Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélkapcsolati referens állások, munkák főiskolai végzettséggel
581 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.tegnap 05:10
-
Vállalati ügyfélkapcsolati referens / Corporate relationship manager
1138 Budapest, Váci út 135-139.Meglévő közép- és nagyvállalati ügyfelekből álló portfolió kezelése és bővítése Új ügyfelek akvizíciója, ügyféligények felmérése, ajánlatok összeállítása Hitelkérelmek befogadása, ügyletek strukturálása, előterjesztése Egyeztetés kockázati döntéshozókkal Szerződéses dokumentációk...tegnap 12:45 -
Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás, illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködé...ápr. 23.
-
Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelek), kezelése, az ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása Telefonos értékesítés (étrendkiegészítő termékek) Vásárlóink, ügyfeleink folyamatos tájékoztatása az új termékekről Hívások utáni adminisztráció elvégzése...ápr. 23.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 22.
-
Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködés...tegnap 14:05
-
- Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára, - Ügyfelek felmerülő káreseményeinek felvétele, problémájuk megoldása, - Autómentés szervezése; csereautó biztosításának menedzselése; szállás-, szakember megszervezése; egyéb vészhelyzetek megoldása (automotive). - A megoldandó ká...ápr. 23.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...ápr. 23.
-
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...ápr. 23.
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...ápr. 23.
-
a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelvenápr. 23.
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelápr. 23.
-
Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködés...ápr. 22.
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...ápr. 23.
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ápr. 23.
-
Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...ápr. 23.
-
kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...ápr. 23.
-
Új közép és nagyvállalati ügyfelek megszerzésére irányuló, proaktív akvizíció önálló megvalósítása és irányítása, új üzleti igények és lehetőségek folyamatos feltárása, a meghatározott üzleti célok teljesítése; Közép- és nagyvállalatok pénzügyi adatainak, üzleti terveinek elemzés...ápr. 23.
-
Meglévő ügyfélkörrel való kapcsolatépítés, kapcsolattartás illetve a terület vonzáskörzetébe tartozó cégek akvizíciója A kezelésébe tartozó portfólió minőségének megőrzése, javítása Üzleti lehetőségek felkutatása, azonosítása, aktív és passzív termékek értékesítése, együttműködés...ápr. 21.