Adminisztráció vezető állások, munkák
41 db találat
Szűrés
-
Részt vesz az alapítvány mindennapi adminisztratív működésében az ügyvezető utasításai alapján. Kezeli a pályázati programokat, közreműködik a programok kialakításában és fejlesztésében. Menedzseli a Kuratórium döntései alapján az egyedi támogatásokat. Közreműködik a pályázati pr...máj. 24.
-
postán, elektronikus úton, cégkapun keresztül beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása, továbbítása a megfelelő osztályoknak, társcégeknek, egyéb személyeknek; közreműködés a bejövő számlák, rendelések és egyéb dokumentumok iktatórendszerbe történő rögzítésében; szerződések ny...tegnap 16:15
-
Supporting the daily work of the Property Manager: Handling the official documents (filing, scanning, uploading, etc.) Updating the tenancy schedule on a monthly basis Keeping contact with tenants in administrative issues Checking and collecting debts Handling incoming invoices P...tegnap 10:20
-
Margitszigeti Szabadtéri Színpad büféjének üzlet vezetőjét keressük! Mivel a rendezvények lebonyolítása alatt a catering szolgáltatás is hozzánk tartozik ezért rendezvény manager tapasztalat előny. Stand felügyelete Készlet gazdálkodás Áru rendelése Számlák továbbítása a könyvelő...máj. 27.
-
Ensure the optimal working environment for all staff members by providing full maintenance services as well as safety conditions Resolve office building problems and serve as a first point of contact between employees and outside contractors Provide a proactive approach in order...máj. 27.
-
Kimenő eszközökre vonatkozó szállítók megírása. Beérkező és kimenő szállítólevelek digitalizáslása, rögzítése a vállalatirányításai...máj. 27.
-
Profi és lelkes irodai adminisztrátort keressük! Komplex, komoly és kihívásokkal fűszerezett munkára várjuk a jelentkezésedet! Miért jó a 32 éves Thermin Kft-nél dolgozni? tervezhető, fix munkaidő hétfőtől, péntekig 7.00-15.30 nincs túlóra kényszer a cég mindkét portfólióját lehe...máj. 26.
-
This role is sitting in the heart of the CE Enterprise Analytics team. In this position the person is responsible for turning stakeholder requests into easy to understand dashboards, helping users understand how to get actionable insights from the data. In order to fulfill this a...máj. 26.
-
Leendő munkatársunk - heti 20 órában - segíti majd az iroda dolgozói és a kereskedelmi tanácsadók adminisztratív munkáját. Feladatai közé tartozik az irodába érkező, illetve más irodák felé indított postai, logisztikai, szállítói anyagok átvétele, érkeztetése, továbbítása. Kapcso...máj. 26.
-
Értékpapír, deviza és határidős ügyletek elszámolása, adminisztrációja Napi nettó eszközérték számítás (befektetési alapok, vagyonkezelt portfóliók) Ügyfél riportok készítése Kapcsolattartás banki partnerekkel, letétkezelőkkel, ügyfelekkel Törzsadatok karbantartása Részvétel a be...máj. 26.
-
teljes körű irodavezetői feladatok ellátása általános irodai tevékenység, adminisztráció adminisztratív dolgozók munkájának irányítása elektronikus és papír alapon érkezett beadványok érkeztetése, iktatása elektronikus bírósági és hatósági rendszerek használata ügyvédek munkájána...máj. 26.
-
A cég napi adminisztrációjával kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, postázás intézése, irodai ellátmány beszerzése, vendégek fogadása, üzemeltetésben felmerülő problémák megoldása. Beérkező számlák és dokumentumok iktatása, számlázás előkészítés, házipénztár kezelése Az...máj. 26.
-
irodai adminisztráció árajánlatok átnézése, előkészítése postai küldemények kezelésemáj. 26.
-
Az iroda napi működéséhez kapcsolódó adminisztrációs és operatív feladatok ellátása; Az ügyvezető munkájának támogatása; Pontos adminisztratív háttér biztosítása; Futár és postai szolgáltatások koordinálása, dokumentációja; E-mailek, levelezések kezelése; Könyvelővel való kapcsol...máj. 26.
-
Üzletági szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció. Iktatás. Jegyzőkönyvkészítés. Ellenőrzések megszervezése, koordinálása.máj. 26.
-
- rendelések feldolgozása, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok kezelése (száll...máj. 26.
-
A vevő - az ügyfél és a szállítói adatbázisok kezelése, árajánlatok kérése, bejövő árajánlatok értékelése, partnerekkel , ügyfelekkel való kapcsolattartás, logisztikai szervezés, kereskedelmi igazgató munkájának segítése táblázatok, árlisták , leírások készítése, rendelések rögzí...máj. 25.
-
【Job Responsibilities】 Implement the resolutions, realize the sales profit target issued by the head office in Germany; Participate in the annual formulation of the sales strategies, make the sales indicators for subsidiarity in Hungary, organize inspections and control the imple...máj. 25.
-
Selbstständige, freundliche und kompetente Betreuung aller Firmen, die als Mieter in unserem Bürohaus sind Angebotserstellung und Präsentation geeigneter Büroräume für potentielle Neumieter, in Abstimmung mit der Geschäftsleitung Kontakthaltung zu Subunternehmen, wie Reinigungsfi...máj. 24.
-
A cég adminisztratív teendőinek teljeskörű ellátása (teljesítésigazolások, ajánlatok kezelése, számlázás, beszerzés, könyvelési anyagok előkészítése stb.) A tréningekhez kapcsolódó felnőttoktatási szerződések és adatszolgáltatás (FAR) biztosítása A munkatársak és az operatív veze...máj. 24.
-
Kapcsolattartás a szállítókkal A beszerzési feladatok elvégzése az ügyletek indításától az áru beérkezéséig, a folyamat precíz végigvitele az ügyviteli rendszerben Szállítói rendelések összeállítása a rendszerből nyert készlet információk, illetve kollégák jelzései alapján, azok...máj. 24.