Generali Biztosító Zrt.

GENERALI CSOPORT
Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
SZÜKSÉG VAN RÁNK!
NEKÜNK PEDIG RÁD!
Megfelelőségi Területünk

Vizsgálati szakértő

munkatársat keres.

Kik vagyunk?

Szenvedélyes szakértők elszánt csapataként elsősorban a vállalat üzleti tevékenységének hatékony védelme a feladatunk, így élenjáró megoldásokkal veszünk részt az üzleti folyamatok alakításában; felelős és előretekintő működésünk során megbízható tanácsokat nyújtunk valamennyi megfelelőségi kérdésben. 

Kit keresünk?

  • Egy önálló, jó problémamegoldó- és együttműködési készséggel rendelkező kollégára van szükségünk, aki:
  • felsőfokú diplomával (jogi/gazdasági/pénzügyi terület) rendelkezik;
  • jól ismeri és magabiztosan használja a különböző informatikai rendszereket, beleértve az MS Office alkalmazásokat (kiemelten Excel, ppt és adatbázis kezelés); 
  • magas szintű szervezési készséggel, folyamat szemlélettel bír;
  • hasonló területen szerzett tapasztalatot;
  • elemző, analitikus szemléletmóddal rendelkezik;
  • kitartó, határozott és precíz; 
  • kommunikációs szintű, aktív angol nyelvtudással rendelkezik. 
  • Ha a fentieket olvasva már felcsillant a szemed, és a leírás alapján magadra ismertél, TALÁN MÉG NEM IS GONDOLNÁD, DE KÖZÉNK TARTOZOL! 

Feladataid lesznek:

  • Értékesítési hálózataink - ideértve különösen a ROAR függő ügynöki hálózatunkat is - tevékenységének támogatása, monitorozása;
  • Ellenőrzések, vizsgálatok lefolytatása, dokumentálása, red-flag jelzések kezelése;
  • Hatóságokkal, egyéb szervezetekkel való kapcsolattartás, szükséges nyilvántartások vezetése;
  • A működés során felmerült egyes visszaélések felderítése, kivizsgálása, visszaéléssel összefüggő panaszok megválaszolása; 
  • Együttműködés, kapcsolattartás az érintett szakterületekkel (ügyvitelfejlesztés, informatika, pénzügyi folyamatok, értékesítés támogatási terület);
  • Egyedi vagy folyamatszintű javaslatok megfogalmazása, teljesülésének nyomon követése;
  • Folyamatfejlesztésekben történő részvétel, tanácsadás.

Pozíció betöltése során előnyt jelent:

  • Biztosítás és/vagy pénzügyi szektorban értékesítési, panaszkezelési, visszaélés megelőzési területen szerzett 2-3 éves szakmai tapasztalat;
  • Nemzetközi és/vagy multinacionális munkakörnyezetben szerzett munkatapasztalat.

Ahol dolgozni fogsz, és amit kínálunk:

  • A járvány ideje alatt teljes home office lehetőség.
  • Ezt követően is home office munkavégzés heti rendszerességgel.
  • Az irodai napokon jól megközelíthető, központi helyen, metró mellett, a Generali Biztosító Teréz körúti székházában (1066. Bp. Teréz krt. 42-44.).
  • Ha sportolni szeretnél, nem kell messze menned: Váci úti székházunkban fitneszterem található. Sőt TRX, jóga és egyéb csoportos sporttevékenységre is van lehetőség.
  • Római-parti Generali Akadémia és Szabadidőközpontunk számos kikapcsolódási lehetőségeket kínál és medencével vár.
  • Generali Futóklubunk is tárt karokkal vár.
  • Ebédszünetben pedig a székházban lévő saját éttermünkben vagy a közeli szuper helyeken próbálhatod ki kedvenc fogásaidat.
  • Béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz köztük ingyenes céges egészségcsomagot és kafetériát is.
  • Biztosítjuk a munkavégzéshez szükséges szakmai és technikai hátteret.
  • Kötetlen munkaidőnek köszönhetően rugalmasan oszthatod be az idődet.

Állás, munka területe(i):

  • Jog, Jogi tanácsadás
  • Bankjog, Pénzügyi szektor
  • Jogtanácsos, Jogász, Jogi előadó
  • Bank, Biztosítás, Bróker
  • Bank biztonság

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Egyéb információ:

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege megengedi - ez a munkaköreink kb. 94%-a - a járvány ideje alatt Home Office lehetőségével támogatjuk a munkavégzést, melyhez laptopot, mobilflotta keretében hang és mobilinternet elérést biztosítunk.

Azoknál a munkaköröknél, ahol a munka jellege nem engedi meg vagy csak részben engedi meg a Home Office munkavégzést, fokozott biztonsági intézkedéseket vezettünk be:

  • folyamatos, napközbeni fertőtlenítés van az irodaházakban,
  • a mosdókon kívül is plusz fertőtlenítő állványokat helyeztünk el a közösségi terekben,
  • biztosított, hogy az irodaházakban dolgozók 2m távolságban üljenek egymástól,
  • az ügyfélterekben plexit helyeztünk a dolgozók és betérő ügyfelek közé és napi extra  fertőtlenítést végzünk zárás után,
  • minden munkatársunk számára maszkot biztosítottunk.


Kiválasztásaink során az interjúkat online tartjuk.

Beléptetéskor minimalizáljuk a személyes találkozás szükségességét.

Minden olyan pozíciónál, ahol azt a munka jellege lehetővé teszi, a betanulási időszakot is távoli eléréssel biztosítjuk.