It support, helpdesk állások, munkák
245 db találat
Szűrés
-
máj. 16.
-
máj. 17.
-
Analysis and resolution of incidents for Buying processes in SAP on 2nd level Monitoring of events in SAP related to our global supply chain and appropriate troubleshooting Proactive and continuous improvement of the support of our business processes Responsibility for knowledge...ma 16:03
-
kliensoldali rendszerek zavartalan működésének biztosítása az infrastruktúra üzemeltetése – egyik fő feladatod lenne a felhasználóktól érkező IT problémák megoldása személyesen vagy távmenedzsment eszközökkel együttműködés a megrendelő IT szervezetének munkatársaival feladataid p...ma 16:02
-
Act as a single point of contact for phone calls, chat and emails from users regarding IT issues and queries Record incident resolutions in the Help Desk tool based on user communication via phone, email, chat etc. Ensure that issues are resolved within ticket life cycle Incident...ma 15:56
-
Microsoft Hyper-V, VMware alapú hostok, cluster környezet üzemeltetése Microsoft Windows, Linux alapú virtuális gépek és fizikai szerverek üzemeltetése; életciklus alatti patch management, szerverek kivezetése MS Active Directory infrastruktúra, Azure AD konfigurációja, üzemeltet...ma 13:59
-
The Contact Centre Associate leads and coordinates activities of the Regional Shared Services Centre Hub. S/he ensures the smooth flow of work and information by setting priorities and organizing the day-to-day work. The job role requires in-depth knowledge and interpretation of...ma 12:16
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseit, problémáit fogadd telefonon, emailben és első, valamint másod szintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támogatási c...ma 11:20
-
Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a Ticketing rendszerben Részt vállalsz az elsőszintű informatikai segítségnyújtásban a Társaság alkalmazottai és az Ügyfelei számára Aktív közreműködésedre számítunk a rögzített bejelentések megoldásában vagy kezelés...ma 10:06
-
Bereitstellung und Unterstützung lokaler IT Services. Anwendungsunterstützung des digitalen Arbeitsplatz, u.a. auf Basis Microsoft 365. Erfassung, Bearbeitung und Lösung von Hard- Software Problemen auf Basis der zentralen IT Standards mit Unterstützung von Service Now (Helpdesks...ma 09:44
-
Incident Managerként a Service Desk szolgáltatásainak minőségének felügyelete és biztosítása Incident Management folyamat napi szintű lebonyolítása, felügyelete, szükség szerinti fejlesztése Folyamatosan kapcsolatot tart a menedzsmenttel, és információt szolgáltat a folyamattal,...ma 09:20
-
Közép- és nagyvállalati ügyfelek hibajegyeinek koordinálása; A ticketekkel kapcsolatos adminisztráció és a megoldás koordinációja a bejelentéstől a megoldásig; Ticketek SLA-jának nyomon követése; Eszkalációs eljárások végrehajtása; Napi szintű riport készítés; Folyamatos kapcsola...tegnap 17:02
-
The goal is to create a seamless, positive experience for our employees that in turn enables them to serve our external customers and the businesses they support. The Russian Language Service Desk Associate delivers maintenance for a primary incident solution, and it is reported...tegnap 14:33
-
Informatikai eszközök beszerzése és beüzemelése HR-rel együttműködve Felmerülő hibák megoldásának kezdeményezése szoros együttműködéssel, az anyavállalattal (Ticketing rendszer használata- telefonos segítségnyújtás) Helyi infrastruktúra üzemeltetése – fejlesztések megszervezése U...tegnap 12:28
-
Main purpose of the job This is a language specific IT support role within Howden’s European service centre based in Budapest. The main function is to manage German user service desk requests, both automated and user generated, within defined SLA’s and to provide initial triage a...tegnap 11:19
-
Végfelhasználók informatikai támogatása, telefonos és személyes segítségnyújtás, Hibabejelentések kivizsgálása, problémák feltárása, ill. megoldása 1st level szinten, Hibák nyomon követése a ticketing rendszerben, Teams-en, valamint e-mailen keresztül, Laptop-, memória-, billenty...tegnap 11:00
-
Számítógépek/ Laptopok/ Mobil és egyéb informatikai eszközök HW és SW karbantartása, hibaelhárítása Új eszközök beüzemelése, telepítése IT infrastruktúra monitorozási feladatok ellátása, eszkalálása Rendszeres szoftver frissítések és biztonsági mentések elvégzése Felhasználók ope...ma 17:00
-
A vállalat hanginfrastruktúrájának napi szintű kezelése A megfelelő probléma- és változáskezelési folyamatok követése A közvetlen irányítás alatt álló hangalapú és call center környezetek informatikai biztonságának támogatása Fejlesztések, költségcsökkentési lehetőségek, valamint...ma 16:23
-
Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása holland nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elé...ma 15:25
-
Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása német nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elége...ma 15:25
-
Ügyfelek IT kéréseinek kezelése, problémák megoldása francia nyelven, Felhasználók hívásainak és webes kéréseinek kezelése, telefonon és emailben egyaránt, Nem megoldható problémák továbbítása az illetékes csapatnak, Adminisztrációs és dokumentációs feladatok elvégzése, Vevői elé...ma 15:20
-
Ügyfélproblémák teljeskörű adminisztrációja és felmérése Belső adatbázis karbantartása, fejlesztése Ügyviteli folyamatok kialakítása és működtetése Az anyacéggel és disztribútorokkal való kapcsolattartás Csoport szerződések és adatkezelési tájékoztatók menedzselése...ma 15:20
Nyomozzon az elveszett gyémánt után!
Regisztráljon, iratkozzon fel, tegye elérhetővé az önéletrajzát és nyerjen 2 millió forintot!
Játszom!