Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák
157 db találat
Szűrés
-
Resolving IT issues of our clients, handling end-user calls and web queries in English language Act as first point of contact for the customer Precise administration and documentation, logging of calls on the ticketing tool Act as primary contact between customer and resolving gr...ma 13:29
-
Build up and maintain professional relationship with stakeholders and Business Partners Managing effective issue resolution on escalations Make sure that process documentations are up to date and aligned with all requirements Act as first point of contact for third party vendors...ma 11:09
-
You will represent the “one face to the Customer” approach, drive Customer satisfaction through service excellence and own cash collection. You will develop and manage excellent business partnering with Customers as well as with In-Market Supply Chain, Sales and Commercial Financ...ma 08:16
-
Kollégáink a szolgáltatási szektorban tevékenykedő partnerünk ügyfeleit támogatja a mindennapokban. Főként kis- és középvállalkozásokkal tartjuk a kapcsolatot napi szinten. Ami a te feladatod lesz: A beérkező hívások és emailek kezelése, ügyfelek tájékoztatása és technikai segíts...tegnap 16:35
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 16:17
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 16:06
-
Responsibilities Content moderation/review work Review content categorized as abuse (sensitive text and images) by users Review and take action on content that violates policies including copyright/pirated content Help users to reset their password or suspend/unsuspend their acco...tegnap 16:02
-
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...tegnap 16:01
-
A vállalati ügyfeleink részéről felmerülő kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Tárosztályokkal való kapcsolattartás Az említett feladatok adminisztrálása Ügyfeleink általános tájékoztatásategnap 14:15
-
Vevői reklamációk kezelése, vevőtámogatás Quality Manager támogatása Minőségügyi problémák megoldása Nap szintű kapcsolattartás a vevőkkel és értékesítőkkel Kapcsolattartás a nemzetközi Quality csapattal, gyártással és egyéb társosztályokkal Reklamációk és minőségügyi dokumentumo...tegnap 13:15
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 09:12
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.tegnap 09:12
-
Become an expert and provide an outstanding experience to our customers Assess the nature of product or service issues and resolve basic to complex problems of customers, through inquiries received via email and phone (and occasionally live chat). Use a variety of modern communic...tegnap 09:12
-
French-speaking Customer Service Representative(s) for a Popular Video Streaming Service
1134 Budapest, Róbert Károly körút 70.Support Services Group is seeking friendly customer service agents who actively listens and is genuine with customers. If you build relationships naturally and are empathetic then this may be the right job for you. Deliver an outstanding customer service experience Utilize multip...Friss -
Feladataid közé tartozna elsősorban a BMW Group Hungary ügyfeleitől érkező panaszok kezelése, másrészt általános jellegű ügyfélszolgálati feladatok ellátása Ügyfélpanaszok rögzítése, kezelése, megválaszolása Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások lefolytatása Ügyfélszo...Friss
-
Dél-Dunántúli Régióban (Somogy, Tolna, Baranya, Zala) üzemeltetett hulladékgazdálkodási ügyfélszolgálatok munkáinak koordinálása. Ügyfélszolgálati irodák lelátogatása, személyzet és folyamatok megismerése (3 hónap), majd a legjobb folyamatok kiválasztása és bevezetése régiós szin...Friss
-
Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...Friss
-
French speaking eSignature Customer Support Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestProvide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...Friss -
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...Friss
-
Process credit notes as required relating to price or delivery discrepancies. Liaise with other internal departments in respect of resolving customer enquiries. Raise tickets for customer data updates. Manage key customers for the business ensuring excellent service delivery at a...ma 13:11