Adminisztráció vezető állás, munka

37 db találat
  • Titkárságvezető

    1089 Budapest, Elnök utca 1.
    Teljes körű irodavezetés (beérkező telefonok és emailek kezelése, napi adminisztratív feladatok végzése, iroda- és tisztítószerek beszerzése, hibajelentések intézése) A vezetőség és a kollégák munkájának hatékony segítése Beérkező számlák iktatása Nemzetközi csomagszállítások int...
  • Titkárságvezető

    1106 Budapest, Örs vezér tere
    ügyfél számlák kiállítása, számladokumentáció elkészítése pénztár és bankszámla kezelése kapcsolattartás ügyfelekkel, valamint hazai és külföldi partnerintézményekkel óraszervezési feladatok az intézmény működésével kapcsolatos feladatok elvégzése...
  • Pénzügyi asszisztens

    1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 177.
    Számlák, szerződések iktatása Könyvelő munkájának segítése Banki utalások feldolgozása Ügyvezető munkájának támogatása Házipénztár kezelése Adatrögzítés Egyéb adminisztrációs és ad-hoc feladatok
  • Postai ügyfélszolgálati ügyintéző (Tatabánya 1.)

    2801 Tatabánya, Fő tér 30.
    Levelek és más küldemények felvétele Csekkbefizetések és egyéb pénzforgalmi befizetések elfogadása Hírlapelőfizetések és sorsjegyek kezelése, forgalmazása Pénzforgalmi bizonylatok, készpénz, beszedett díjak, értékcikk- és kereskedelmi áruk kezelése A kézbesítő postásokkal való eg...
  • Pénzügyi asszisztens (részmunkaidős)

    1117 Budapest, Budafoki út 183.
    - számlázás - vevő-szállítói egyenlegek egyeztetése - bejövő számlák ellenőrzése, ügyviteli rendszerben rögzítése - környezetvédelmi termékdíj nyilvántartás vezetése - banki pénzmozgásokkal kapcsolatos adatrögzítés...
  • Helyszíni adminisztrátor naperőműhöz

    8330 Sümeg
    Az ideális jelölt Sümegen és Csabrendeken épülő naperőmű kivitelezése során adminisztrációs tevékenységet végez a helyszínen. A projekt várható befejezése 2021 szeptember. A projekt befejezését követően a jelöltnek lehetősége nyílik az érdi vagy pozsonyi irodában tovább dolgozni,...
  • Operatív (back office) menedzser

    Budapest
    A vállalat operatív működésének biztosítása Adminisztratív folyamatok folyamatos felügyelete, átdolgozása, fejlesztése ISO dokumentáció napra készen tartása GDPR és hozzá tartozó egyéb szabályozások karbantartása, ellenőrzése Belső és külső auditok levezetése, illetve az auditokr...
  • Irodavezető

    8200 Veszprém, Pápai út 42.
    a cég kereskedelmi és gazdasági-kontrolling folyamatainak irányítása ügyvezető tulajdonos utasításainak teljesítése munkafolyamatok szervezése, munkatársak koordinálása és ellenőrzése üzleti folyamatok teljes körű menedzselése új üzleti lehetőségek proaktív felkutatása üzleti leh...
  • Irodavezető

    1042 Budapest, Árpád út 47.
    Az ügyvezető munkájának támogatása Szerződések megírása, előkészítése Alvállalkozókkal, történő kapcsolattartás Árajánlatok kérése Pénzügyi feladatok ellátása Alkalmanként HR feladatok ellátása Az iroda napi működésének biztosítása Működési engedéllyel kapcsolatos teljeskörű ügy....
  • Gazdasági igazgató

    Somogy megye
    A vállalat szervezeti és működési struktúrájának, valamint az adminisztratív keresztmetszeti funkciók (pénzügy és kontrolling, HR, IT) optimalizálása a költségek, szolgáltatások, struktúrák, folyamatok és helyszínek szisztematikus nyilvántartása és elemzése alapján. Jövő orientál...
  • Pályázati referens

    8200 Veszprém, Vár utca 16.
    Naprakész, részletes nyilvántartást vezet az Érsekség és az Érsekség által alapított, belső egyházjogi személyek, felügyelt intézmények, plébániák, vállalkozások, alapítványok pályázati tevékenységéről, a felújítási és beruházási projektekről; koordinálja a különböző szereplők eg...
  • Regionális koragyerekkori szakmai koordinátor

    , Tiszabura, Tiszabő, Jász-Nagykun-Szolnok megye
    Irányítja a településcsoport vezetők és a regionális koragyerekkori szakértők munkáját, segíti a családmentorok feladatainak meghatározását; Ellenőrzi a dokumentációs tevékenységeket; Kapcsolatot alakít ki a településvezetőkkel, szakemberekkel, a védőnői és gyermekjóléti szolgála...
  • Senior Back Office munkatárs

    1013 Budapest
    Budapesti befektetési alapkezelő senior back office munkatárs pozícióra felvételt hirdet az alábbi feladatok ellátására: kezelt entitások pénzügyeinek nyomon követése Cash Flow tervezés üzleti terv készítése, terv/tény adatok összehasonlítása vezetői riportok, kimutatások, jelent...
  • Vezető irattáros/iratkezelési osztályvezető

    1088 Budapest, Vas utca 10.
    A Hivatal iktatandó iratainak nyilvántartásba vétele, kezelése, rendezése, visszakeresése, a tárolt és kiadott anyagok nyilvántartása, központi irattárazása, selejtezése az iratkezelési szabályzat szerint. Iratok, szerződések, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése elektronikus ik...
  • Projektiroda vezető

    9090 Pannonhalma, Vár 1.
    Teljes körű pályázati projektmenedzsment folyamatok koordinálása meglévő és új pályázatok esetében Pályázati projekttervezési-és kivitelezési feladatok ellátása, projektek időbeli és pénzügyi ütemezése, megoldási javaslatok felvázolása a felsővezetők számára Pályázati lehetőségek...
  • Műszaki és Termelési vezető

    1108 Budapest, Sírkert út
    Üzemi jelenlét vezetése, Termelési eredmények rögzítése, Készlet egyenleg vezetése, Riportok előkészítése, Technológiai mérés és dokumentálás, Anyag és minőség vizsgálat Karbantartási terv követése, dokumentálás, Anyag és eszközbeszerzés.
  • Irodavezető

    Budapest III. kerület
    legyen szó a back office teendők rendszerezéséről és csapattagoknak való kiosztásáról, feladatok ellenőrzéséről, határidők betartatásáról, ügyvitel koordinálásáról, tulajdonosi döntéselőkészítésről, kimutatások összeállításáról, szerződések előkészítéséről, pályázati anyagok le.....
  • Postavezető (Szárliget)

    2067 Szárliget Ady utca 14.
    Erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása A központilag kitűzött célokkal és a minőségi mutatókkal kapcsolatos teljesítmények figyelemmel kísérése, értékelése Központilag meghatározott értékesítési folyamatok megszervezése és működtetése A posta munkavállalóina...
  • Irodavezető

    1036 Budapest
    Irodai adminisztráció – iktató rendszer naprakész vezetése Iroda zavartalan működésének támogatása Iroda rendben tartása Kapcsolattartás a beszállítói, szolgáltatói partnerekkel
  • Iroda- és projektvezető

    8000 Székesfehérvár
    Szakmai kapcsolattartás a külföldi és belföldi vevőkkel és beszállítókkal Árajánlatok, megrendelések, projektdokumentáció előkészítése, projektkövetés a megrendeléstől a gyártáson át a kiszállításig vevői és beszállítói oldalon egyaránt (vállalatirányítási rendszer használatával)...
    Havi nettó fizetés, juttatás:
    300 000 - 400 000 Ft
Egyéb munkalehetőségek Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka kategóriában