Karrierépítés
Ha leírunk valamit, nagyobb eséllyel is jegyezzük meg. Puskák az iskolai dolgozatnál, bevásárló listák… Miért ne alkalmazhatnánk ugyanezt a trükköt a munkahelyünkön is?
Vajon min múlik, hogyan is telnek a napjaink, hogy a jó vagy a rossz élményeink vannak-e túlsúlyban? Leginkább rajtunk!
Ha megnyitjuk most az e-mail fiókunkat, hány olyan levelet találunk benne, amin látszik, hogy gondos odafigyeléssel írták? Nem túl sokat, igaz?
A magyar dolgozók számára a munka és magánélet egyensúlya, a kollégákkal való jó kapcsolat után a munka elismertsége a legfontosabb egy új munkahely kiválasztásánál.
Minél nagyobb egy csapat, annál fontosabb, hogy megfelelő legyen a munkamegosztás, ehhez pedig az kell, hogy senki ne legyen túlterhelve, míg mások unatkoznak. A kulcsszó a delegálás.
És még csak varázsszerre sincs szükségünk ahhoz, hogy elnyerjük felettesünk bizalmát, csupán az alábbi 3+1 alapszabályt kell betartanunk.
A legtöbb jónak vége szakad egyszer, így van ez a munkamentes napokkal is. Utánajártunk, ki mit tesz azért, hogy a pihenés utáni jó hangulatot megőrizze.
Már nem csak Budapesten, hanem vidéken is egyre érzékelhetőbb a szakképzett munkaerő hiánya. Nézzük a részleteket!
Korán kelő, későn fekvő, rendszerező agyú, csapongó elméjű – bármelyik típusba is tartozunk, egy dolog biztosan megkönnyíti a mindennapokat: a rendszerezés.
Mindig elérhetőek vagyunk, még a szabadságunk alatt is? Ideje változtatnunk! Mutatjuk, mit tehetünk.
Az egyik legfontosabb dolog a karrier építésünk során, az, hogy megtanulunk diplomatikusan NEM-et mondani.
Nézzük, mi az a 15 dolog, amit a 30-as éveinkben megtehetünk a karrierünk érdekében!