Adminisztrátor, Dokumentumkezelő állás, munka

333 db találat
  • Szolgáltatás szervező

    Budapest XIII. kerület
    Szolgáltatói szerződésekkel, szolgáltatói ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, szerződéskötés, adatbáziskezelés, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel való közvetlen kapcsolattartás Egészségpénztári szolgáltatások szervezése, egészségbiztosítási ellátásokkal kapcsolatos ügyint...
  • Personal Assistant (to Board Member)

    Budapest
    Supporting the Owners with administrative tasks Preparing presentations Organizing meetings and business travels Financial administration Handling phone calls and e-mails Managing translation tasks
  • Postai ügyintéző

    Várpalota
    A körzeti postához tartozó valamennyi posta ügyintéző munkaköreinek időszakos helyettesítése postára vonatkozó üzletági és szolgáltatási feladatok elvégzése Szolgáltatások ajánlása és értékesítése Értékesítési tervek, feladatok teljesítése Adatszolgáltatás, iratkezelés, egyéb adm...
  • Postai ügyfélszolgálati ügyintéző

    Várpalota
    Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Hírlapelőfizetések és sorsjegyek kezelése, forgalmazása Pénzforgalmi bizonylatok, készpénz, beszedett díjak, értékcikk- és kereskedelmi áruk kezelése A kézbesítő postásokkal való eg...
  • Sales adminisztrátor

    1026 Budapest, Gábor Áron utca 28.
    Céges CRM folyamatok támogatása Meglévő és új partnerekkel való kapcsolattartás Sales témájú megkeresések megválaszolása email-ben és telefonon Tárgyalásokon való részvétel, cégbemutatás, prezentáció Ajánlatok megírása, kiküldött ajánlatok nyomon követése Szerződések előkészítése...
  • Minőségügyi technikus

    Budapest
    Orvos diagnosztikai eszközök minőségügyi ellenőrzése és csomagolása Minőségügyi és termelési dokumentációk kezelése Nem megfelelőségi riportok jelentése, hibák analízise Nem-megfelelősségek illetve zárolt termékek/anyagok kezelése a minőségügyi mérnök támogatásával Részvétel a te...
  • Projekt asszisztens (építkezési helyszínen)

    2233 Ecser
    Ecseren, a JYSK új logisztikai bázisának építkezési helyszínén asszisztensi feladatok ellátása anyagrendelések, kiszállítások lebonyolítása a projekten dolgozó szerelők munkaidejének, kiküldetési napidíjának vezetése egyéb adminisztrációs teendők
  • Projektvezető asszisztens (adminisztráció)

    2100 Gödöllő, Pattantyús Ábrahám körút 10.
    Projektekkel kapcsolatos munkafolyamatok nyomon követése/koordinálása, adminisztrációs feladatok ellátása – dokumentumok nyilvántartása, frissítése, árajánlatok kezelése, Az ügyvezetés munkájának támogatása, Határidők, feladatok státuszának nyomon követése, Hivatali ügyintézés...
  • Logisztikai és adminisztratív munkatárs

    Budapest
    Az értékesítő- és szerviz mérnökök által elkészített és elektronikusan elküldött rendelések adminisztrálása. Megrendelések anya- vagy társvállalatoktól kapott visszaigazolásának feldolgozása, továbbítása az ügyfelek felé, nyomon követése. Szállítással kapcsolatban kapcsolattartás...
  • Szervízkoordinátor

    Budapest, XIII. kerület
    A szervizcsapat adminisztratív támogatása Árajánlatok készítése Kapcsolattartás meglévő Ügyfeleinkkel Telefonos ügyfélkiszolgálás üzemzavar és egyéb problémák esetén Szervizbeszámolók készítése, adminisztrálása Kapcsolattartás a Partnerekkel, a Gyártó céggel Eseti eszközök, alkat...
  • Követeléskezelési tanácsadó (Call center munkatárs)

    1132 Budapest, Váci út 30.
    ügyfelek telefonon történő megkeresése és folyamatos kapcsolattartás, kimenő hívások kezdeményezése, bejövő telefonhívások fogadása, valamint a hívások teljes körű adminisztratív ügyintézése, részletes tájékoztatás nyújtása az ügymenetről, szolgáltatásról, egyéb közérdekű informá...
  • Adminisztrátor

    1239 Budapest, Európa utca 10.
    Rendelések, be és kimenő szállítmányok rögzítése, készletnyilvántartás pontos vezetése, egyéb könyvelési feladatok ellátása Napi kommunikáció ügyfelekkel és kapcsolattartás társosztályokkal Beérkező és kiadott göngyölegek nyilvántartásának vezetése EKAER kötelezettséggel kapcsola...
  • HR projekt asszisztens (Határozott idejű)

    Komárom
    toborzási projektek támogatása, lehetséges jelöltek felkutatása, első kapcsolatfelvétel és az érdeklődés felkeltése, telefonos előszűrés, tesztírások, interjúk szervezése, beléptetéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, HR csapat munkájának támogatása...
  • Toborzó

    Komárom
    fizikai munkaerő toborzása, kiválasztása, álláshirdetések szerkesztése, kezelése, jelöltek előszűrése, tesztelése, interjúzása, a pályázók adatainak rögzítése és kezelése, az adatbázis naprakészen tartása folyamatos kapcsolattartás a jelöltekkel, beléptetések előkészítése, koordi...
  • Office Referens

    Budapest
    Dokumentumok, szerződések karbantartása, archiválása, iktatása szerződéses határidők nyomon-követése, riportálása postaküldemények koordinálása, iktatása, szétosztása céges autó- és mobilflotta ügyintézés, tájékoztatás a kollégák számára karbantartási és javítási munkák megrendel...
  • Kereskedelmi ügyintéző

    8900 Zalaegerszeg
    A telephelyen kívüli hulladékmozgások naprakész számítógépes nyilvántartása A kapcsolódó eredeti bizonylatok begyűjtése, rendszerezése Árak rögzítése elfogadott ajánlatok és szerződések alapján Számla előkészítése, feladása Napi kapcsolattartás a partnerekkel, szállítási időponto...
  • Kereskedelmi és Kommunikációs munkatárs

    1033 Budapest, Bogdáni út 1.
    Ügyfelek teljeskörű kiszolgálása, bútorozási projektek tanácsadása, koncepciója, ajánlatok és megrendelések kezelése a kapcsolódó operatív és adminisztratív feladatokkal (számlázás, rendelés, visszaigazolás stb.) [nem várunk el meglévő termékismeretet, mindenre megtanítunk] Ügyfé...
Egyéb munkalehetőségek Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka kategóriában