Tetszik Önnek ez az állás?
Jelentkezzen rá most!
Megbízónk elsősorban a lakosság és az országban működő mikrovállalkozások számára nyújt innovatív, hatékony, biztonságos készpénz-helyettesítő megoldásokat, - a hazai piacon.

Stabil hátterű, rugalmas pénzforgalmi intézményük IT szervezetébe keresünk munkatársat azonnali belépéssel az alábbi pozícióba:

WINDOWS RENDSZERGAZDA

Az alábbi üzemeltetési területeken számítunk tapasztalatodra:

  • Microsoft alapú virtualizációs szerver infrastruktúra üzemeltetése és karbantartása
  • Fizikai és virtuális Windows szerverek üzemeltetése és karbantartása
  • Windows alapú szerverszolgáltatások napi üzemeltetése és karbantartása
  • MS alapú vírus- és végpontvédelmi szoftverrendszer üzemeltetése
  • Rendszermentések ellenőrzése, visszatöltési feladatok ellátása
  • Felhasználói eszközök (notebook, PC, telefon, tablet) konfigurálása, kezelése és az eszközmozgások pontos dokumentálása
  • Irodai és távoli felhasználók IT támogatása

Az alábbi jártasságodra lesz szükség a feladatok elvégzéséhez:

  • Microsoft Windows 2012 R2 és MS Active Directory szolgáltatások rendszergazdai szintű ismerete 2-3 éves operatív tapasztalattal
  • Microsoft Exchange szerver rendszergazdai szintű ismerete 2-3 éves operatív tapasztalattal
  • Microsoft Hyper-V failover clusterek ismerete és üzemeltetési tapasztalat
  • TCP/IP hálózati ismeretek
  • Windows kliensek rendszergazdai szintű ismerete és felhasználó support tapasztalat
  • Nyomtatók napi üzemeltetésében szerzett jártasság
  • Rendszer szemlélet, megbízhatóság, önállóság
  • Angol nyelvtudás írásban és szakmai anyagok megértése
  • Erkölcsi bizonyítvány

Nagy előnnyel indulsz a pályázók között, ha:

  • Banki, vagy nagy rendelkezésre állású rendszerek üzemeltetésében szerzett többéves tapasztalatod van
  • Végpont védelmi szoftver konfigurációjában és üzemeltetésében szerzett tapasztalattal rendelkezel
  • Microsoft SQL szerver 2012 adminisztrációs tapasztalatod van
  • HP szerverekkel kapcsolatos hardver ismeretekkel bírsz
  • Veeam szoftver használatát ismered
  • Android operációs rendszert és mobileszközöket készség szinten kezeled

    Kérjük fényképes, magyar nyelvű önéletrajzod, rövid motivációs levél (projekt referenciák) kíséretében, bruttó fizetési igény megjelölésével elküldeni.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Rendszergazda
  • Rendszerüzemeltető, Karbantartó
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol - Alapfok/társalgási szint

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

BECK & PARTNERS International HR Consulting
H - 1119 Budapest, Bártfai utca 15-17.
Tel.: +36-1/371-0972 | Fax: +36-1/371-0973
bap.hu

A hirdetés adatai:
  • Pozíció neve: Windows Rendszergazda
  • Hirdető cég: BECK AND PARTNERS Kft.
  • Elsődleges kategória:
  • Terület: Budapest
  • Feladatok: Microsoft alapú virtualizációs szerver infrastruktúra üzemeltetése és karbantartása Fizikai és virtuális Windows szerverek üzemeltetése és karbantartása Windows alapú szerverszolgáltatások napi üzemeltetése és karbantartása MS alapú vírus- és végpontvédelmi szoftverrendszer üzemeltetése Rendszermentések ellenőrzése, visszatöltési feladatok ellátása Felhasználói eszközök (notebook, PC, telefon, tablet) konfigurálása, kezelése és az eszközmozgások pontos dokumentálása Irodai és távoli felhasználók IT támogatása
  • Elvárások: Microsoft Windows 2012 R2 és MS Active Directory szolgáltatások rendszergazdai szintű ismerete 2-3 éves operatív tapasztalattal Microsoft Exchange szerver rendszergazdai szintű ismerete 2-3 éves operatív tapasztalattal Microsoft Hyper-V failover clusterek ismerete és üzemeltetési tapasztalat TCP/IP hálózati ismeretek Windows kliensek rendszergazdai szintű ismerete és felhasználó support tapasztalat Nyomtatók napi üzemeltetésében szerzett jártasság Rendszer szemlélet, megbízhatóság, önállóság Angol nyelvtudás írásban és szakmai anyagok megértése Erkölcsi bizonyítvány
  • Elvárt végzettség: Középiskola
  • Elvárt nyelvismeret: Angol
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
  • Szükséges tapasztalat: 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Feladás dátuma: 2018-01-12
Állás, munka még: BECK AND PARTNERS Kft.>