It support, helpdesk állások, munkák
147 db találat
Szűrés
-
Propose an organisation-wide BC management system aligned with business goals and objectives and prepare the BC programme for management signoff Develop and maintain the business continuity programme and policy Complete critical process BIAs to map potential distruption events E...márc. 24.
-
L1/L2 szintű IT desktop support feladatok ellátása a kollégák informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása, felhasználótámogatás távoli segítségnyújtás eszközeivel, illetve helyszíni megjelenéssel, budapesti és vidéki telephelyeken IT desktop üzemeltetés...tegnap 19:20
-
A cég által forgalmazott berendezésekhez kötődő technikai támogatás Szakmai tanácsadás ügyfeleknek Hibafeltárás, műszaki egyeztetések Segítségnyújtás a partneri körnek műszaki problémák megoldásában Hibák helyszíni és / vagy telefonon történő elhárítása Szerviz partnerek műszak...tegnap 16:47
-
Support in operations with security infrastructure Documenting integration, technical specification, defects and operation of security infrastructure Reporting on cyber-attacks Supporting the resolution of incidents caused by cyber attacks Supporting development of security tools...tegnap 15:10
-
As a constantly growing company, Danfoss is looking for motivated employees who want to work with us on our success. We are looking for a Customer Service Representative with English to join our diverse team. The primary function in this role is to provide commercial support such...tegnap 14:39
-
Ügyféltől beérkező hibajegyek kezelése, adminisztrálása, távolról megoldható feladatok elvégzése; TOP/VIP Felhasználók támogatása; Napi beérkező feladatok elvégzése; Felhasználók informatikai támogatása; Projekt feladatok ellátása, koordinációban való részvétel; Kapcsolattartás a...tegnap 10:02
-
Lenovo is looking for a Junior Technical Engineer for the Innovation Center facilities located in Ullo – Hungary. The goal of the Innovation Center is to provide the IT infrastructure in terms of servers, storage and networking for customers to run remote Proof of Concepts (POCs)...tegnap 17:05
-
Ensure effective Floor Management to handle call volumes as per KPIs Relationship building with support groups Initiate and foster continuous improvement process (root cause/problem solving) Scheduling adherence of the team (shift schedule and leave management) Prioritize, respon...tegnap 16:25
-
telefonon, e-mail-en érkező feladatok elvégzése, komplex IT problémák megoldása, adminisztrálása, dokumentációk készítése, problémák jelentése, továbbítása a tapasztaltabb szakemberek felé projektekben való részvételtegnap 15:55
-
beszállítóink IT támogatása telefonon és ServicePortálon keresztül felmerülő komplex IT hibák elemzése, megoldása a rendelkezésre álló jogosultságokkal problémabejelentések és igénylések dokumentálása állandó kapcsolattartás a specializálódott IT megoldó csapatokkal meglévő tudás...tegnap 15:25
-
európai irodáink és logisztikai központjaink IT támogatása telefonon és ServicePortálon keresztül IT Infrastrukúránkkal kapcsolatos komplex IT hibák elemzése, megoldása a rendelkezésre álló (adminisztratív) jogosultságokkal problémabejelentések és igénylések dokumentálása állandó...tegnap 15:25
-
Aldi külsős beszállítóinak támogatása, beszállítói folyamatokkal kapcsolatos kérdések megválaszolása telefonon és írásban belsős kollégáink teljes körű támogatása beszerzéssel kapcsolatos kérdésekkel, IT hibákkal felmerülő komplex esetek elemzése, megoldása a rendelkezésre álló j...tegnap 15:25
-
európai üzleteink, irodáink és logisztikai központjaink IT támogatása telefonon és e-mailben felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása problémabejelentések és igénylések dokumentálása kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal programok telepítése, adatme...tegnap 15:25
-
európai üzleteink, irodáink és logisztikai központjaink IT támogatása telefonon és e-mailben felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása problémabejelentések és igénylések dokumentálása kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal programok telepítése, adatme...tegnap 15:25
-
Telefonon, e-mailen, hibajegyben érkező kéréseket, kérdéseket kell kezelni Hibabejelentések kell rögzíteni, adminisztrálni Másod szintű támogatás nyújtasz ügyfeleinknek, a bonyolultabb feladatokban segítened kell a kollégáknak, vagy kollégákkal közösen kell megkeresni a megoldást...tegnap 15:15
-
A felhasználók helyszíni és távoli támogatása Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, kilépő felhasználók esetében ezek visszavétele, jogosultságok megszüntetése, dokumentálása Napi problémák (szoftver és hardver) kezelése Alkalmazások telepítése,...tegnap 15:07
-
Részvétel a banki rendszerek felhasználói, üzleti tesztek és az azokhoz kapcsolódó tevékenységek lebonyolításának előkészítésében, összehangolásában, végrehajtásában és dokumentálásában Eredmények dokumentálása ALM rendszerben A teszt során feltárt problémás esetek, hibák dokumen...tegnap 14:20
-
The IS Onsite Support provides IS Onsite Services to Sales or Production Companies, normally 100+ Employees. You are responsible for providing IS Onsite Services in additional sales companies/branches (typically 3 to 6) in other countries together with the local IT Buddy. You sup...tegnap 13:55
-
Call and Incident Handling Assist users over the telephone with their reported tickets Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframes (Response SLA) in Remedy ticketing tool Own the ticket throughout its life cycle and ensures th...tegnap 13:15
-
Provide first level multilingual call and email support to customers, including software and hardware related issues Assign more complicated problems to the correct support IT Teams Instruct users on ICT processes Document new technical solutions Document and share best practices...tegnap 12:55
-
Provide first level multilingual call and email support to customers, including software and hardware related issues Assign more complicated problems to the correct support IT Teams Instruct users on ICT processes Document new technical solutions Document and share best practices...tegnap 12:40