IT support, Helpdesk állás, munka
202 db találat
Szűrés
-
Software Engineer (Java), Associate - Global Investment Operations
1134 BUDAPEST, VÁCI út 47. GTC WHITE HOUSE. ÉP.április 19. -
tegnap 12:50
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex support problems for customer inquiries received via email and phone (and occasionally live chat) Use a variety of modern communicat...Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Asses...ma 12:00
-
To manage first-level support for the company’s network infrastructure and efficient end user support in applications and hardware To manage and support the ERP key user organisation, co-ordinating training requirements, and developing end-users in ERP modules as required To act....To manage first-level support for the company’s network infrastructure and ef...ma 11:35
-
Szerverek és infrastrukturális rendszerek üzemeltetése és az üzemeltetéshez köthető fejlesztési feladatok Globális Platform (szerverek és infrastrukturális rendszerek) üzemeltetése IT platformok eszköz-igények felmérése Készenlét és ügyeleti támogatás Change folyamatok tervezése,...Szerverek és infrastrukturális rendszerek üzemeltetése és az üzemeltetéshez k...ma 11:25
-
Installing, upgrading and maintaining our enterprise applications and internally developed custom applications. Providing 2nd level support for the supported applications. Troubleshooting issues related to the supported applications and investigating performance issues. Acting as...Installing, upgrading and maintaining our enterprise applications and interna...ma 10:50
-
Handle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesHandle end user calls and web queries in Portuguese and English languages Act...ma 10:10
-
Management of incidents and problems (lvl1-2 support, lvl3 if capable) by solving issues and communicating/coordinating with stakeholders (Business, other Technology units, 3rd party suppliers), escalation of issues if necessary Operation and maintenance of a wide variety of plat...Management of incidents and problems (lvl1-2 support, lvl3 if capable) by sol...ma 09:53
-
Meglévő banki mobilalkalmazásaink továbbfejlesztése Új mobilalkalmazások fejlesztése Megismerni a cégnél használt technológiákat Folyamatos kapcsolattartás a supportos kollégákkal, hibajavítások A fejlesztéshez kapcsolódó specifikációk, dokumentációk készítése...Meglévő banki mobilalkalmazásaink továbbfejlesztése Új mobilalkalmazások fejl...ma 09:27
-
Electra rendszer üzemeltetésének támogatása bankok részére Saját fejlesztésű elektronikus bankolás támogatása Napi szintű kapcsolattartás bankok informatikai osztályaival Electra rendszer oktatása a bankok informatikusainak Funkcionális tesztelések, tesztforgatókönyvek előállítás...Electra rendszer üzemeltetésének támogatása bankok részére Saját fejlesztésű...ma 09:27
-
Fejlesztési igények megfogalmazása Rendszertervek készítése Fejlesztési dokumentációk készítése Felhasználói dokumentációk készítése Meglevő dokumentációk karbantartásaFejlesztési igények megfogalmazása Rendszertervek készítése Fejlesztési dokum...ma 09:27
-
Meglévő banki alkalmazásaink szerver oldali továbbfejlesztése Megismerni a cégnél használt technológiákat Folyamatos kapcsolattartás a supportos kollégákkal, hibajavítások A fejlesztéshez kapcsolódó specifikációk, dokumentációk készítéseMeglévő banki alkalmazásaink szerver oldali továbbfejlesztése Megismerni a cé...ma 09:26
-
Analitikai rendszerek telepítése és üzemeltetése Események dokumentálása a Service Now ticketing rendszerben Üzemviteli L1 és L2 kliensek és alkalmazások üzemeltetése L1 és L2 jogosultság- és felhasználókezelés Kapcsolattartás az üzemeltetési feladatokat végző kollégáinkkal, part...Analitikai rendszerek telepítése és üzemeltetése Események dokumentálása a Se...ma 09:24
-
Kliens&Helpdesk szakértő (senior) (Debrecen, Nyíregyháza, Szolnok, Budapest)
Debrecen, Nyíregyháza, Szolnok, BudapestFelhasználók részére segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban, e mellett az irodai alapszoftverek, segédprogramok telepítése, konfigurálása, informatikai alapszolgáltatások – beleértve a szerverek és adatátviteli vonalak – elérhetőségének ellenőrz...Felhasználók részére segítségnyújtás a hardver- és szoftvereszközök használat...ma 08:50 -
Szakirányú végzettség vagy folyamatban lévő tanulmány, és/vagy hasonló területen szerzett munkatapasztalat középfokú angol nyelvismeret, főként írásos angol kommunikációs gyakorlat online oktatási informatikai rendszerek ismerete, MS Office szoftverek (elsősorban: Word, Excel, Po...Szakirányú végzettség vagy folyamatban lévő tanulmány, és/vagy hasonló terüle...ma 08:50
-
Demo rendszerek összeállítása (szerver, munkaállomás, router) Saját fejlesztésű szoftverek telepítése, frissítése munkaállomásokon, szervereken Kliens (munkaállomás), szerver és hálózat oldali probléma beazonosítása Bejelentett hibák kezelése jegykezelő rendszerben Társosztály fe...Demo rendszerek összeállítása (szerver, munkaállomás, router) Saját fejleszté...ma 08:35
-
Üzleti igények megértése, specifikálása, kapcsolódó folyamatok szervezése, Rendszereikhez kapcsolódó munkafolyamataink elemzése, azok javítására tett javaslatok kidolgozása, Rendszerek tesztelése, oktatása munkatársaink számáraÜzleti igények megértése, specifikálása, kapcsolódó folyamatok szervezése, Re...ma 08:10
-
Purchase Order (PO) és Inventory, ill. AP (szállítói folyószámla) folyamatok fejlesztése és támogatása Tesztelések végzése, koordinálása Folyamat kontroll és audit megfelelőség biztosítása Rendszerhibák megoldása Adatbázis lekérdezések (SQL) írása, pénzügyi riportok fejlesztése é...Purchase Order (PO) és Inventory, ill. AP (szállítói folyószámla) folyamatok...tegnap 18:55
-
Control daily activities of IT services delivered by vendors Monitor, report, analyse and escalate on service alignment (including service levels) Ensure that our external service providers meet specific service metrics, take care of contractual obligations Take care of daily ope...Control daily activities of IT services delivered by vendors Monitor, report,...tegnap 17:15
-
Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsapatoknak Egyszerűbb problémák megoldása Hálózati eszközök figyelése automatizált monitorozó rendszerben Proaktív hibamegoldás, előrejelezhető kiesések megakadályozása Jegykezelő rendszer használata, inci....Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsap...tegnap 16:55
-
A Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása voice alapú szolgáltatási területen, azaz: Egyszerűbb problémák koordinálása, megoldása, Hibadokumentáció, adminisztráció, Együttműködés más csoportokkal, Ügyfelek, kollégák informálása...A Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása voice...tegnap 16:55
-
Felhasználók és desktop környezet operatív támogatása Jogosultságok kezelése Belépési és kilépési procedúrák végrehajtása Licenszek kezelése Elektronikus jogosultságkezelő rendszer bevezetési projektben való aktív részvétel Napi szintű kapcsolattartás az ügyfél szolgáltatásmenedz...Felhasználók és desktop környezet operatív támogatása Jogosultságok kezelése...tegnap 16:55
Egyéb munkalehetőségek IT üzemeltetés, Telekommunikáció kategóriában
- Hálózati és Rendszermérnök (216)
- IT, Telecom vezető (27)
- IT support, Helpdesk (203)
- Rendszerüzemeltető (214)
- Rendszergazda (94)
- Vállalatirányítási rendszer, SAP (56)
- Telekommunikáció (71)
- Információbiztonság (80)
- Projektmenedzsment (95)