Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állás, munka

43 db találat Szűrés
  • április 15.
  • call center csapatunk napi munkájának koordinálása, vezetői- és szakmai támogatása szükség esetén oktatási feladatok ellátása aktív részvétel belső folyamatok, szabályozások kialakításában, bevezetésében beérkező ügyféligények és bejelentések feldolgozása, elbírálása, kezelése te...
    call center csapatunk napi munkájának koordinálása, vezetői- és szakmai támog...
    április 17.
  • Webshop adminisztrátor

    1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 177.
    Ügyfélszolgálati hívások kezelése Ügyfélszolgálati levelezés kezelése Rendelések feldolgozása Termékadatlapok karbantartása Értékesítési feladatok ellátása Egyéb webáruházi feladatok elvégzése
    Ügyfélszolgálati hívások kezelése Ügyfélszolgálati levelezés kezelése Rendelé...
    április 16.
  • A Társasághoz különböző ügyintézési csatornákon (telefon, személyes, írásbeli) érkező ügyfélmegkeresések szakszerű kezelésének megszervezése, koordinálása, ellenőrzése, felügyelete. A vitorláshely bérlők adatainak nyilvántartásával, adatváltozások nyomon követésével, ellenőrzésév...
    A Társasághoz különböző ügyintézési csatornákon (telefon, személyes, írásbeli...
    április 16.
  • Anyanyelvű ügyfeleinkkel kapcsolattartás írásban és telefonon egyaránt E-mailben és a közösségi média felületeken (Facebook, Instagram, Google, Youtube, TikTok) érkező kérdésekben azonnali segítség nyújtása ügyfeleink részére Később call center kapcsolattartás az ügyfelekkel Az ü...
    Anyanyelvű ügyfeleinkkel kapcsolattartás írásban és telefonon egyaránt E-mail...
    április 15.
  • Daily customer support through various channels Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude towards customers Collaborating with internal departments as IT, Finance, Reporting Website Content Management Participating in testing process, checking the websites for...
    Daily customer support through various channels Maintaining a positive, empat...
    április 15.
  • A kiemelt és KKV ügyfélszolgálati csapatok erőforrásainak felhasználásával komplex és professzionális ügyviteli háttértámogatás nyújtása, az ügyfélszolgálat hatékony működésének biztosítása, az ügyfelek igényeinek, problémáinak hatékony és magas minőséget képviselő kezelése Telje...
    A kiemelt és KKV ügyfélszolgálati csapatok erőforrásainak felhasználásával ko...
    április 15.
  • A vállalat ügyfélszolgálati és adminisztrációs szervezetének kialakítása, folyamatos fejlesztése. A vállalat egyéb szervezetei által a csoporttal szemben támasztott igények megértése, elemzése, a hatékony megoldáshoz szükséges folyamatok, felelősségek és működési módszer kidolgoz...
    A vállalat ügyfélszolgálati és adminisztrációs szervezetének kialakítása, fol...
    április 14.
  • Daily customer support through various channels Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude towards customers Collaborating with internal departments as IT, Finance, Reporting Website Content Management Participating in testing process, checking the websites for...
    Daily customer support through various channels Maintaining a positive, empat...
    április 14.
  • Supervision and evaluation of wholesale processes and sales performance on Hungarian and European Direct Markets (EDM) Providing trainings and on-site support through ad hoc visits and communication with the selected Hungarian dealers and EDM importers Taking tactical and strateg...
    Supervision and evaluation of wholesale processes and sales performance on Hu...
    április 14.

Egyéb munkalehetőségek Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat kategóriában
Pályázataim
Mentett állások
Hírleveleim