Ha szeretnél változatos feladatokat megoldani egy összetartó, lendületes csapatban, akkor ne habozz, jelentkezz nyitott pozíciónkra.

Legyél Te is a Fornax csapat tagja!
 
A Fornax a hazai és nemzetközi IT piacon ismert és elismert, 30 éve működő cégcsoport, amely 100 %-ban magyar tulajdonban lévő informatikai vállalatokból áll. Főként szoftverfejlesztői, üzemeltetési szolgáltatásokat nyújtunk partnereink számára. A Fornax az elmúlt több mint negyed évszázad alatt nem csak sikeres fejlesztéseinek, kiemelten erős szakembergárdájának, de proaktív probléma - megoldási technikáinak is köszönheti, hogy mára már ismert név itthon és több környező országban.
Kezdetek óta hiszünk abban, hogy a tradíció és innováció együtt hozza az eredményeket. Számunkra a siker záloga a jól képzett szakmai csapat, az elhivatottság és a változásra/újításra való képesség.
 
Cég: Fornax Zrt.
 

Vezetői asszisztens

pozícióba keressük új kollégánkat.

Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • A menedzsment napi munkájának támogatása általános adminisztratív feladatok ellátásával
  • A vezető programjainak szervezése és előkészítése, időrendjének nyomon követése
  • Értekezletek, megbeszélések, tárgyalások, üzleti utak szervezése és előkészítése
  • A határidők figyelemmel kísérése és betartása
  • Adminisztratív feladatok ellátása: bejövő és kimenő számlák, szerződések, hivatalos levelek nyilvántartása, iktatása és rendszerezése, szükséges aláírások előkészítése
  • Kapcsolattartás a cég partnereivel és a cégcsoport munkatársaival
  • Telefonhívások fogadása, a cég napi ügyeinek ellátása
  • A cég működésével kapcsolatos beszerzések intézése (pl. irodaszerek, konyhai felszerelések)
  • Vendégek és partnerek fogadása
  • Üzenetek szakszerű kezelése, problémák felmérése és kezelése
  • Ügyfélkapcsolatok ápolása a megfelelő szinten
  • Közreműködés a cégcsoport éves rendezvényeinek szervezésében

Miért érdemes hozzánk csatlakozni?

  • Stabil hátterű cégünk közel 30 éve van jelen a hazai és nemzetközi piacon, kollégáink közül sokan 10+ éve dolgoznak csapatunkban
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára is lehetőséged lesz
  • A jó teljesítményt értékeljük és megbecsüljük
  • Fiatalos, befogadó szakmai légkörben dolgozunk, ahol az ötleteidet szívesen fogadják
  • Támogatjuk az agglomerációból utazó munkatársak bejárását

Várjuk a jelentkezésed, amennyiben:

  • heti 40 órában tudsz dolgozni - munkaidő: 8.00-16.30-ig vagy 10.00-18.00, a másik vezetői asszisztens kollégával beosztva a napokat
  • legalább középfokú végzettséggel rendelkezel
  • hasonló asszisztensi munkakörben dolgoztál már minimum 3-5 évet
  • pontosságoddal és precizitásoddal mindig a maximumra törekszel
  • nem riadsz vissza a monoton feladatoktól és attól sem, ha több feladatra is párhuzamosan figyelned kell
  • magabiztosan és jól kommunikálsz, jól szervezel, jó problémamegoldó készséggel rendelkezel
  • hosszú távon tervezel és megbízhatónak tartod magad

Előnyként kezeljük, ha:

  • Felsőfokú végzettséged van
  • Közel állnak hozzád a pénzügyi előkészítő feladatok
  • Kommunikációs szinten beszélsz angolul

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Személyi asszisztens
  • Teljes munkaidő

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

Budapest, 1123 Táltos utca 1.

Jelentkezés módja:

Amennyiben az olvasottak alapján szívesen lennél csapatunk tagja, várjuk jelentkezésedet a Jelentkezem gombra kattintva.