Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák

155 db találat Szűrés
  • Általános adminisztrációs feladatok elvégzése, úgymint: Ügyviteli szoftver (Navision) napi használat az alábbi feladatokhoz: számlázás, vevő és szállító számlák ellenőrzése, iktatása, feladása könyvelésre. Könyvelő irodának szükséges dokumentumok összegyűjtése, továbbítása Szállí...
    ma 22:23
  • Repülőgép karbantartásra érkezésekor, illetve a karbantartás utáni indításakor a személyzet támogatása, a vállalati és külső szolgálatok irányítása, rendezése Cégen belül a megrendelő érdekeinek képviselete, támogatása a cég érdekeinek, illetve a megkötött szerződés figyelembevét...
    ma 16:55
  • Execute day-to-day customer service-related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators Leverage understanding of specific processes/systems and act as the first and second point of contact for any ver...
    ma 14:12
  • Job Description Summary Interacts with customers over the phone or via email to identify service-related needs and determine appropriate action or escalate for further review. Mainly schedule on-site service visits done by HACH service Field team for preventive maintenance, start...
    Friss
  • Franchise igazgató munkájának teljeskörű támogatása A vezető és a csapat napi működésének megkönnyítése, szervezése Általános szervezési és irodai feladatok: megbeszélések, tárgyalások megszervezése, utazásszervezés Kimutatások, jelentések, prezentációk készítése Szerződések szer...
    ma 20:30
  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget. Kapcsolatot tartasz szakemberekkel, autómentőkkel telefonon és e-mailen keresztül. Magabiztosan kezel...
    ma 16:30
  • Travel Seller

    1119 Budapest, Dayka Gábor utca 3.
    Come sell holidays from German and Austrian tour operators with us! We are looking for a new colleague who will help us with the following activities and will soon become an independent seller: dealing with requests of clients - holiday offers creations recording requirements for...
    ma 14:45
  • személyi sérüléses káreseményekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, beérkező kárbejelentések vizsgálata és a szükséges adatpótlások koordinálása, levelezés, ügyintézés, személyi sérüléssel kapcsolatos kárigények elbírálása, kifizetése, a kárakták folyamatos karbanta...
    ma 14:35
  • A Te feladatod lesz, hogy a telefonon vagy írásban érkezett ügyfelek igényeit kezeld. Panaszokkal kapcsolatos ügyekkel fordulhatnak hozzád. A legjobb megoldások megtalálása a felmerülő ügyfél kérdésekben. Kezdeményezz, hozz önálló döntést a felelősségi körödben, egyeztess a kollé...
    ma 14:20
  • You will be a member of a small however cooperative team that serves the clients of BMW Group Romania. Your duties will include dealing with the incoming email and phone requests, inquiries and complaints. You will also have administrative, responding, investigating and summarizi...
    ma 13:35
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim