Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák

658 db találat Szűrés
  • Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása Posta kezelése, iktatása és továbbítása Könyvelési anyagok előkészítése Kimutatások, elszámolások összeállításában való részvétel Havi, negyedéves és éves zárásban valórészvétel Partnerekkel, megbízókkal való kommunikáció, kapc...
    tegnap 13:30
  • Carrying out general team administrative duties such as office organization, processing mail, filing, appointment management, preparation and follow-up of meetings and reports Management of internal and external communication Supporting the invoice and contract management Assisti...
    Friss
  • Ellenőrizni a bejövő/kimenő számlákat Komplex számlázási folyamatok koordinálása, önálló lebonyolítása Az adott havi számlázásból kimaradt tételek összegyűjtése Részvétel a hó/negyedév/év végi zárásban Belső rendszerek használata E-mailek ellenőrzése Adatok feltöltése a Cello ren...
    ma 15:20
  • Pénzügyi Gyakornok

    1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.
    Adminisztratív feladatokban támogatod majd a pénzügyi csapat munkáját Rögzítéshez szükséges szállítói számlákat fogsz előkészíteni A kapcsolattartás a társosztályokkal a mindennapi munkád része lesz Részt veszel majd a Profession új partnereinek ellenőrzésében Lesz lehetőséged be...
    ma 14:34
  • Általános irodai adminisztráció, telefonos ügyintézés, üzleti dokumentumok/levelezés bizalmas kezelése, külső/belső kommunikáció Vezetőség és a kollégák munkájának támogatása Az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása, a készletek fogyásának figyelése, beszerzés Vendégek foga...
    ma 14:23
  • Back office munkatárs

    1095 Budapest, Lechner Ödön fasor
    ügyvezető, back office vezető munkájának előkészítése, segítése biztosítási ajánlatok feldolgozása, nyilvántartása, ellenőrzése adatrögzítés statisztikák készítése külső- és belső partnerekkel való kapcsolattartás rendezvények előkészítése, szervezése egyéb adminisztratív feladat...
    ma 13:56
  • Ügyiratkezelő

    1054 Budapest, Vadász utca 16.
    ellátja a Magyar Államkincstár MAKPER hivatali kapujára érkezett küldemények illetékes szervezeti egységekhez történő továbbítását, kiadmányozásra előkészíti az osztály feladatköréhez tartozó ügyekben az iratokat, közreműködik az IRMA ügyiratkezelő rendszerben szükséges adminiszt...
    ma 12:57
  • segítesz elérni, hogy ügyfeleink és kollégáink elégedettek legyenek, a munkatársaink szeressenek nálunk dolgozni és ehhez minden feltétel adott legyen számukra általános adminisztráció HR területen bejövő és kimenő számlák adatrögzítése könyvelő programban szolgáltatásaink számlá...
    ma 11:44
  • A BFKH Nyugdíjbiztosítási Főosztályán az ellátások megállapítása iránti kérelmek elbírálása a vonatkozó jogszabályok alapján. Eljárással kapcsolatos tájékoztatások adása telefonon, írásban és személyesen. Az informatikai rendszer által biztosított feltételekkel a döntéstervezetek...
    ma 10:30
  • Az iratanyagokat egy meghatározott szempontrendszer szerint tároljuk dobozokban, elsősorban ezeket kell behejezni, mozgatni. Beérkező iratokról, valamint az elkészült dobozokról egy jegyzék előlapot készítünk előre meghatározott információk alapján. Ügyfeleink igényei szerint biz...
    ma 09:23
  • beérkező fuvarokmányok ellenőrzése, feldolgozása számlák készítése, iktatása Partnerekkel való kapcsolattartás könyvelő munkájának segítése szoros együttműködés a fuvarszervező és...
    tegnap 18:26
  • koordináció, szervezés (területi csapat szervezése, kezelése) (a feladatkör hangsúlyosabb része) telefonos és e-mailes kapcsolattartás az együttműködőkkel adatrögzítés, adatbázis kezelés (a feladatkör kisebb része) a projektfelelősök munkájának támogatása, a projektekben való akt...
    tegnap 16:31
  • Projektasszisztens

    Budapest, XIII. kerület
    a projektcsapat adminisztrációs munkájának segítése; projektekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok; referencia igazolások előkészítése, ügyintézése szerződések előkészítése; megvalósítási dokumentáció kezelése; vállalatirányítási rendszer használata; nyilvántartások vezetése...
    tegnap 14:06
  • Adminisztratív munkára keresünk főállású irodai munkatársakat. Munkavégzés helye: Debrecen belvárosi irodaházban. Munkaidő: 09:00-18:00-ig Minimális vállalási idő: 1 év Bérezés: Br. 270.000 -330.000 Ft/hó
    tegnap 13:20
  • Csapatnezetöt keresünk Telefonos páciens koordinátort otthoni munkavégzéssel. Feladatok Időpontegyeztetés és adatfelvétel telefonon keresztül német nyelven orvosi szakrendelők betegei részére vagy állatorvosi rendelőkben. Tájékoztatás nyújtása az adott vizsgálatról – ehhez munkat...
    Jan. 31.
  • adminisztratív feladatok irodai asszisztencia angol nyelvű kommunikáció bejövő telefonok fogadása és a hívó fél ügyintézése beérkező beszállítói számlák kezelése áruval, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatban beérkező megrendelések kezelése, raktárral való egyeztetése belső admin...
    Friss
  • Pénzügyi asszisztens

    2310 Szigetszentmiklós, II. Rákóczi Ferenc utca 8.
    Napi bejövő és kimenő posta kezelése; Számlák, dokumentumok feldolgozása, adminisztrációja; Az Irodaház működésével kapcsolatos operatív feladatok ellátása, szolgáltatókkal való kapcsolattartás; Iroda működéséhez és vendégeinek fogadásához szükséges protokolláris feladatok ellátá...
    Friss
  • A minőségüggyel kapcsolatos gyártási feladatok ellátása Munkautasítások előkészítése, frissítése A tanúsitó igazolás adminisztrációjában való részvétel Minőségbiztosítási Manager munkájának napi szintű segítése, támogatása Audit folyamatok támogatása Termelési folyamatok támogatá...
    Friss
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim