Informatikai támogatás állás, munka
71 db találat
Szűrés
-
április 14.
-
április 14.
-
Change Management Develop and execute change management campaign and initiatives in collaboration with FG Networks, Chapters and Business Partners Design, develop and implement stakeholder management strategy to drive engagement and awareness for upcoming change initiatives so t....Change Management Develop and execute change management campaign and initiati...április 17.
-
Be accountable for overall Technical Service Operations to nominated customer/customers or technologies Ensure all management KPIs are adhered to within target SLA’s Diagnosing process faults within Global Operations and working with internal teams to drive continual service impr...Be accountable for overall Technical Service Operations to nominated customer...április 17.
-
Understand and maintain current Access database set-up to support daily business needs Provide Access-related support during new ERP implementation for ESAB EEGmBH business units. Improve current set of reporting tools (Excel and Access) Provide overall support on the 3rd party I...Understand and maintain current Access database set-up to support daily busin...április 16.
-
Provide solutions to IT related issues and handle customer requests in a pleasant and timely fashion, ensuring customer satisfaction. Impact by delivering excellent service to our clients. Your main focuses are to analyze their IT related issues, guide and educate them about the....Provide solutions to IT related issues and handle customer requests in a plea...április 16.
-
Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsapatoknak Egyszerűbb problémák megoldása Hálózati eszközök figyelése automatizált monitorozó rendszerben Proaktív hibamegoldás, előrejelezhető kiesések megakadályozása Jegykezelő rendszer használata, inci....Informatikai, hálózati hibák regisztrálása és kiosztása megfelelő megoldócsap...április 16.
-
A Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása voice alapú szolgáltatási területen, azaz: Egyszerűbb problémák koordinálása, megoldása, Hibadokumentáció, adminisztráció, Együttműködés más csoportokkal, Ügyfelek, kollégák informálása...A Németországban élő, anyavállalatunknál dolgozó kollégáink támogatása voice...április 16.
-
Deliver outstanding customer service experience as the main point of customer contact and support through a positive attitude, accuracy and responsiveness Bring a solution to every bug/question that our customers may have. It can be technical, or accounting related among others F...Deliver outstanding customer service experience as the main point of customer...április 16.
-
Implementing and operating Linux servers, Linux based open source applications, virtualisation solutions for internal services and external customers Analysing system requirements of architectures and complex distributed systems Producing operational and technical documentation,....Implementing and operating Linux servers, Linux based open source application...április 16.
-
2nd/3rd level technikai támogatás Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján Komplex problémamegoldás: root cause analízis Processzek betartatása Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken Event menedzsment, rip...2nd/3rd level technikai támogatás Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés...április 16.
-
Adattárházak és kapcsolódó alkalmazások adatbázis oldali (DB2) üzemeltetése, hangolása, módosítása és telepítése teszt és éles környezetben DB2 adatbázisok monitorozása, üzemeltetése, installációja és upgrade-je Adatbázisok készítése, frissítése, migrálása Adatbázisok teljesítmén...Adattárházak és kapcsolódó alkalmazások adatbázis oldali (DB2) üzemeltetése,...április 16.
-
2nd/3rd level technikai támogatás Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés ITIL alapján Processzek betartatása Incident/Problem/Change/Configuration menedzsment Aktív részvétel napi/heti ügyfélmegbeszéléseken Event menedzsment, riporting, monitorozás Változáskezelés támogatása...2nd/3rd level technikai támogatás Ticketadminisztráció és dokumentációkezelés...április 16.
-
We are looking for project manager, developer or consultant, who has experience with classic (waterfall) and agile project processes If you have experiences in describing and modelling the processes in a technical editor, then you will fit in our team. You’ll also need the analyt...We are looking for project manager, developer or consultant, who has experien...április 16.
-
Planning and realization of deal checks, quality gates and project audits Ensure closing of Findings identified in Q-Gates, identify lessons learned and bringing in your experience in the continuous improvements of the standards, processes and tools Collaboration in Risk-, Overru...Planning and realization of deal checks, quality gates and project audits Ens...április 16.
-
Provide 2nd line functional support for ERP (Dynamics AX) especially on finance related topics and finance related business applications for the different 20+ operating companies within Continental Europe Resolution of application related incidents according to the SLA’s in place...Provide 2nd line functional support for ERP (Dynamics AX) especially on finan...április 16.
-
Involved in Incident, Problem and Service Request Management. Provide workarounds and solutions based on Service Level Goals. In the case of Problem Management, report/escalate issue to Service Desk Manager or Senior Service Desk Analyst. Propose or recommend IM&T Services modifi...Involved in Incident, Problem and Service Request Management. Provide workaro...április 16.
-
As Technical support specialist (Level 2), you will be in charge of: Owning, leading and driving issues and representing BT during technical conference calls Handling technically complex incidents and changes Being responsible for cooperating with internal and external stakeholde...As Technical support specialist (Level 2), you will be in charge of: Owning,...április 16.
-
Keeping customers updated about ongoing deliveries throughout Europe Managing customer order workflows and updates in the internal systems Ordering and tracking multiple and complex infrastructure products and services Driving issue resolution to meet the agreed standards and dea...Keeping customers updated about ongoing deliveries throughout Europe Managing...április 16.
-
Involved in Incident, Problem and Service Request Management. Provide workarounds and solutions based on Service Level Goals. In the case of Problem Management, report/escalate issue to Service Desk Manager or Senior Service Desk Analyst. Propose or recommend IM&T Services modifi...Involved in Incident, Problem and Service Request Management. Provide workaro...április 16.
-
Permanent role Sustain change effort once solutions are delivered to ensure solutions keep bringing value. Builds and maintains business user(s) network to raise awareness and adoption through the business and possibly act as early adopters when relevant Facilitates experience sh...Permanent role Sustain change effort once solutions are delivered to ensure s...április 16.
-
Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online....Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Eng...április 16.
Egyéb munkalehetőségek Üzleti támogató központok kategóriában
- Informatikai támogatás (71)
- Pénzügyi támogatás (182)
- Ügyféltámogatás, Adminisztráció (163)
- Értékesítés támogatás (68)
- Logisztika támogatás (38)
- Projektmenedzsment (40)
- HR támogatás (24)
- Csoportvezető (19)