Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálati ügyintéző állások, munkák
200 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...tegnap 16:07
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkeltegnap 08:25
-
kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...tegnap 11:15
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...tegnap 16:00
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...tegnap 11:15
-
Check all incoming orders on part numbers, price and conditions and enter it into the system / handle cancellation requests; Handle and change of orders / material returns / samples orders; Deal with SAP-exceptions and take pro-active steps to avoid unnecessary exceptions; Monito...tegnap 14:10
-
A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...ápr. 21.
-
The Customer care and Sales Support colleague will be responsible for close cooperation with Field Sales and Headquarters’ departments. You will also get to work directly with customers; to build relations and ensure high quality standards. As the Sales Support and Customer Care...tegnap 17:50
-
To professionally and efficiently interact by international customer queries: mainly in written form by e-mails, orders, online chats, occassionaly phone calls, logging customer orders and following them up in the order management system To provide professional technical support...tegnap 16:00
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthezápr. 22.
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketápr. 16.
-
Adminisztráció Beérkező megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés Megrendelői panaszok kezelése szóban és írásban Feladatok továbbítása az illetékes kollégáknak Változó munkarend hétköznapi/hétvégi akár esti műszak (műszakok: 08:30-17:00 és 14:30-23:00)...ápr. 20.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...tegnap 12:25
-
The purpose of the role is primarily to look for new business opportunities and eventually build the acquisition team in Budapest. Your tasks will be: Looking for new business opportunities with high dollar value; scanning the market and constantly staying up to date with the tre...ápr. 22.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 22.
-
a NISZ Zrt. portfóliójába tartozó komplex informatikai és telekommunikációs megoldásokra, szolgáltatásokra vonatkozó ügyféligények menedzselése, folyamatos kapcsolattartás megadott ügyfélkörrel, ügyféligények felmérése, ügyféligények generálása a NISZ szolgáltatási képességei ala...Friss
-
Munkaidő: 80 % ügyfélkapcsolati feladatok + 20% értékesítés szerződésmódosítások, adatmódosítások kezelése szerződéssel kapcsolatos adminisztráció ügyfélszolgálati teendők elvégzése információnyújtás és adminisztratív problémák megoldása igényfelmérés, igényfelkeltés a termékeink...ápr. 20.
-
Cég szolgáltatásainak népszerűsítése és prezentálása, hogy maximálisan kiaknázhassuk a piaci lehetőségeket. Aktívan részt venni tárgyalásokon és teljes körűen képviselni a szolgáltatási portfóliónkat. Árajánlatok összeállítása és részt venni a szerződések kidolgozásában, hogy a...ma 08:20