Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák

625 db találat Szűrés
  • Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása Posta kezelése, iktatása és továbbítása Könyvelési anyagok előkészítése Kimutatások, elszámolások összeállításában való részvétel Havi, negyedéves és éves zárásban valórészvétel Partnerekkel, megbízókkal való kommunikáció, kapc...
    febr. 01.
  • Pénzügyes munkatárs

    2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 8-10.
    Rendet tartani a cég összes pénzügyi és adminisztratív dolgában, működtetni az irodát. Díjbekérők, szállítólevelek, számlák elkészítése, házipénztár kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Titkársági feladatok, általános dokumentumkezelés elektronikusan (Google Drive) és papír alap...
    tegnap 21:30
  • Autó lízinghez kapcsolódó német nyelvű számlák rögzítése Kapcsolattartás az ügyféllel, elsősorban írásban Kis létszámú csoport feladatainak napi szintű koordinálása, riportok karbantartása Folyamatváltozások dokumentálása, azok oktatása a csoport többi tagjának...
    tegnap 15:09
  • (Csoportos) Könyvelés és általános kincstári feladatok határidős kivitelezése AP-AR-GL könyvelés és számlázás Cash flow és egyéb pénzforgalmi tranzakciók ellenőrzése Költségvetés-tervezés és nyomonkövetés kivitelezése Pénzügyi tervezés, kimutatások és vezetői javaslatok elkészíté...
    tegnap 14:52
  • Iratok csomagolása dobozba, dobozok hajtogatása Dobozok mozgatása, rakodása Iratok - dobozok kikeresése, visszatárolása, bepakolása Iratok szkennelése, csomagolása, Csomagok szállításra történő előkészítése Ki-és betárolási folyamatok elsajátítása 5S rendszer ismerete, betartása...
    tegnap 08:20
  • Responsible for administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary for the success...
    febr. 02.
  • Adminisztratív munkára keresünk főállású irodai munkatársakat. Munkavégzés helye: Debrecen belvárosi irodaházban. Munkaidő: 09:00-18:00-ig Minimális vállalási idő: 1 év Bérezés: Br. 270.000 -330.000 Ft/hó
    febr. 01.
  • kompetente/r AnsprechpartnerIn für den PatientenInnen-Empfang vor Ort sowie am Telefon für Terminvereinbarungen und Beratung E-Mail-Verkehr, Pflege und Verwaltung der PatientInnen-Daten sowie die Abrechnung Unterstützung der ÄrztInnen bei der Dokumentation der Krankengeschichte w...
    ma 14:05
  • Desk support to answer questions of users with different roles, giving them guidance, report problems and initiating trouble-shooting; Technical support to the maintenance of the existing online modules on LEEd platform Administrative support to the Moodle workshops 2023 Technica...
    tegnap 20:10
  • Organize and coordinate logistics for training activities and events, provide administrative assistance. Prepare documentation of training activities based on approved process and templates. Carry out analytical and reporting tasks, support statistics and calendar management; Lia...
    tegnap 20:10
  • Adminisztratív háttértámogatás az irodában a kollégák számára Bejövő hívások és egyéb kommunikációk kezelése Általános irodai ügyintézői feladatok és megbízatások ellátása Irattári rendszer kezelése, levelezések, dokumentumok kezelése, szkennelése és szövegszerkesztés Igény szeri...
    tegnap 19:00
  • Vállalkozás fejlesztési osztály teljes körű adminisztratív támogatása Villamossági projektekhez kapcsolódó dokumentáció kezelése Tenderek és pályázati folyamatokban való adminisztratív részvétel Partnercégekkel, ügyfelekkel való szoros együttműködés
    tegnap 17:40
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim