Online ügyfélszolgálat állások, munkák

80 db találat Szűrés
  • Resolve IT related issues of the clients (Level 1 IT support) Handle user problems through phone, email and other modern channels Documentation and administration of the process and the calls Provide an outstanding experience to the customers
    szept. 23.
  • beérkező hívások fogadása, e-mail-ek megválaszolása, napi kapcsolattartás ügyfelekkel, problémáik megoldása e-mail-ben és telefonon, ügyintézés, tanácsadás, segítségnyújtás
    szept. 21.
  • Ügyfélszolgálati back office munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11. B.
    Ügyfelektől érkező megkeresések írásbeli megválaszolása Panaszos ügyek kivizsgálása, kezelése Bejelentésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Esetenként ügyfelekkel való telefonos kapcsolattartás Együttműködés társterületekkel, partnerekkel...
    tegnap 16:55
  • 16. kerületi irodánkba keressük leendő munkatársunkat.  Munkakör leírása: ügyfelektől beérkező hívások lebonyolítása e-mailek kezelése tájékoztatás szolgáltatásokkal kapcsolatban megrendelések kezelése, adminisztrálása felmerülő ügyfélproblémák megoldása reklamációk kezelése...
    szept. 23.
  • kiváló kapcsolat kiépítése telefonon és személyesen a meglévő ügyfélkörrel beérkező hívások során, illetve a webáruházunkon keresztül, vagy emailben beérkezett rendelések rögzítése SAP rendszerben szoros együttműködés cégen belül más csapatokkal: kereskedelem, marketing, raktár,...
    szept. 23.
  • Providing 1 and 1.5 level support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope Ticket creation/categorization/prioritization Ticket escalation to respective Support Group Coordinating the end user resolution in cooperation with the other English speaking s...
    szept. 23.
  • Professionelle Auskunft über Rechte bei Flugverspätung oder Flugausfall in deutscher Sprache Begleitung unserer Kunden:innen bis zum Abschluss ihrer Fälle Verbesserung und Weiterentwicklung unserer Prozesse Intensiver Austausch mit den Berliner Kollegen:innen
    szept. 23.
  • próbaidő alatt (3 hónap) tréningeken való részvétel próbaidő után: ügyfelek technikai jellegű problémáinak megoldása e-mailen, telefonon és chaten projektekkel kapcsolatos folyamatok felügyelete, adminisztráció
    szept. 23.
  • You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...
    szept. 23.
  • webshopon beérkezett rendelések feldolgozása képek és adatok feltöltése a webshopra (csak felhasználói szinten) csomagfeladás, futárszolgálatokkal való kapcsolattartás, nyomonkövetés számlák és egyéb bizonylatok készítése ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben, telefonon és s...
    szept. 23.
  • Telefonon, írásban történő korrekt felvilágosítás, ügyintézés az ügyfél centrikus szemléletmód megtartásával Rendelések felvétele (e-mail, fax, telefon, webshop), számlázása Az Ügyfél által jelzett adatváltozások, megrendelés igények és a már meglévő megrendeléseken kért változta...
    szept. 23.
  • Feladatod lesz IT üzemeltetéshez kapcsolódó háttérfeladatok végzése: felhasználó jogosultság kezelés, felhő szolgáltatások adminisztrációja, IT nyilvántartások kezelése, kapcsolattartás szervizekkel, nagykereskedésekkel
    szept. 23.
  • Online rendelésekkel kapcsolatos hívások, e-mailek (érdeklődések, reklamációk) kezelése, megrendelések felvétele Színvonalas tájékoztatás a termékekről, fizetési, szállítási, és egyéb feltételekről Megrendelések áttekintése, beazonosítása, vevői kiszolgálás elősegítése, problémák...
    szept. 23.
  • Lakás-, és gépjármű káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozás...
    szept. 23.
  • Webshopjaink napi működésében való aktív részvétel - termékek feltöltése, termékinformációk karbantartása, webshop működésével kapcsolatos egyéb ügyintézés Ügyfélszolgálati feladatok ellátása (e-mail, chatbot, telefon)
    szept. 23.
  • beérkező hívások fogadása, e-mail-ek megválaszolása, reklamációk kezelése  márkaboltjaink támogatása kapcsolattartás külföldi logisztikai központunkkal (CZ) adminisztratív munka
    szept. 22.
  • Számlázással / visszatérítésekkel kapcsolatos ügyintézés Ügyfél kiértesítés Telefonos tájékoztatás kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és levélben Kiszállítással kapcsolatos ügyintézés Általános pénzügyi adminisztráció Tesztelés (chatbot, weboldal, Salesforce) a megadott uta...
    szept. 22.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim