Telefonos ügyfélszolgálat állások, munkák
222 db találat
Szűrés
-
Entering customer orders and following them up Documentation and precise administration, logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Ensuring a smooth invoicing process...ma 16:49
-
Aktív értékesítésben való részvétel és a vállalat termékeinek népszerűsítése telefonon keresztül a magyar piac meglévő ügyfelei számára. Felelős a meglévő ügyfeleinkkel való telefonos kommunikációért. Az ügyfelektől érkező megrendelések visszaigazolása és az ügyfelek által leadot...ma 16:36
-
ma 15:27
-
Ügyfélszolgálati feladatok ellátása a felelős vezető által meghatározott szempontok alapján, illetve a vevői igények figyelembevételével Vevői rendelések és reklamációk teljes körű kezelése Vevőkkel történő kapcsolattartás Részvétel a területhez kapcsolódó riportok elkészítésében...ma 14:56
-
Írásbeli levelek átvizsgálás és kezelése, Bejövő hívások kezelése és kimenő hívások intézése, Különböző ügyek feldolgozás a web alapú rendszerben, Kintlévőség kezelése, lehetséges módszerek felajánlása, Az adatbázis karbantartása, Partnerekkel és társosztályokkal való kapcsolatta...ma 12:27
-
Az ügyfelek professzionális kiszolgálása, az ügyfélkapcsolatok erősítése Munkafolyamatok menedzselése, a fordítási projektet előkészítő folyamat adminisztrációja és precíz nyomon követése az előírt ütemezések és határidők betartásának biztosítása érdekében Információk megosztása,...ma 10:12
-
Telefonon vagy írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: műszaki ügyekkel és hibabejelentéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szükséges, vag...ma 17:20
-
Handle end user calls and web queries in French and English languages Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Act as primary contact between customer and re...ma 16:55
-
ügyfél-bejelentések fogadása telefonon és e-mailben, vállalatirányítási rendszerben és az ahhoz kapcsolódó rendszerekben történő adminisztráció, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása, kapcsolattartás a területen dolgozó kollégákkal, postázási feladatok ellátása, leltár feldolg...ma 16:40
-
Személyesen, telefonon és írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: számlázási ügyek, szerződéssel, számlafizetéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben eg...ma 16:35
-
Adminisztratív feladatok ellátása Telefonon, illetve interneten való foglalások kezelése Utasokkal való kapcsolattartás Információtovábbítás, fellépő problémák kezelése, megoldása Gépjárművek nyomon követése, kapcsolattartás a gépjárművezetővel Gépkocsivezetők munkájának koordiná...ma 16:10
-
A Te feladatod lesz, hogy az írásban, telefonon vagy személyesen érkezett ügyfelek igényeit kezeld Ezekkel a kérdésekkel fordulnak hozzánk: szerződések, számlázás, villamoshálózat, panaszok Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sokszor ke...ma 15:45
-
A te feladatod lesz, hogy a személyesen, telefonon, írásban vagy videochaten érkezett ügyfelek igényeit kezeld Ezekkel a kérdésekkel fordulnak hozzánk: szerződések, számlázás, villamoshálózat, panaszok Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhe...ma 15:45
-
Telefonon beérkező hívások fogadása (román nyelven), ügyfeleink magas szintű kiszolgálása Eseti és kampányjellegű kimenő hívások indítása és dokumentálása Értékesítési feladatok ellátása Árajánlatok, bizonylatok készítése Felmerülő kérdések megválaszolása, reklamációk kezelése...ma 15:30
-
A társaság ügyfeleivel történő kapcsolattartás angol nyelven. Vevői rendelések kezelése. Számlázással és szállítási feladatokkal kapcsolatos vevői egyeztetések. Vevői igények nyomon követése. Vevői reklamációk felvétele és kezelése. Készletkezelési program használata...ma 15:10
-
Kapcsolattartás az ügyfeleinkkel telefonon, írásban, személyesen Programhasználati segítségnyújtás a bér- és TB termékcsaládhoz tartozó programok használatához A későbbiekben az alábbi feladatokból is részt vállalhatsz: a program fejlesztésére vonatkozó javaslatok előkészítése, a...ma 14:25
-
bejövő hívások kezelése, hívásokkal kapcsolatos adatrögzítés, ügyfelek teljes körű tájékoztatása (a kárrendezés általános folyamatáról, a kárrendezés aktuális állapotáról, a kárrendezéshez szükséges dokumentumok listájáról, kiadványokról, szolgáltatásokról, termékekről); kárrende...ma 14:05
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontásma 13:49
-
A vendégek kéréseinek, kérdéseinek vagy problémáinak feldolgozása telefonon, email-ben vagy chat-en. A vendégkérés nyomonkövetése, hogy azt a megfelelő módon teljesítették-e a részlegek. A telefonközpont kezelése, a vendéghívások kéréseinek irányítsa a megfelelő részlegekhez. A b...ma 13:45
-
páciens adminisztrációs rendszer kezelése bejövő hívások fogadása időpontadás kapcsolattartás, egyeztetésma 13:15