Online ügyfélszolgálat állások, munkák
70 db találat
Szűrés
-
You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...Mar. 23.
-
Megrendelések rögzítése, módosítása Reklamációk kezelése Kapcsolattartás a vevőkkel írásban Írásbeli és szóbeli kommunikáció a német kollégákkalma 01:00
-
kizárólag munkanapokon bejövő hívásokat fogadsz, ügyfeleinket tájékoztatod e-mailben és chaten, a hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérésében is számítunk Rád, ügyféligényekkel kapcsolatos háttérfeladatokat végzel el belső rendszerekben...ma 00:00
-
Coordinate with our suppliers across 13 destinations in the DACH area to make new reservations via phone and email. Handle changes to existing reservations, both long-term and last-minute, with excellent organizational and problem-solving skills. Finalize bookings and communicate...tegnap 14:55
-
As a constantly growing company, Danfoss is looking for motivated employees who want to work with us on our success. We are looking for a Customer Service Representative with English and other foreign language (French preferred) to join our diverse team. The primary function in t...Mar. 24.
-
Location: Hungary (remote) Hours to cover: Monday - Friday, 15:00 - 03:00 (8hrs/day, 40hrs/week) Languages: English (B2) & French (B2) As a Customer Service Representative, you will be primarily responsible for providing frontline customer support and/or technical support via inb...Mar. 24.
-
Italian speaking Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!4031 Debrecen, Kígyóhagyma utcaCustomer support on email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing.Mar. 24. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 24.
-
Contacting our clients (Agencies and/or Advertisers) via phone and email, identifying and providing them with the best solution for their business goal; Provide Information about online advertising services; Prepare online advertisement strategies based on clients’ needs; Assess...Mar. 24.
-
ügyfélpanaszok kezelése (telefonon és e-mailben), az adatok esetkezelő rendszerünkben való rögzítése ügyfelekkel és kollégákkal való kapcsolattartásMar. 24.
-
Vevőkkel történő kapcsolattartás telefonon / e-mailben, Szállítási megbízások készítése, Vevői rendelések felvétele és kezelése, Vevői reklamációk kezelése, Számlázás, A visszáruzási folyamattal kapcsolatos ügyintézés, az érintett termékek rögzítése a belső fejlesztésű rendszerbe...Mar. 24.
-
Process flight reservations Efficiently answer customer queries Resolve customer complaints Handle inquiries via call / chat / ticket After a certain level of experience, organise special assistance for passengers with reduced mobility and/or assist customers with complex problem...Mar. 24.
-
fogadja, azonosítja, nyilvántartásba veszi, megválaszolja a bejövő vásárlói megkereséseket telefonon, írásban tartalmi információkat nyújt az igényekkel, kérésekkel, illetve dicséretekkel kapcsolatban a megfelelő ügyfélszolgálat biztosítása érdekében létrehozza és aktualizálja a...Mar. 24.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...Mar. 23.
-
webshopon beérkezett rendelések feldolgozása képek és adatok feltöltése a webshopra (csak felhasználói szinten) csomagfeladás, futárszolgálatokkal való kapcsolattartás, nyomonkövetés számlák és egyéb bizonylatok készítése ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben, telefonon és s...Mar. 23.
-
Be the primary point of contact for customer requests, representing a major brand. Actively listen to our customers and provide solutions either by phone calls, emails, or chat. Turning every customer into a happy customer. Exchanging ideas and solutions with your colleagues. Enj...Mar. 23.
-
Telefonon és írásban beérkező ügyféligények kezelésében, feldolgozásában. Elsősorban csoportos élet- és balesetbiztosítások kezelésében. Kimenő hívások indításában, valamint az azokhoz tartozó teljes körű adminisztratív ügyintézésben. Kárrendezés elősegítésében, lebonyolításában...Mar. 23.
-
Megrendelések felvétele / feldolgozása Számlázás, a kifizetések ellenőrzése Beérkező számlák ügyviteli rendszerbe történő rögzítése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágosítása, kéréseik lehetőség szerinti teljesítése, jó viszo...Mar. 23.