Szakmai asszisztens állás, munka

179 db találat
  • Kereskedelmi asszisztens

    Debrecen
    termékek széleskörű áruismeretén alapuló bemutatása meglévő vevőkkel folyamatos kapcsolattartás új partnerek felkutatása, árajánlatok kiadása
  • Irodai Asszisztens

    1182 Budapest, Fiume utca 15.
    Ügyfelekkel való kapcsolattartás – beszállítói rendelések kezelése, visszaigazolása, nyomon követése. Árajánlatok és megrendelések készítése magyarországi, illetve külföldi partnerek részére. Egyéb, az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása. Szállítmányok/c...
  • Minőségügyi mérnök asszisztens

    1097 Budapest, Táblás u. 39.
    Gyártmánykisérő dokumentációk ellenőrzése, rendezése és észlelt eltérések kivizsgálása és javításuk koordinációja Gyártási dokumentációk összekészítése vevői jóváhagyáshoz A belső nem megfelelőségek elemzése, trendelése, előfordulásuk csökkentése Kapcsolattartás a társszervezetek...
  • Sales assistant

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 1-3.
    Supporting Sales team with collecting and providing daily info, regarding stock, orders, deliveries and daily operational KPI status that are inevitable for maintaining well planned daily operation. Management of Team Order system, price control Open customer process control Week...
  • Foglalkozás-egészségügyi ügyintéző Karriertipp!

    1062 Budapest, Podmaniczky utca 109.
    A foglalkozás-egészségügyi alkalmassági vizsgálatok szervezési feladatainak ellátása: időszakos, soron kívüli, záró vizsgálatok szervezése: a postai úton és elektronikusan beérkező vizsgálati kérelmek iktatása, online előjegyzések kezelése, kapcsolattartás humánpartnerekkel (vizs...
  • Senior Közbeszerzési tanácsadó / Referens

    Budapest, II. kerület
     Közbeszerzési tanácsadói feladatok ellátása  Közbeszerzési eljárások teljes körű lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig  Közbeszerzési eljárásokban ajánlattevői/részvételre jelentkezői oldalon
  • Professional Assistant to the CEO

    1062 Budapest, Aradi utca 8.
    Tasks and responsibilities: The key purpose of the role is to provide professional support to the CEO in the implementation of key projects/initiatives, liaise with stakeholders, and to oversee/organize the CEO’s diverse activities. This position has a range of operational, proje...
  • Kereskedelmi szakreferens

    1213 Budapest, Puli sétány 2-4.
    napi szintű operatív feladatok Beérkező igények koordinálása Német és angol nyelvű partnereinkkel (Vevő, szállító) napi szinten való kapcsolattartás megrendelések leadása beszállítók részére, határidőre történő visszaigazolása, fuvar szervezése, számlázás és mindezen folyamatok n...
  • Office Referens

    Budapest
    Dokumentumok, szerződések karbantartása, archiválása, iktatása szerződéses határidők nyomon-követése, riportálása postaküldemények koordinálása, iktatása, szétosztása céges autó- és mobilflotta ügyintézés, tájékoztatás a kollégák számára karbantartási és javítási munkák megrendel...
  • Értékesítési asszisztens / értékesítési munkatárs

    Budapest, X. kerület Albertirsai út 3.
    Értékesítési adminisztráció / kisker partner értékesítés ellátása Vásárlóink elégedettségének biztosítása Minőségi vevőkiszolgálás szinten tartása és folyamatos fejlesztése Akciós ajánlása, telefonos és üzlettéri termékajánlás Számlázás, egyéb adminisztrációs feladatok...
  • Contact Center Representative English & Dutch / Hebrew

    Budapest
    Handle inbound customer contacts including but not limited to phone, chat, and email Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Attend necessary trainings...
  • Hr associate Karriertipp!

    Rugalmas munkavégzési hely
    Assisting recruitment for all personnel, including writing and placing job ads Scheduling meetings, interviews, HR events Supporting all internal and external HR related inquiries or requests Maintaining digital and paper format HR records of employees, including résumés, employe...
  • Irodai munkatárs Karriertipp!

    1195 Budapest, Hofherr Albert utca 3.
    értékesítési feladatok (megrendelések fogadás és feldolgozása, új hazai és nemzetközi ügyfelek felkutatása és megkeresése) adminisztratív feladatok (beszerzés, értékesítés, pénzügyi folyamatok, reklamációk iktatása és nyomon követése, levelezés magyar- és angol nyelven) marketing...
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    300 000 Ft
  • Titkárnő, asszisztens

    Budapest
    - vendégek, ügyfelek fogadása - iroda rendben tartása - határidők betartása - irodai adminisztrációs feladatok ellátása - dokumentumok, szerződések előkészítése - szervezetekkel, partnerekkel való együttműködés - beszállítókkal és vevőkkel való kapcsolattartás - adminisztratív kö...
  • Titkárnő / Irodai adminisztrátor

    1193 Budapest
    - Napi adminisztráció (levelezés, postázás, e-mailek kezelése, szerződések előkészítése, rendszerezése, telefonhívások kezelése, kapcsolattartás partnerekkel, nyilvántartások készítése,) - Szervezési feladatok - Irodavezetői asszisztencia (az ügyvezető munkájának segítése)...
Egyéb munkalehetőségek Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka kategóriában