Adminisztrátor, Dokumentumkezelő állás, munka

175 db találat
  • Projekt és sales asszisztens

    1138 Budapest, Madarász Viktor utca 47-49.
    Olyan munkatársak jelentkezését várjuk, aki gyors, hatékony nem probléma számára a monoton munkavégzés és az ügyfelekkel való kommunikáció sem.A munka betöltéséhez középhaladó excel tudás szükséges, amelyet a kiválasztás folyamán feladatokkal teszteljük. A pr.
  • Vevőszolgálati munkatárs

    1103 Budapest, Gyömrői út 56-62.
    A cég partnereivel való kapcsolattartás (telefonon és e-mailen) Megrendelések felvétele, kezelése és visszaigazolása Direkt értékesítés Bejövő, kimenő hívások kezelése A beérkező ügyfélproblémák megoldása, technikai support nyújtás.
  • Szerviz Back Office Menedzser

    2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 5.
    szerviz menedzsment ügyfelekkel történő kommunikáció 1st level hotline funkció betöltése gépek meghibásodásával kapcsolatok bejelentések fogadása, kezelése, a hibaelhárítás elindítása, a probléma továbbítása a technik.
  • Raktári adminisztrátor (Mór)

    8060 Mór
    Karbantartási és munkavédelmi termékek értékesítésének támogatása Ajánlatkérések, vevői megrendelések fogadása, feldolgozása, visszaigazolások elküldése, számlázás, egyéb bizonylatok kiállítása A cég által kezelt raktárba érkező áruk kezelése Áruát.
  • Sales asszisztens/koordinátor

    Budapest, 1037 Montevideo utca 6.
    Sales tevékenység támogatása, adminisztrációja; Belső és külső egyeztetések szervezése Ajánlatok (elő)készítése; Kimutatások készítése Excel táblázatban, Word-ben; Kapcsolattartás különféle témákban partnerekkel, ügyfelekkel
  • Kereskedelmi asszisztens

    1054 Budapest, Szabadság tér 7.
    - érdeklődők tájékoztatása termékeinkről telefonon és személyesen egyaránt- rendelések rögzítése, nyomon követése- számlák kiállítása, kezelése, iktatása- postai és elektronikus levelek megválaszolása- ügyfelek fogadása és kiszolgálása- kiseb.
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    200 000 Forint
  • Testing Assistant

    Budapest, 1051 Nádor utca 9.
    Understanding CEU’s current administrative structure/daily work related to Student Records Office; Understanding the structure and working of SITS; Testing newly created and submitted data in SITS (testing environment) based on instructions from SITS team; Direct communication wi...
  • Értékesítési asszisztens (Gyógyszeripari területre)

    Budapest, XI. kerület
    az értékesítési menedzser munkájának támogatása és az általa kiadott feladatok elvégzése az értékesítési folyamat teljes körű, megrendeléstől az áru leszállításáig történő lebonyolítása, adminisztrációja a vállalatirányítási rendszerben (Dynamics AX) vevői számlák kiállítása, kin...
  • Szakmai asszisztens

    Budapest, 1072 Rákóczi út 16.
    az irodai csapatmunka teljeskörű és általános támogatása árajánlatkérések, megrendelők/megbízások összeállítása, teljesítés igazolások kiállítása, számlák kezelése levelek és iratok az iratkezelési Szabályzatban meghatározottak szerint történő szakszerű kezelése, iktatóprogram ha...
  • Ügyfélszolgálati ügyintéző

    1184 Budapest
    Ügyfélszolgálati ügyintéző pozícióra keressük új munkatársunkat.
  • Raktári adminisztrátor

    2600 Vác, 2151 Fót
    prioritások meghatározása kiszállítások és beérkezések adminisztrációjának koordinálása, ellenőrzése dokumentációk vezetése, kezelése, archiválása a raktárra vonatkozóan belső utasítás szerinti leltár felvételek műszakátadás megszervezésének segítése
  • Szakreferens

    Budapest, 1013 Krisztina körút 39/b.
    a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság hatáskörébe tartozó szakértői eljárások szakmai előkészítése, szakértői munka koordinálása, szakbizottsági ülések lebonyolítása, emlékeztető készítése, kérelmek, szakértői vélemények, egyéb akkreditációs beadványok gondozása, a Magya...
  • Hivatalsegéd

    Budapest, 1013 Krisztina körút 39/b.
    a Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság postai küldeményeinek feladása, postai és egyéb ügyintézési feladatok teljes körű ellátása, munkatársak munkavégzését támogató feladatok ellátása, iroda rendben tartása.
  • Közbeszerzési referens

    Budapest, 1062 Bajza utca 52.
    Beszerzések és közbeszerzések koordinálása, lebonyolítása Beszerzések előkészítése, precíz nyilvántartása Ajánlattételi eljárások önálló lebonyolítása Szerződéskötések előkészítése Közbeszerzési eljárások lefolytatása szakértői támogatással, kapcsolódó nyilvántartások vezetése A.
  • Irodai munkatárs

    3500 Miskolc
    Heti 20 órában általános irodai feladatokat kell ellátni.
  • Termelési adminisztrátor

    8600 Siófok, Május 1. utca
    A termelési jelentések ellenőrzése, egyeztetés a készárú raktárral, és az alapanyag raktárral. Anyagfelhasználások ellenőrzése és jelentés az SAP rendszerben. Aktív részvétel, és a minőségbiztosítás támogatása a termék nyomon követési folyamatokban -.
Egyéb munkalehetőségek Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka kategóriában