Az európai piacokon több mint 15 éve stabilan működő kereskedelmi cég prémium kategóriás beauty termékekkel foglalkozó csapatába tapasztalattal rendelkező munkatársat keresünk

vezetői és irodai asszisztensi pozícióba.

Szereted a sokrétű munkát, és ha  rend van körülötted? Tudsz egyszerre több dolgora is figyelni?

Olyan munkatársat keresünk, aki tapasztalattal rendelkezik vezetői és irodai asszisztencia területén, és nemcsak határozott és felelősségteljes, de önállóan is képes dolgozni, és ötleteivel szeretne hozzájárulni cégünk sikeréhez.

Főbb feladatok, felelősségek:

  • Az iroda operatív működésének biztosítása
  • Általános adminisztratív feladatok, az iroda adminisztrációjának irányítása
  • Irodával kapcsolatos ügyek intézése
  • Az ügyvezető és a kollégák munkájának hatékony és teljes körű támogatása
  • Számlák beérkeztetése, iktatása, fizetendő számlák rögzítése a bankban
  • Könyvelési anyag összeállítása
  • Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése
  • Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése, elkészítése
  • A kiadott feladatok koordinációja, a feladatok teljesítésével kapcsolatos információk összegzése
  • Dokumentáció  rendszerezés és archiválás, katalogizálás
  • Érkező vendégek és beérkező telefonok fogadása, klasszikus asszisztensi feladatok ellátása
  • Általános ajánlatok feldolgozása, döntéselőkészítéshez anyagok készítése, nyilvántartások, iktatások kezelése, nyomon követése
  • Határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása
  • HR adminisztráció
  • Rendezvények szervezésében való aktív, önálló részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Min. középfokú végzettség
  • Min. 3 év tapasztalat irodavezetői vagy ügyvezetői asszisztens pozícióban
  • Irodai szoftverek ( MS Office, Word, Excel, Outlook )  felhasználó szintű, magabiztos ismerete
  • Min. alapfokú pénzügyi ismeretek
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés, proaktív, kreatív, megoldáskereső attitűd
  • Nyugodt, kiegyensúlyozott, határozott, dinamikus személyiség
  • Jókedvű, lelkes, pozitív szemlélet, jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
  • Jó szervezőkészség, ápolt megjelenés
  • Angol nyelvtudás – legalább írásban

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Beauty szegmensben eltöltött több éves szakmai tapasztalat vagy érdeklődés beauty termékek iránt - előnyt jelent
  • SAP Business One rendszer felhasználó szintű ismerete előny
  • Német vagy más európai nyelvek ismerete

Amit kínálunk:

  • Önálló, felelősségteljes munkavégzést igénylő feladatkör
  • Versenyképes bérezés
  • Béren kívüli juttatások (teljesítmény bónusz)
  • Fiatalos, lelkes csapat, családias környezet
  • Inspiráló munkahelyi környezet
  • Munkavégzés helye: Budapest X. / XIV. kerület határa, metro 5 percre van

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Szakmai asszisztens
  • Személyi asszisztens
  • Irodavezető

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Alapfok/társalgási szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Budapest

Jelentkezés módja:

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva lehet.