It support, helpdesk állások, munkák
219 db találat
Szűrés
-
máj. 21.
-
máj. 22.
-
Linux disztribúciók, AIX rendszerek kezelése Linux alkalmazás szerverek üzemeltetése Linux Webszerver megoldások, terheléselosztók konfigurálása Virtualizációs réteg kezelése (VMWare) Informatikai problémák megoldása több szereplős ügyfél környezetben IT dokumentációk naprakészen...tegnap 16:49
-
Nyomtatók, fénymásolók telepítése, felügyelete TeamVieweren Hibaelhárítás távolról Telefonos és e-mailes kapcsolattartás Belső kollégák IT támogatása Szerviz igények továbbításategnap 16:01
-
Munkafolyamatok: A vállalat működéséhez szükséges folyamatos informatikai támogatásban való részvétel, rendszergazdai folyamatok A vállalatnál dolgozó kollégák IT támogatása Munkaállomások és szerverek telepítése, karbantartása Microsoft környezetben Alkalmazások felügyelete, f...tegnap 14:26
-
Munkaállomások kényeztetése Felhasználói programok hegesztése Felhasználók támogatása ügyes-bajos IT dolgaikban Szerverek életben tartása, transzplantáció, néha feltámasztás Meteorológus nem leszel, de privát és publikus felhőrendszereket is üzemeltetsz Munkavégzés: helyszínen va...tegnap 13:11
-
Ügyfelünk üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, tesztelésetegnap 08:02
-
IT terület napi feladatainak támogatása IT projektek önálló kezelésetegnap 21:55
-
Follows all Corning policies and documented processes including Incident Management, Request Fulfillment and Knowledge Management Utilizes Knowledge Base (KB) articles to provide effective and timely analysis, troubleshooting and accurate resolution/routing of incidents and reque...tegnap 18:20
-
Call and Incident Handling Assist users over the telephone with their reported tickets Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in Remedy ticketing tool Own the ticket throughout its life cycle and ensures th...tegnap 17:51
-
PC-k üzemeltetése, karbantartása, PC-k javítása; Informatikai biztonság fenntartása (vírusvédelem, felhasználói jogosultsági szintek); Felhasználói fiókok adminisztrálása, felhasználók támogatása; Microsoft kiszolgálói (MS Windows Server, AD, M365) környezet felügyelete, üzemelte...tegnap 16:35
-
IT-Szerviz - Helpdesk 1.-2. szintű támogatás Telefonos helpdesk szolgáltatás nyújtása Cégcsoporton belüli felhasználók helyszíni támogatása az ország egész területéntegnap 16:35
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben, CRM és ERP rendszerek napi használata (Salesforce/SAP) Felhasználói támogatás nyújtása (távoli-telefonon- emailban) Belső szervizzel való szoros közreműködés és információ továbbítás. Raktárkészlet kezel...tegnap 16:05
-
IT problémamegoldás távmenedzsment eszközökkel vagy helyszíni megjelenéssel, angol nyelven is, Különböző üzleti, ügyfél specifikus alkalmazások 1. és 2. szintű támogatása, Incidensek és problémák szükség szerinti eszkalálása, Munkaállomások telepítése, üzemeltetése, szoftver és h...tegnap 15:43
-
Windows és Linux operációs rendszerek telepítése és felügyelete Hálózati eszközök és szolgáltatások és adatbázisok felügyelete Felhőszolgátatások supportja DevOps feladatoktegnap 15:00
-
Ground Handling service level coordinator
Legyen az első 5 jelentkező között!1185 Budapest, BUD Nemzetközi repülőtér 1.Supporting the ongoing BUD-GH SLA test phase, and go-live project. Follow up on KPIs of the BUD-GH SLA, spot checks and suggestions for modifications. Keeping contact for person with the ground handling companies. Identification and escalation of the daily GH issues on systemic l...tegnap 15:00 -
Hardver-szoftver rendszereink irodai előkészítése/előtelepítése, kiszállítása, helyszíni telepítése. Rendszereink támogatása telefonon, internetet és az ügyfélnél helyszíni szervizelése. Szoftvereink konfigurálása és működésének bemutatása. Rendszereinkhez kapcsolódó hálózat konf...tegnap 14:55
-
Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...tegnap 14:55
-
POS / banki terminálok szoftverezése, karbantartása és felügyelete POS / banki terminálok kitelepítése (könnyű fizikai munka) Esetleges hibajegyek kezelése, megoldása Rendszerhez szükséges infrastruktúra kiépítésetegnap 14:15
-
Teljes körű domain és cPanel (webtárhely) ügyintézést végzel irodánkban (XIII. kerület ) – ez lesz a fő munkavégzési helyed Első szintű hibaelhárítást nyújtasz ügyfeleinknek a domainek, a webtárhelyek tekintetében – gyors és szakszerű problémakezelést folytatsz Kapcsolatot tart...tegnap 13:40
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 13:35
-
Providing 1 and 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English...tegnap 13:15
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!