It support, helpdesk állások, munkák
135 db találat
Szűrés
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 09:02
-
ServiceNow rendszerben hibajegy alapú munkavégzés Személyes helyszíni felhasználótámogatás Informatikai eszközök előkészítése, telepítése Informatikai eszközök helyszíni üzembehelyezése Eseti alkalmazástelepítés, konfigurálás elvégzése Windows klienseken Mobileszközök előkészítés...tegnap 14:48
-
Windows rendszerek adminisztrátori szintű kezelése; Felmerülő szoftver/hardver hibák és igények kezelése; Hibajegyek kezelése, adminisztrációja; Kapcsolattartás végfelhasználókkal; Leltár/raktár kezelés; Belső hálózattal kapcsolatos hibák és igények kezelése; Alvállalkozói kapcso...tegnap 14:33
-
LVL 1 szintű alkalmazás támogatás (Teams, Office, VoIP, AD, Jogosultságok kezelése és konfiguráció), LVL 1 felhasználó támogatás (Alap hardver és szoftver beállítások, napi rutinfeladatok) kommunikáció az anyavállalat IT csapatával angol nyelven (alapszintű nyelvtudás elegendő),...ma 15:10
-
Monitorozó rendszerek nyomon követése, riasztási események kezelése Üzemszerű működéstől eltérő esetek továbbítása a rendszergazdák felé Technikai ügyfélszolgálat – hívások fogadása, magyar és angol nyelven Ügyfelek kérdéseinek, kéréseinek megválaszolásának nyomon követése Ügyfel...ma 14:55
-
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása: bejövő email-ek, valamit chat-en és instant-üzenetküldő rendszereken érkezett megkeresések kezelése angol nyelven, írásban(nem call center, a kapcsolattartás az ügyfelekkel e-mailen keresztül tőrténik) A szolgáltatás kapcsán termékinformáció a...ma 14:30
-
Hibabehatárolás és javítást végzel a hozzád rendelt informatikai eszközökön, berendezéseken (pl. pc, notebook, különböző nyomtatók, mobilok, PDA-k), és rendszerekkel kapcsolatban Elvégzed a garanciális eszközök bevizsgálását és szükség esetén indítod a s garanciális javíttatást,...ma 14:25
-
Support of network infrastructure Operation and maintenance of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).ma 14:10
-
Support of network infrastructure Operation maintenance and development of a Cisco based infrastructure (switching, routing, firewall, wireless and identity management) Troubleshooting Support of IT processes (Inicdent, service requests and problem management).ma 14:10
-
Our Customer Service team is critical to our mission, helping our clients with solutions and assistance that deliver the results for businesses around the world. As a ‘Gartner Workplace Leader’, we are open, honest and responsible, and our Agents bring to life the ethical standar...ma 14:00
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ma 13:50
-
Manage business queries and inbound calls Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources Process requests and update data...ma 13:00
-
Customer Service Representative with Slovenian (Budapest)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestManage business queries and inbound calls Receive and respond to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns, online platforms, incentives, terms and conditions, etc., by using our knowledge management resources Process requests and update data...ma 12:50 -
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...ma 12:02
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...ma 12:02
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 12:02
-
Providing 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Application and IT infra support. Provide elevated level of technical support and resolution. Provide detailed documentation about the reported issues in the ITSM tool. Receive and h...ma 12:00
-
ma 11:55
-
Norwegian Speaking Service Desk Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!1095 Budapest, Soroksári út 44.Level 1 IT support: Handling end-user calls and web queries via tools, phone, and email Documentation and detailed administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems that cannot be resolved on the first level to the competent Level 2 teams Guiding the u...ma 11:40 -
IT támogatási szolgáltatás nyújtása ügyfeleink részére MS Windows operációs rendszer és egyéb rendszeresített üzleti alkalmazások telepítése, frissítése, hibaelhárítása Microsoft 365 szolgáltatásokhoz kapcsolódó kliens oldali beállítások elvégzése, felhasználók támogatása az alka...ma 11:00