Adminisztráció vezető állások, munkák

43 db találat Szűrés
  • Részt vesz az alapítvány mindennapi adminisztratív működésében az ügyvezető utasításai alapján. Kezeli a pályázati programokat, közreműködik a programok kialakításában és fejlesztésében. Menedzseli a Kuratórium döntései alapján az egyedi támogatásokat. Közreműködik a pályázati pr...
    tegnap 14:45
  • Operatív vezető

    2040 Budaörs, Gyár utca
    Az operatív vezető feladata a cég nemesfémgyártási tevékenységéhez kapcsolódóan a beszerzési, logisztikai és technológiai folyamatainak menedzselése az ügyvezető tehermentesítése érdekében, valamint a folyamatok hatékonyságának, szabályozottságának fejlesztése. Gyártókkal kapcsol...
    Friss
  • Ügyfelekkel történő kapcsolattartás. Az ügyek dokumentációjának összeállítása. Folyamatos koordináció a kutatói csapattal. Angol nyelvű dokumentumok értelmezése, fordítások angolról-magyarra.
    tegnap 15:15
  • Munkaügyi folyamatok menedzselése és fejlesztése, Lokális és nemzetközi munkaügyi projektekben való részvétel, HR gyakornokok munkájának koordinálása, HR Business Partnerekkel való együttműködés, munkaügyi támogatás biztosítása számukra, Irányadó HR adminisztráció vezetése, HR IT...
    tegnap 14:25
  • Kereskedelmi munkatárs

    1135 Budapest, Országbíró utca 49.
    Kapcsolattartás a szállítókkal A beszerzési feladatok elvégzése az ügyletek indításától az áru beérkezéséig, a folyamat precíz végigvitele az ügyviteli rendszerben Szállítói rendelések összeállítása a rendszerből nyert készlet információk, illetve kollégák jelzései alapján, azok...
    tegnap 14:10
  • Jogi asszisztens Karriertipp!

    1064 Budapest, Podmaniczky utca 71.
    Budapest belvárosában működő büntetős ügyvédi iroda titkárságának vezetésére teljes munkaidőre jogi asszisztenst keres. Ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálásának érdekében az ügyvédi iroda adminisztratív feladatainak menedzselésére és a kollégák szakmai munkájának támogatására...
    tegnap 10:50
  •         Napi adminisztrációs és irodai feladatok ellátása         Munkatársak munkájának támogatása         Adatok rögzítése, feldolgozása         Beérkező levelek, iratok kezelése, iktatása         Kimutatások készítése         Ügyfélszolgálati megkeresések gyors, pontos kiszolg...
    tegnap 10:25
  • You will be showing your CARE towards internal and external clients via: Managing the day-to-day life and ensuring the effective running of the Office Handling requests of the Management Team Vendor (office related) contract management Tendering, negotiating with suppliers Parale...
    tegnap 09:10
  • Titkárságvezető

    1025 Budapest, Palatinus utca 1.
    postán, elektronikus úton, cégkapun keresztül beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása, továbbítása a megfelelő osztályoknak, társcégeknek, egyéb személyeknek; közreműködés a bejövő számlák, rendelések és egyéb dokumentumok iktatórendszerbe történő rögzítésében; szerződések ny...
    máj. 28.
  • Supporting the daily work of the Property Manager: Handling the official documents (filing, scanning, uploading, etc.) Updating the tenancy schedule on a monthly basis Keeping contact with tenants in administrative issues Checking and collecting debts Handling incoming invoices P...
    máj. 28.
  • Catering Rendezvény Manager

    1138 Budapest, Zielinski Szilárd sétány
    Margitszigeti Szabadtéri Színpad büféjének üzlet vezetőjét keressük! Mivel a rendezvények lebonyolítása alatt a catering szolgáltatás is hozzánk tartozik ezért rendezvény manager tapasztalat előny. Stand felügyelete Készlet gazdálkodás Áru rendelése Számlák továbbítása a könyvelő...
    máj. 27.
  • Kimenő eszközökre vonatkozó szállítók megírása. Beérkező és kimenő szállítólevelek digitalizáslása, rögzítése a vállalatirányításai...
    máj. 27.
  • Profi és lelkes irodai adminisztrátort keressük! Komplex, komoly és kihívásokkal fűszerezett munkára várjuk a jelentkezésedet! Miért jó a 32 éves Thermin Kft-nél dolgozni? tervezhető, fix munkaidő hétfőtől, péntekig 7.00-15.30 nincs túlóra kényszer a cég mindkét portfólióját lehe...
    máj. 26.
  • Leendő munkatársunk - heti 20 órában - segíti majd az iroda dolgozói és a kereskedelmi tanácsadók adminisztratív munkáját. Feladatai közé tartozik az irodába érkező, illetve más irodák felé indított postai, logisztikai, szállítói anyagok átvétele, érkeztetése, továbbítása. Kapcso...
    máj. 26.
  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása általános irodai tevékenység, adminisztráció adminisztratív dolgozók munkájának irányítása elektronikus és papír alapon érkezett beadványok érkeztetése, iktatása elektronikus bírósági és hatósági rendszerek használata ügyvédek munkájána...
    máj. 26.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim