Adminisztrátor, Dokumentumkezelő állás, munka

218 db találat
  • Logisztikai asszisztens Karriertipp!

    7563 Somogyszob, Nagybaráti puszta
    Kapcsolattartás a külföldi partnerekkel EKÁER ügyintézés Szállítólevelek kiállítása Kiszállítások koordinálása Logisztikai folyamatok adminisztratív támogatása
  • Kereskedelmi asszisztens

    Bük
  • Elszámolási ügyintéző

    2072 Zsámbék
    Elvégzett szerviz munkákról készült dokumentáció fordítása német nyelvre Elszámolások készítése vállalatirányítási rendszerünkben Műszaki osztály adminisztrációs támogatása Pénzügyi osztállyal való együttműködés
  • Vevőszolgálati munkatárs

    Győr, 9027 Juharfa utca 20.
    Cégünk vevőszolgálati munkatársa a feladatait csapatban, de egyedüli munkatársként végzi. Rendelésátvétel, ajánlatok kontrollja, vevőkkel és cégünk külsős munkatársaival történő kapcsolattartás. Szerződések integrált rendszerben (Navision) történő r.
  • Diák munkatárs (Minőségellenőrzés)

    Budapest
    Adminisztráció elvégzése Mintavevő személyzet segítése, előkészítő folyamatokban való részvétel Adatbázisok kezelése
  • Szerviz Back Office Menedzser

    2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 5.
    szerviz menedzsment ügyfelekkel történő kommunikáció 1st level hotline funkció betöltése gépek meghibásodásával kapcsolatok bejelentések fogadása, kezelése, a hibaelhárítás elindítása, a probléma továbbítása a technik.
  • Raktári adminisztrátor (Mór)

    8060 Mór
    Karbantartási és munkavédelmi termékek értékesítésének támogatása Ajánlatkérések, vevői megrendelések fogadása, feldolgozása, visszaigazolások elküldése, számlázás, egyéb bizonylatok kiállítása A cég által kezelt raktárba érkező áruk kezelése Áruát.
  • Közműkezelő

    1143 Budapest, Hungária körút 64.
    Közmű ügyintézés, ügyfelekkel (ingatlanbérlőkkel) való kapcsolattartás Beérkező és kimenő dokumentumok adatainak rögzítése Belső számítógépes adatbázisok, nyilvántartások naprakész vezetése/kezelése Iratok lefűzése, másolása, szkennelése, iratrende.
  • Adminisztrációs munkatárs

    1037 Budapest, Folyondár utca 15.
    A Comesa Budapest Kft. dinamikus csapatába keres adminisztrációs munkaterületre jól kommunikáló, megbízható, nyitott személyiségű munkatársat. Fejlődési lehetőség, versenyképes jövedelem és bejelentett munkakör várja az új kollégát, a vállalat III. kerületi kö.
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    230 000 Forint
  • Számlázó adminisztrátor

    8800 Nagykanizsa, Űrhajós utca
    Bejövő hivások fogadása, rendelésfelvétel, számlázás, terítő gépjármű elszámoltatása, számlabefizetések kezelése, pénztárvezetés, kapcsolattartás partnerekkel és az üzletkötő kollégákkal.
  • Logisztikus / Adminisztrátor

    Budapest, 1045 Iv. Elem utca 5-7.
    Rendelésállomány kezelése Kiszállítások teljes körű intézése (fuvarszervezés, dokumentumok kiállítása, EKAER, kiszállított áru számlázása) Kapcsolattartás a partnerekkel, anyavállalattal Jelentések, kimutatások, táblázatok készítése az ügyvezetés részére Közreműködés a havi és é.
  • Webshop koordinátor-asszisztens

    Budapest 12. kerület
    Webshop admin felület kezelése (fizetett tréninget biztosítunk!); Terméknyilvántartó rendszer kezelése; Webshop alap funkcióinak tesztelése, hibák jelentése a fejlesztők felé; Automata termékfeltöltés minőség-ellenőrzése napi szinten és a felmerülő hibák javítása; Rendelési státu...
  • Irodai asszisztens

    Budapest, 1053 Károlyi utca 9..
    Irodai dokumentumok (szerződések, teljesítésigazolások, megrendelők) kezelése. Ha nagyon félted a fákat, akkor előre szólunk, hogy nem csak szkennelni és feltölteni, de nyomtatni és aláíratni is jó sokat kell. A szerződések lefűzése és archiválása is hozzád fog tartozni, és a beé...
  • Adminisztrátor

    Budapest, 1053 Károlyi utca 9.
    Vállalkozókkal kapcsolatos dokumentumok kezelése, és a hozzájuk kapcsolódó adminisztratív feladatok, pl. nyomtatás, aláírás, feltöltés, rendszerezés, iktatás. Röviden: rengeteg doksi, rengeteg nyomtatás, rengeteg szkennelés. Iratok mappákba rendszerezése - cég és vállalkozó szeri...
  • Sales asszisztens

    Budapest, 1118 Rétköz utca 5.
    Projektfolyamatok támogatása, adminisztrációja; Ajánlatok (elő)készítése; Kimutatások készítése Excel táblázatban, Word-ben; Kapcsolattartás különféle témákban (kereskedelmi) partnerekkel.
  • Irodai adminisztrátor - asszisztens

    8600 Siófok
    ? Általános irodai feladatkörök összefogása – nyilvántartások kezelése, érkező vendégek fogadása, kapcsolattartás külső cégekkel) ? Az iroda zökkenőmentes működésének biztosítása (irodaszerek rendelése stb) ? Irodai adminisztrációs tevékenység ellátása - bejövő és.
Egyéb munkalehetőségek Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka kategóriában