (Ivanti Endpoint Manager) regular configuration of patch days.... -
Senior IT Service Desk Support Consultant (880.000 HUF / month)
BudapestProviding infrastructure and application support in German or French or Italian or Spanish or Portuguese or Russian or Swedish + English languages Call and Incident Handling in Service Now Analyze issues/requests / incidents and assigns to relevant functional teams or resolve the...- Havi nettó fizetés, juttatás:
- 750 000 - 920 000 Ft
-
Dutch Speaking Service Desk Representative
1095 BudapestResolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which... -
Informatikai munkatárs (IT biztonság)
BudapestVírusinformációk naprakészen tartása érdekében folyamatosan kapcsolatot tart a vírusvédelemmel foglalkozó szervezetekkel, javaslatot tesz a velük való együttműködés formáira. Vírusfertőzés gyanúja esetén gondosodik a feltételezett fertőzött rendszer izolálásáról a fertőzés okának... -
IT helpdesk munkatárs (16-0424)
Szabolcs-Szatmár-Bereg megyeFelhasználók elsőszintű támogatása, IT problémák megoldása, dokumentálása, Irodai és globális informatikai rendszerek és projektek bevezetésének támogatása, IT jelenléti és telefonos ügyfélszolgálat ellátása, Berendezések ütemezése, nyomon követése, karbantartás végrehajtásának t... -
Konzulens
1119 Budapest, Fehérvári út 84a.Gazdálkodási rendszer bevezetése Felhasználóinak szakmai támogatása Ügyfélbejelentések kezelése Zárások szakmai támogatása Rendszerbevezetések kapcsán az ügyféloldali igények felmérése Felhasználói rendszer oktatása Szoftver továbbfejlesztésében való részvétel (specifikálás, tesz... -
IT Support
1119 Budapest, Fehérvári út 84.Gazdálkodási szoftver bevezetésében részvétel Rendszerbevezetések kapcsán az ügyféloldali igények felmérése Különböző gazdálkodási, ügyviteli rendszerek felhasználói bejelentések megválaszolása, megoldása Felhasználók szakmai támogatása Szoftver továbbfejlesztésében való részvéte... -
Spanish speaking Service Desk Agent
BudapestHandle end user calls and web queries in Spanish and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases -
German Speaking 1.5 level Service Desk Representative
Budapest, IX. kerületRespond to incidents and provide resolution in the SLA target time Handling ServiceNow incidents assigned by Enterprise service desk Tier 1 EMEA group for Channel application related issues Providing Tier 2 support by Troubleshooting Channel application related issues based on p.... -
Portuguese speaking Service Desk Agent
BudapestHandle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing cases -
Junior it specialist
1139 Budapest, Teve utca 60.Cégen belül informatikai eszközök telepítése, támogatása, javítása Távoli asztallal eszközök, gépek beállítása, szerelése Ügyfelek problémáinak megoldása telefonon, illetve e-mail-ben Több rendszer egyidejű támogatása Irodában felmerülő informatikai problémák kezelése Segí... -
IT learning expert
Eger or BudapestSupport projects and workstream in their training efforts Consult as IT learning expert with the best choice of channels, tools and formats and with state of the art design of trainings and knowledge management solutions Produce user oriented trainings material together with the.... -
Helpdesk munkatárs
SzegedKezeli a telefonon vagy e-mailben érkező kéréseket, problémákat, panaszokat Tájékoztatja az ügyfeleket, tanácsot ad nekik, segíti őket a szolgáltatás használatában Kezeli a felhasználók fiókjait Rögzíti az esetleges hibabejelentéseket, hibajegyet vesz fel, használja az ehhez kapc... -
IT támogató munkatárs
4300 Nyírbátor, Coloplast utca 2.napi rutinszerű tevékenységek elvégzése a Coloplast informatikai infrastruktúrájához tartozó rendszereken, rendszerelemeken felhasználók elsőszintű támogatása és IT incidensek megoldása, dokumentálása a jegykezelő rendszerben (POB) IT jelenléti és telefonos ügyfélszolgálat ellátá... -
Technical Support Engineer
BudapestTechnical support of all parts and components, including all Dahua product lines Troubleshooting issues in the field over the phone, Skype or email Support to Installation and Distributors in the field. Field training, including new product launches, roadshow and workshop Prepara... -
IT helpdesk munkatárs (Level1)
BudapestVállalati ügyfeleink támogatása magyar és angol nyelven technikai és általános témakörökben. Gyakori technikai kérdések: hogyan tud belépni a rendszerbe; hogyan tud adatlapokat hozzáadni és szerkeszteni; hogyan keressen a rendszerben található információkra; hogyan szűrjön az ada...
Egyéb munkalehetőségek IT üzemeltetés, Telekommunikáció kategóriában
- Hálózati és Rendszermérnök (210)
- IT, Telecom vezető (29)
- IT support, Helpdesk (197)
- Rendszerüzemeltető (233)
- Rendszergazda (126)
- Vállalatirányítási rendszer, SAP (66)
- Telekommunikáció (32)
- Információbiztonság (72)
- Projektmenedzsment (109)