It support, helpdesk állások, munkák
228 db találat
Szűrés
-
máj. 21.
-
tegnap 10:45
-
Manage professional customer communication (presentations, on-site meetings, regular telephone conferences, online meetings) Processing and coordination of customer inquiries, complaints and complex change / service requests Recording and analysis of user requirements Ensure form...tegnap 14:35
-
Változatos, de leginkább hoszting szolgáltatásokkal, cPanellel és WordPresszel kapcsolatos információs és technikai segítségnyújtás beérkező telefonos és e-mailes ügyfélmegkeresésekre. A 8 órás munkaidő nagy részében ticket (hibajegy) alapú technikai jellegű segítségnyújtás törté...tegnap 12:35
-
A KRÉTA rendszer terméktámogatása: a beérkező nem informatikai hibajegyek kezelése, kérdések megválaszolása. Az intézmények tantestületének képzése, oktatása. Esetenként 50-100 fős csoportoknak előadás tartása a rendszer működéséről; személyes, helyszíni vagy digitális, on-line f...máj. 21.
-
Az ALCAR Hungária és a Gumiprofi Team teljes körű hardver és szoftver infrastruktúra rendszeradminisztrációja A munkatársak támogatása IT folyamatokban, minden telephelyen (környezet: Windows 10, 11) Helyi hálózati adminisztráció (LAN) Új belépő munkatársak informatikai támogatás...máj. 21.
-
Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása informatikai területen, német nyelven Hibadokumentáció, adminisztráció Együttműködés más csoportokkal Ügyfelek, kollégák informálásamáj. 21.
-
Lead and coordinate CBI High/Critical incident resolution / Conduct Root Cause Analysis (RCA) Manage lifecycle of incident / problem tickets Initiate and lead technical conference calls Coordinate efforts of all involved parties, including suppliers and external teams Initiate an...máj. 21.
-
Creation and processing of contract documents Documentation and maintenance CRM-databasemáj. 21.
-
Százhalombattai csapatunkba keresünk olyan kollégát, aki már szerzett tapasztalatot az IT szektorban, de még szeretne tanulni, fejlődni. Ehhez mi olyan munkahelyet biztosítunk, ahol a minőségi munkavégzés és az ügyfélközpontúság mellett a folyamatos fejlődés és fejlesztés a cél...máj. 21.
-
A vállalat tulajdonában lévő informatikai rendszereknek (országosan több telephelyen) a folyamatos karbantartása, üzemeltetése, fejlesztése és monitorozása Fejlesztési projektekben szakmai támogatás nyújtása Napi üzemeltetési feladatok ellátása, hibák felderítése, teljesítményopt...máj. 20.
-
IT ügyfélszolgálati teendők ellátása végfelhasználók felé telefonon/e-mailben/webes felületen/személyesen Az informatikai rendszerek helyszíni illetve távoli támogatásának ellátása végfelhasználók felé Felhasználókkal és 2. és 3. szintű IT support-tal történő kapcsolattartás Beér...máj. 20.
-
Szortírozó üzem és GLS Depó telephelyek IT működésének biztosítása (hardware, software) Felhasználók támogatása Alap rendszergazdai feladatok ellátása (Windows munkaállomások- hálózat karbantartása, ezek létesítése / beállítása / bővítése, jogosultságok kezelése) Ügyviteli szoft...máj. 20.
-
Technikusokon keresztül érkező bejelentések jelzése a ServiceDesk felé, hogy ticketet tudjanak rá nyitni. DN ServiceDesk által EBS-ben rögzített retail ticketek technikusokra osztása, Silvanusra történő kiküldése (15 percen belül). Hiányos hibajegy információ esetén egyeztetés az...máj. 20.
-
Dolgoztál már az ügyfélszolgálat területén vagy support munkatársként? Otthonosan mozogsz az informatika világában és valamilyen vállalatirányítási szoftverrel is van tapasztalatod? Hosszútávon gondolkodsz, hajlandó vagy elköteleződni és végig járni a ranglétrát egy kimagasló kar...máj. 20.
-
Daily administration Keeping contact with clients and proceed support Work in a German speaking environment in an international teammáj. 20.
-
Végfelhasználóktól érkező IT feladatok megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel Hardveres és szoftveres hibafeltárás Desktopok, laptopok, mobil telefonok kiadása, telepítése, visszavétele Kisebb videokonferenciák, Teams live eventek IT támogatása Feladatokhoz kapcsol...máj. 20.
-
German Speaking Technical Support Analyst
Legyen az első 5 jelentkező között!1134 Budapest, Váci út 37.Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Incident...máj. 20. -
Electra rendszer üzemeltetésének támogatása bankok részére Saját fejlesztésű elektronikus bankolás támogatása Napi szintű kapcsolattartás bankok informatikai osztályaival Electra rendszer oktatása a bankok informatikusainak Funkcionális tesztelések, tesztforgatókönyvek előállítás...máj. 20.
-
Senior Consultant(SAP ISU készülékkezelés és leolvasás területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!Budapest, Győr, Pécsa vállalat SAP IS-U-DM-MR modulok folyamatainak megismerése, üzemeltetése, támogatása üzleti megrendelőkkel való kapcsolattartás üzleti igények, fejlesztések koncepcionálása, specifikálása, azok megvalósításának támogatása kapcsolódó szakterületek (SAP MM, PM, ABAP fejlesztés) sz...máj. 20. -
Eager to see the benefits of your language skills? Are you ready to discover a position that combines IT with your interpersonal communication abilities? If yes, we can provide you an excellent opportunity to do so… In TATA Consultancy Services (TCS) you can implement your langua...máj. 20.
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!