It support, helpdesk állások, munkák
141 db találat
Szűrés
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás az alábbi témákban: Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Felmerülő észrevételek kezelése Telekommuni...Friss
-
Felhasználói támogatás biztosítása hardveres és szoftveres problémák esetén Rendszerüzemeltetés és hibaelhárítás a munkaállomások, szerverek és hálózati eszközök terén. Szoftverek telepítése, frissítése és karbantartása Adatvédelem és biztonsági intézkedések végrehajtása és fenn...ma 15:18
-
Irodai felhasználói- és egyedi fejlesztésű rendszerek üzemeltetése, támogatása, változáskezelése. Felhasználók szakértői támogatása. Hibabejelentések fogadása, kivizsgálása és kezelése, a felmerülő hibák elhárítása. Üzemeltetési folyamatok tervezése, dokumentálása. Vállalt SLA sz...ma 13:48
-
Rendszerbeállítással, paraméterezéssel kapcsolatos, adatbázis műveletet igénylő hibaelhárítási és problémamegoldási tevékenység. Napi szintű kapcsolattartás az ügyfelekkel. Részvétel az ügyfélnél történő bevezetésekben, a bevezetések tapasztalatainak elemzése, rendszerezése, tudá...ma 10:54
-
Fogadod és kezeled a beérkező IT üzemeltetéshez kapcsolódó felhasználói kéréseket, igényeket; Kollégáiddal együtt megoldod a rendszerekhez kapcsolódó felhasználói problémákat, vagy továbbítod azokat a rendszergazdákhoz, fejlesztőkhöz; Gondoskodsz a munkatársak céges készülékeihez...ma 09:06
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 16:17
-
Deployment of computers, installation of applications, account set-up, maintenance and troubleshooting To take ownership of user problems and be pro-active when dealing with user issues. Act as a liaison between users and internal and external support staff to ensure accurate p...tegnap 13:39
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 09:12
-
Felhasználói bejelentések fogadása, incidensek kezelése, megoldása Felhasználói azonosítók létrehozása, jogosultságkezelés a különböző rendszerekben Számítógépek, IT eszközök telepítése, üzembe helyezése telephelyeinken Egyszerűbb IT jellegű hibák elhárítása Egyszerűbb IT rendsze...ma 17:11
-
Independent and responsible execution of 2nd or 3rd level support for applications, services, and infrastructure Resolve Incidents, Problems & Service Requests Write step-by-step processes, solutions, and ticket updates Project effort estimation of projects according to affordabi...ma 17:08
-
Fulfill service requests, documentation, and training needs. Monitoring system operation and proactive error detection and solving. Incident and problem management. Ownership of the services or a set of additional tools besides SharePoint. Special tasks from our M365 project migh...ma 16:41
-
kollégáink informatikai támogatása, egyedi informatikai problémáinak kezelése, munkaállomások, nyomtatók, tárgyaló eszközök, irodai hálózat üzemeltetése, szoftver licencek adminisztrálása, szolgáltatások felhasználóinak kezelése, eszközigények kezelése, leltározás...ma 16:41
-
A felhasználókkal való kapcsolattartás, bejelentések fogadása, kategorizálása és adminisztrálása e-mailen, telefonon, ticketing rendszeren keresztül; IT jellegű igények kezelése, incidensek, felmerülő kérések megoldása, Level 1 szintű támogatás nyújtása felhasználók részére távme...ma 16:36
-
2-4 fős csoport szakmai támogatása, feladatainak koordinálása, felhasználók informatikai támogatása, munkaállomások telepítése, konfigurálása, frissítése, karbantartása, szerver oldali rendszergazdai feladatok ellátása, rendszerek monitorozása, felügyelete, mentése, archiválása,...ma 16:16
-
A projekt időtervének, költségvetésének folyamatos nyomon követése, ezzel kapcsolatos riportok elkészítése Számlák nyomon követése, árajánlatok és javaslatok készítése költségcsökkentési lehetőségekre A projekt csapat támogatása a társosztályok és az alvállakozók közötti együttmű...ma 14:21
-
Parts Support Team Leader
Legyen az első 5 jelentkező között!6 Holland Fasor, Székesfehérvár Hungary, 8000JOB RESPONSIBILITIES Lead and develop the FECS Parts Support Representative team to deliver world class level of service in Spare Parts Quotation. Respond to sales enquiries from customers on a timely manner. Find solution for replacement spare parts by understanding customer re...ma 14:06 -
Kulcsfontosságú szereplőként az üzleti igényeket lefordítod az IT nyelvére Alkalmazások működtetésének támogatása (meghatározott portfólión belül) Üzleti területekkel való együttműködés a követelmények meghatározásához Funkcionális és technikai specifikációk készítése Külsős besz...ma 13:20
-
- A FlexiTon által fejlesztett szoftver megoldások támogatása - Problémák diagnosztizálása és elhárítása - Service Desk szolgáltatás, esetkezelés, adminisztrációs feladatok - Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelek képviselőivel - Rendszertelepítés, karbantartás - Termékdokumentác...ma 12:41
-
Nach einer gemeinsamen Einschulung nimmst du selbstständig IT-Störungsmeldungen, Fragen und Änderungswünsche unserer User*innen professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch, remote und schriftlich Als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support üb...ma 12:25
-
Távközlési szolgáltatók számára készített saját szoftvereink terméktámogatása 1st és 2nd line support nyújtása ügyfeleknek Cég termékeinek tesztelése és üzembe helyezése (szoftvermodulok) Tesztrendszerek összeállítása és tesztelés végzése Operációs rendszer szintű terméktámogatás...ma 11:31